Skip to article

8 lucruri de care n-ai voie sa te plangi la serviciu

8 lucruri de care n-ai voie sa te plangi la serviciu
Niciun loc de munca nu-i perfect, nu-i asa? Asta daca esti destul de norocoasa si ai un loc de munca, in conditiile in care somajul a crescut si la noi in tara pe fondul crizei economice internationale. Daca vrei sa-ti pastrezi jobul, iata care sunt lucrurile de care n-ar mai trebui sa te plangi la serviciu !

1. Salariul

Multi oameni se plang de salariile mici pe care le au, insa acest obicei nu ajuta cu nimic. Realitatea e ca salariile difera de la un job la altul, de la o companie la alta si de la o regiune la alta. Companiile isi doresc angajati productivi, asa ca in loc sa te plangi toata ziua, mai bine ti-ai face treaba bine. Salariul tau ar trebui sa reflecte contributia ta la castigurile companiei.

2. Problemele personale

Esti mahmura? Colegii tai de apartament te enerveaza? Te-ai certat cu iubitul azi-noapte? Aceste picanterii pot fi interesante pentru tine si prietenii tai, dar nu sunt potrivite pentru mediul profesional. Nu e nimic in neregula cu a avea prieteni la job, dar folosirea biroului pentru a-ti expune tragediile personale nu este o idee buna. In loc sa-i anunti pe toti care sunt problemele tale, pastreaza vestile pentru pauza de masa si descarca-ti sufletul prietenilor.

3. Volumul de munca

Esti super ocupata, obosita si gata sa clachezi in orice moment? Pacat, la fel sunt si ceilalti! Nu esti un fulg de nea delicat, nu esti un miracol pretios, esti doar un angajat platit si un membru al unei echipe ocupate. Nu serveste la nimic sa te plangi despre volumul de munca, ci doar iti vei descuraja colegii.

In loc sa lasi munca sa te copleseasca, fa-ti o lista cu obiective ce pot fi atinse si respecta termenele limita. Elimina distractiile, pastreaza-ti energia pentru munca si vei fi mai productiva.

4. Mancarea

Nu toate birourile sunt la fel. Unele se afla in mijlocul orasului, cu zeci de restaurante, cafenele si patiserii in preajma, iar altele sunt asezate in suburbii, mai izolate de deliciile culinare. In loc sa te plangi de lipsa mancarii, de ce sa nu-ti planifici masa de acasa si sa-ti aduci pranzul la pachet? Vei economisi o gramada de bani in acest fel!

5. Biroul izolat

Spatiile de birouri sunt scumpe, iar companiile cheltuie sume mari de bani pe inchirierea lor. De aceea, ele se valorifica la maximum prin crearea de cubicle-uri, zeci de mici birouri izolate unul de celalalt in aceeasi incapere mare, ce asigura un minimum de intimitate.

Iti place sau nu, vei petrece multe ore la birou, si in loc sa te simti ca un soarece in cursa, ai putea sa-ti personalizezi spatiul mic pe care il ai. Adu-ti plante, tablouri, fotografiicare sa te ajute sa te simti bine.

6. Temperatura

Companiile sunt interesate sa creeze un mediu de lucru productiv, nu un dormitor caldut sau un frigider. In consecinta, angajatorul va fixa termostatul intr-un interval uman de temperaturi ce incurajeaza productivitatea. Indiferent unde lucrezi, intotdeauna va fi cineva caruia ii va fi frig si cineva care va muri de cald.

Totusi, nu esti la gradinita, inceteaza sa te plangi despre temperatura! Daca ti-e frig, adu-ti o haina in plus. Daca tot ti-e frig, adu-ti un radiator de acasa. Daca ti-e cald, imbraca-te in straturi. Daca tot ti-e cald, adu-ti un ventilator. E usor!

7. Seful

Poate nu-ti iubesti seful, poate nici macar nu-l placi. Desi acest lucru este important pentru propria ta persoana, nu inseamna ca tot biroul trebuie sa stie. In aceasta lume, nu trebuie sa fii prietena cu seful pentru a lucra profesionist. Daca nu mai vrei sa ai sef, deschide-ti propria afacere si ai scapat!

8. Promovarile

Toata lumea vrea sa fie promovata, toata lumea vrea sa faca mai multi bani si sa aiba mai multa autoritate. Cu toate acestea, promovarile sunt rare si trebuie sa fie castigate, nu cerute. Daca vrei sa fii promovata, trebuie sa faci mai mult decat sa vrei! Discuta cu managerul tau despre acest lucru si afla ce pasi trebuie sa faci pentru a te indrepta spre aceasta directie.

Articole recomandate

Recomandari pentru angajatori - Cinci modalitati prin care poti asigura o mai buna retentie a femeilor in compania ta Recomandari pentru angajatori - Cinci modalitati prin care poti asigura o mai buna retentie a femeilor in compania ta
În ultimii doi ani, un număr semnificativ de femei au fost puse în situaţia de a renunţa la jobul avut pentru a-și supraveghea copii în contextul adoptării pe scară largă a cursurilor online. Totodată, multe angajate au fost forțate
Promovare PPC: top 10 tendinte pentru anul 2022 Promovare PPC: top 10 tendinte pentru anul 2022
Indiferent daca activezi intr-o agentie, esti freelancer sau conduci un start-up, trebuie sa ramai la curent cu lumea PPC, care evolueaza rapid. Noile tendinte ale anului 2022 se creioneaza deja. E bine sa intelegi ca noile campanii publicitare au nevoie de un suflu modern, de reinventare, intr-un
Femei in functii de conducere. Sfaturi simple pentru a avea succes si a te impune in lumea dominata inca de barbati Femei in functii de conducere. Sfaturi simple pentru a avea succes si a te impune in lumea dominata inca de barbati
Egalitatea de gen reprezinta una dintre preocuparile constante in societatea actuala. La nivel international, au fost stabilite strategii pe termen mediu si lung pentru a elimina inechitatile privind accesul femeilor la educatie sau functii de conducere, dar si in ceea ce priveste egalitatea de
Videochat in Bucuresti? Iata oportunitatile, dar si ce se asteapta de la tine! Videochat in Bucuresti? Iata oportunitatile, dar si ce se asteapta de la tine!
O colaborare se dovedeste de succes atunci cand ambele parti sunt de buna credinta si fiecare partener face tot ce depinde de el pentru ca lucrurile sa mearga cat mai bine. Astfel, si reusita ca model de videochat in Bucuresti poate fi obtinuta in urma unei bune colaborari intre fiecare fata si
Romancele, tot mai dornice de dezvoltare personala. Ce metode aleg? Romancele, tot mai dornice de dezvoltare personala. Ce metode aleg?
In ultimii ani, romancele au devenit tot mai dornice de dezvoltare personala. Aceasta dorinta a venit si din nevoia de a jongla cat mai eficient cu sfera personala si cea profesionala, de a indeplini cu succes rolurile de femeie, mama, sotie, angajat sau antreprenor . Dezvoltarea personala este