Skip to article

Concurs: Cum faci fata reclamatiilor?

Concurs: Cum faci fata reclamatiilor?
Se poate intampla sa primesti o reclamatie de la un client nemultumit care, dupa parerea ta trebuia adresata altui department. Dar a ajuns la tine fiindca acel client considera ca tu ar trebui sa te ocupi de asta. Ce sfaturi poti da clientului si cum vei incheia convorbirea telefonica?

Scrie un comentariu despre cum ai reactiona in aceasta situatie si ce solutii gasesti sub impulsul momentului si noi te trimitem sa inveti cum se rezolva problemele neprevazute la cursurile Academiei Britanice de Afaceri si Comunicare.


Concurs: Cum faci fata reclamatiilor?




Detalii concurs:

5 premii constand in burse de studii Business.Europe`2007. Contin cursurile:
- Marketing General,
- Comunicare in Afaceri,
- Management Strategic,
- Promovare si publicitate,
- Managementul Resurselor Umane,
- Societati, Contracte si Operatiuni Comerciale.

Oferite de Academia Britanica de Afaceri si Comunicare.

- participa toate persoanele care scriu un comentariu despre cum ar reactiona in situatia descrisa;

- perioada 5- 20 septembrie;

- castigatorii vor fi desemnati in pagina de concurs in data de 20 septembrie.


Castigatorii concursului sunt:

- Claudia Ghenea;
- Roxana Maticiuc;
- Adriana Cimpoesu;
- Dumitrescu Georgiana;
- Anghel Mirela.

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!