Skip to article

Exercitiile Kegels sporesc placerea sexuala

Exercitiile Kegels sporesc placerea sexuala
Marea majoritate a barbatilor nu ating maturitatea sexuala de a se bucura de mai multe orgasme consecutive. Acesta abilitate este un talent ce trebuie dezvoltat: controlul muschiului pubococcygeus (PC) este raspunsul simplu si direct pentru ca barbatul sa aiba mai multe orgasme.

Acest muschi este cel mai mare din pelvis si se intinde de la osul pubic si pana la `codita` (mai sus de anus). La majoritatea barbatilor, acest muschi nefiind antrenat (el lucreaza foarte putin doar in timpul ejacularii), este foarte slabit. Pentru a antrena muschiul PC, sunt necesare niste exercitii foarte simple de incordare - relaxare repetate (ca si cum ai vrea sa stopezi urinarea).

Dupa putin antrenament, barbatul va fi in stare sa-si controleze ejacularea si sa aiba orgasm in acelasi timp. Ca la orice antrenament al muschilor, continuitatea reprezinta cheia acestei tehnici. Nu este deloc daunator, iar cu un antrenament de cateva minute pe zi, rezultatele nu intarzie sa apara. Acesta tehnica contribuie si la realizarea unei erectii puternice si la dispartia ejacularii precoce.Exercitiile Kegels sporesc placerea sexuala

Cele doua exercitii pentru imbunatatirea vietii sexuale sunt: oprirea brusca a urinarii si Kegels.

Atat barbatii cat si femeile, mai mult sau mai putin constient, fac primul exercitiu atunci cand aproape au terminat de urinat. Pentru aplicarea corecta a acestei tehnici, trebuie oprita, brusc, urinarea. Dupa un timp de training, acest muschi va deveni pe deplin controlabil in timpul orgasmului. Ejacularea determina o pierdere a tensiunii si incordarii, dar in cazul in care ejacularea este retinuta, penisul ramane in erectie si poate continua.

Oprirea brusca a urinarii il ajuta pe barbat sa identifici muschiul PC si sa devina familiar cu puterea lui. De fiecare data cand urineza, trebuie sa opreasca urinarea brusc de cel putin 6 ori. Prima data s-ar putea sa obtina doar o intrerupre de scurta durata a urinarii, dar dupa cateva exercitii, va avea un control depin.

Exercitiile Kegels sporesc placerea sexualaCel de-al doilea exercitiu, Kegels se poate faca oricand si oriunde: incordarea rectului si a muschilor de la baza penisului. Daca se executa corect, aceasta miscare va determina o usoara miscare a penisului sus-jos. Dupa ce persoana se obisnuiste cu acest exercitiu si muschiul PC a devenit mai puternic, se poata incerca si o alta varainta: peste penisul in erectie se pune un prosop si se controleaza ridicarea/coboarara penisului de 50-100 ori. Ideea este de a-i da penisului putin de lucru. Dupa un timp, erectia va deveni foarte puternica.

La inceput se va face un numar redus de exercitii, dar dupa 10 zile se pot realiza 300 de exercitii Kegeles puternice pe zi. Dupa doua luni de exercitii, muschiul PC va fi de cateva ori mai puternic fata de inceputul perioadei de training, iar erectia va fi mai lunga si mai puternica.

Exercitiile Kegels se pot face oriunde (fara erectie): in timpul plimbarilor, pe scaun, in pat, etc. In cazul in care exercitiile se efectueaza cu penisul in erectie, pentru a relaxa muschilor, este o idee buna sa se puna un prosop umed si cald la baza penisului dupa terminarea sesiunii de exercitii. Rezultatele acestui exercitiu vor fi pe masura: orgasme de intensitate marita, ejacularea va putea fi controlata si cunoasterea de orgasme multiple.

Oprirea brusca a urinarii ajuta la sporirea controlului muschiul PC, iar exercitiile Kegels dezvolta atat puterea de control, cat si cunoastrea orgasmului multiplu. Barbatul care poate controla muschiul pubococcygeus va beneficia de o erectie puternica si de durata si va cunoaste clipe de extaz profund in timpul unei partide de sex.

Indeamna-ti partenerul sa inceapa cat mai curand acest program de exercitii si fanteziile tale vor deveni realitate!


Sursa:
pinterest
Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!