iti recomanda x
Mihai Gainusa si anuntul cu care si-a uimit fanii. Uite cu ce post de radio a semnat fostul carcotas Mihai Gainusa si anuntul cu care si-a uimit fanii. Uite cu ce post de radio a semnat fostul carcotas
Interviu Exclusiv: Mugetarile lui Frantz, cartea pe care toata lumea vrea sa o citeasca Interviu Exclusiv: Mugetarile lui Frantz, cartea pe care toata lumea vrea sa o citeasca
5 trucuri care te ajuta sa ai un par perfect la plaja. Vezi cum iti protejezi corect podoaba capilara! 5 trucuri care te ajuta sa ai un par perfect la plaja. Vezi cum iti protejezi corect podoaba capilara!

Ce salariu au stewardesele si pilotii de la Tarom

Ce salariu au stewardesele si pilotii de la Tarom
Airbus 310 - Tarom
Daca v-ati intrebat vreodata care ar fi veniturile realizate de membrii companiei de zbor Tarom informatiile urmatoare ar putea sa faca lumina in ecuatie.

Compania aeriana de stat se confrunta de ceva vreme cu pierderi uriase la nivel financiar, iar restructurarea bate la usa.

Cu toate acestea, Dan Pascariu, presedintele Consiliului de Administratie al Tarom a declarat ca nici pilotii nici stewardesele nu vor fi afectati de taierile bugetare anuntate.

Cu aceasta ocazie aflam si ca salariul unui insotitor de bord nu depaseste cu mult 1.000 de euro lunar. Altfel sta insa treaba cu un pilot angajat la Tarom, caci acesta poate castiga lejer si 6.000-7.000 de euro.

Tinand cont ca Tarom are intre 200 si 300 de piloti angajati, este evident ca se va merge pe pierdere, atat in 2013, cat si in 2014.

"Un pilot castiga 6.000-7.000 de euro. O stewardesa castiga o mie - o mie si ceva de euro pe luna, dar problema nu este la piloti si la insotitorii de zbor", a explicat Dan Pascariu.

Fostul director al companiei, Nicolae Demetriade, sustine insa ca pachetul salarial al pilotilor Tarom este cat se poate de normal, avand in vedere raspunderea mare pe care acestia o au si stresul enorm la care sunt supusi cand isi asuma raspunderea atator vieti omenesti.

O alta cheltuiala enorma de aceasta data este considerata si suma necesara pentru intretinerea celor doua aeronave AIRBUS 310 din 1992, suma care ajunge lejer la 14 milioane de euro pe an, in conditiile in care cele doua avioane sunt foarte rar utilizate.
Articol citit de 647 ori