Skip to article

Pozitia oficiala a reprezentantilor Kaufland dupa ce o angajata a refuzat sa serveasca un client pentru ca nu vorbea limba maghiara

Pozitia oficiala a reprezentantilor Kaufland dupa ce o angajata a refuzat sa serveasca un client pentru ca nu vorbea limba maghiara
Reprezentantii Kaufland au emis un comunicat de presa dupa ce o angajata a firmei a refuzat sa serveasca un client deoarece acesta nu vorbea limba maghiara.  

Reprezentantii hypermarket-ului sustin ca angajata nu incepuse programul, insa acestia precizeaza ca nu tolereaza, sub nicio forma, un astfel de comportament.

“Cu privire la cazul care a avut loc în Odorheiu Secuiesc, în data de 31 august 2017, compania Kaufland România transmite următoarele precizări:

R
egretăm atitudinea angajatei din cadrul magazinului din Odorheiu Secuiesc. Este un comportament de care ne dezicem, Kaufland având o serie de principii care pun respectul faţă de clienţi şi amabilitatea pe primul loc.Vă asigurăm că, potrivit procedurilor interne ale companiei, am demarat deja o investigaţie şi vom lua toate măsurile pentru a evita pe viitor astfel de situaţii, inclusiv introducerea cursurilor de limba română. Subliniem că, potrivit legii, eventualele măsuri care vor fi decise vor fi confidenţiale, deoarece ţin de relaţia angajat-angajator, respectând astfel dreptul la viaţa privată.În acest moment, ca urmare a primelor noastre investigaţii, venim cu o serie de precizări care să contureze contextul în care s-a realizat filmarea.La ora la care a avut loc discuţia filmată la punctul Grill (9:47), programul de lucru cu clienţii nu începuse încă, angajata fiind implicată în sarcinile obişnuite de pregătire pentru deschiderea oficială de la ora 10:00. Din acest motiv, casa de marcat nu era încă operaţională, iar aceasta nu a putut încheia procedura de încasare, neputând servi astfel clientul şi restituindu-i suma.De asemenea, din imaginile surprinse de camerele de supraveghere din parcare, reiese că autorului filmului i s-a comunicat orarul de funcţionare în prealabil.Acesta a venit la punctul Grill într-un interval de 16 minute de trei ori, înainte de începerea programului, în intervalul 9:31 – 9.47, purtând discuţii cu angajata.Încă de la prima vizită, care a durat aproximativ un minut (de la ora 9:31:25 până la ora 9:32:27), clientului i s-a comunicat că programul de lucru nu începuse încă la acea oră şi din acest motiv nu putea fi servit. Cu toate acestea, el a revenit a doua oară la ora 9:37 şi apoi a treia oară la ora 9:47, când a pornit camera de filmat, înregistrând o reacţie ca urmare a unor interacţiuni anterioare.Autorul filmului a omis să precizeze că filmarea dată publicităţii este în fapt a treia discuţie cu angajata noastră.Cu toate acestea, nu tolerăm un astfel de comportament în relaţia cu un client în niciunul din magazinele noastre din ţară, indiferent de regiune şi vom lua măsuri conform regulamentului intern.Kaufland este o companie în care lucrează oameni de diferite naţionalităţi şi toţi punem pe primul loc amabilitatea şi respectul faţă de client, aspecte absolut definitorii pentru activitatea noastră, oriunde am lucra”, se arată în comunicatul remis de Kaufland. 

Un bucureştean a fost la un pas să fie linşat în Ţinutul Secuiesc. Cetăţeanul a ajuns la un hypermarket din Odorheiul Secuiesc şi a dorit să-şi cumpere o porţie de mici. I-a dat vânzătoarei 10 lei şi a cerut, pe un ton politicos, de mâncare.Vânzătoarea a luat banii şi, la scurt timp, l-a înjurat pe bucureştean în limba maghiară. După câteva zeci de secunde, lucrătoarea de la hypermarket i-a dat banii înapoi. Cetăţeanul a cerut explicaţii şi a încercat să afle de ce nu este servit. 

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!