Skip to article

Sun Tzu - Strategii de marketing

Sun Tzu - Strategii de marketing
Sun Tzu - Strategii de marketing: 12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor

Autori: Gerald A. Michaelson si Steven W. Michaelson

Despre carte

Plecand de la celebra lucrare Arta razboiului scrisa de autorul antic Sun Tzu, Gerald A. Michaelson si Steven W. Michaelson, in lucrarea
Fiecare principiu in parte este ilustrat prin aplicatii strategice si practice extrase din cele mai de succes campanii de marketing din intreaga lume. Aceste principii includ:

Organizarea informatiilor: cum sa cunosti piata la fel de bine pe cat te cunosti pe tine;

O pozitie sigura: cum sa ocupi o pozitie care sa nu poata fi depasita cu usurinta de concurentii tai;

Elementul-surpriza: cum sa domini din punct de vedere psihologic si cum sa anihilezi initiativele concurentilor;

Economia fortei: evalueaza cu exactitate unde iti folosesti resursele;

Sun Tzu - Strategii de marketing

Structura de comanda: un management bun declanseaza puterea resurselor umane;

Simplitate: chiar si cele mai simple planuri sunt dificil de executat.

"O combinatie unica de intelepciune ancestrala si experienta practica."
Carl Glass, Vicepresedinte, Departamentul de Tranzactii Financiare, Varsity Brands, Inc.

"Simpla in aparenta, dar in realitate foarte puternica. Directorii vor descoperi conceptele de baza prin intermediul celor mai profunde lectii ce pot fi intalnite in literatura de specialitate."
Kathleen Newton, Editor
Oregon Coast Newspaper

Despre autori

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!