Skip to article

Kotler despre marketing

Kotler despre marketing
Kotler despre marketing raspunde la intrebari cum ar fi:


Kotler despre marketing1. Cum putem observa si alege segmentele de piata potrivite?
2. Cum putem sa facem ca oferta noastra sa difere de cea a concurentei?
3. Cum ar trebui sa raspundem cumparatorilor nostri care ne preseaza sa coboram preturile?
4.Cum putem sa intram in competitie cu firme din strainatate, care ne concureaza prin costuri mai mici si prin preturi mai mici?
5. Cat de departe putem merge in individualizarea produselor noastre?
6. Care sunt cele mai importante cai de crestere a unei afaceri?
7. Cum putem construi marci mai puternice?
8. Cum putem reduce costurile de achizitie a cumparatorilor?
9. Cum putem sa ne pastram cumparatorii fideli pentru mai multa vreme?
10. Cum putem sa ne dam seama care cumparator este mai important?
11. Cum putem masura rezultatul obtinut in urma publicitatii, a promotiilor si a relatiilor publice?
12. Cum putem imbunatati productivitatea fortei de vanzare?
13. Cum putem stabili mai multe canale de distributie si totusi sa le mentinem in relatii bune?
14. Cum putem sa convingem si celelalte departamente sa fie mai orientate spre cumparator?


Despre autor:

Philip Kotler este profesor de marketing international la Scoala Superioara de Management J.L. Kellogg din cadrul Universitatii Northwestern. Este licentiat in economie al Universitatii din Chicago si doctor in economie.

A scris mai multe carti din care amintim: Managementul Marketingului, Principiile Marketingului, Marketingul Serviciilor Profesionale, Marketingul Organizatiilor Nonprofit, Marketingul Locurilor etc. Cartile sale s-au vandut in peste 3 milioane de exemplare si sunt considerate litera de evanghelie in 58 de tari.

De peste 20 de ani, Philip Kotler conferentiaza in toata lumea si acorda consultanta de marketing unor companii precum: AT&T, General Electric, Ford, IBM, Michelin, Merk, DuPont, Bank of America, British Telecom, Motorola, Pfizer, Shell Chemicals, BP Chemicals, Levi Strauss & Co., McDonald's, SAS Airlines, pentru a aminti doar cateva.
Kotler este principal asociat al firmei de consultanta KOTLER MARKETING GROUP.

De-a lungul activitatii sale, autorului i s-au acordat mai multe premii si distinctii din care amintim: Profesorul de Marketing al Anului (1985), acordat de Asociatia Americana de Marketing ( AMA), Premiul Philip Kotler pentru Excelenta in Marketingul Serviciilor Medicale, Premiul Paul D. Converse, decernat de AMA.

In fiecare an, in Suedia, oamenii de marketing sarbatoresc Ziua Kotler.

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!