Skip to article

Scapa de burta cu aceste doua exercitii banale, pe care le poti face oriunde

Scapa de burta cu aceste doua exercitii banale, pe care le poti face oriunde
Mereu ne plangem ca nu avem timp sa ajungem la sala de sport, sa facem miscare. Suntem in criza de timp, dar asta nu este totusi o scuza. Iar daca vrei sa scapi de colaceii de pe burta ca sa ai un abdomen plat, atunci numai cu ajutorul exercitiilor simple.

Un program de antrenament presupune miscari complexe si sustinute, insa e bine sa transformi in rutina macar cateva miscari. Iata in continuare doua exercitii cu ajutorul carora vei scapa de grasimea de pe abdomen:
 
1.  Balansari cu kettlebell



Balansarile reprezinta un exercitiu extraordinar, care lucreaza foarte bine lantul posterior al corpului, dar iti intareste si stabilitatea mijlocului si te ajuta sa elimini colaceii inestetici. Aleke un kettlebell de 8 kilograme Miscarea cu kettlebell este predominanta din sold. Incheietura care se misca este incheietura soldului, mergand inspre inapoi, pe verticala. Abdomenul trebuie sa fie incordat.

Balansarile sau swingul reprezinta o miscare de inainte si inapoi a soldului. Te pozitionezi cu picioarele departate la nivelul umerilor, talpile bine fixate pe podea, duci fundul inapoi, mentii spatele drept si prinzi cu ambele maini foarte bine kettlebellul. Tragi omoplatii inapoi si incordezi abdomenul. Inspiri si expiri pe miscare inainte si inapoi.

Avantajul foarte mare al exercitiilor cu kettlebell este ca ard grasimile si tonifiaza muschii.

2. Genuflexiuni cu flotare



Tot pentru un abdomen perfect e bine sa faci si genuflexiunile cu flotare. Din pozitia drept, cu cate o gantera in fiecare mana, mainile tinute pe langa corp, se executa o genuflexiune cat mai jos, pana se atinge podeaua cu ganterele. Apoi se indeparteaza picioarele de corp, in pozitia flotare. Se revine in pozitia initiala printr-o saritura. Se executa 20 de astfel de exercitii. Daca nu ai gantere le poti executa cu mainile goale.

Ca regula, e bine sa faci 8 balansari cu 8 genuflexiuni cu flotare, fara pauza. Continui apoi cu 7 balansari cu kettlebell si 7 genuflexiuni cu flotare si tot asa pana ajungi la 1 la 1.

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!