Skip to article

8 lucruri de care n-ai voie sa te plangi la serviciu

Niciun loc de munca nu-i perfect, nu-i asa? Asta daca esti destul de norocoasa si ai un loc de munca, in conditiile in care somajul a crescut si la noi in tara pe fondul crizei economice internationale. Daca vrei sa-ti pastrezi jobul, iata care sunt lucrurile de care n-ar mai trebui sa te plangi la serviciu !

1. Salariul

Multi oameni se plang de salariile mici pe care le au, insa acest obicei nu ajuta cu nimic. Realitatea e ca salariile difera de la un job la altul, de la o companie la alta si de la o regiune la alta. Companiile isi doresc angajati productivi, asa ca in loc sa te plangi toata ziua, mai bine ti-ai face treaba bine. Salariul tau ar trebui sa reflecte contributia ta la castigurile companiei.

2. Problemele personale

Esti mahmura? Colegii tai de apartament te enerveaza? Te-ai certat cu iubitul azi-noapte? Aceste picanterii pot fi interesante pentru tine si prietenii tai, dar nu sunt potrivite pentru mediul profesional. Nu e nimic in neregula cu a avea prieteni la job, dar folosirea biroului pentru a-ti expune tragediile personale nu este o idee buna. In loc sa-i anunti pe toti care sunt problemele tale, pastreaza vestile pentru pauza de masa si descarca-ti sufletul prietenilor.

3. Volumul de munca

Esti super ocupata, obosita si gata sa clachezi in orice moment? Pacat, la fel sunt si ceilalti! Nu esti un fulg de nea delicat, nu esti un miracol pretios, esti doar un angajat platit si un membru al unei echipe ocupate. Nu serveste la nimic sa te plangi despre volumul de munca, ci doar iti vei descuraja colegii.

In loc sa lasi munca sa te copleseasca, fa-ti o lista cu obiective ce pot fi atinse si respecta termenele limita. Elimina distractiile, pastreaza-ti energia pentru munca si vei fi mai productiva.

4. Mancarea

Nu toate birourile sunt la fel. Unele se afla in mijlocul orasului, cu zeci de restaurante, cafenele si patiserii in preajma, iar altele sunt asezate in suburbii, mai izolate de deliciile culinare. In loc sa te plangi de lipsa mancarii, de ce sa nu-ti planifici masa de acasa si sa-ti aduci pranzul la pachet? Vei economisi o gramada de bani in acest fel!

5. Biroul izolat

Spatiile de birouri sunt scumpe, iar companiile cheltuie sume mari de bani pe inchirierea lor. De aceea, ele se valorifica la maximum prin crearea de cubicle-uri, zeci de mici birouri izolate unul de celalalt in aceeasi incapere mare, ce asigura un minimum de intimitate.

Iti place sau nu, vei petrece multe ore la birou, si in loc sa te simti ca un soarece in cursa, ai putea sa-ti personalizezi spatiul mic pe care il ai. Adu-ti plante, tablouri, fotografiicare sa te ajute sa te simti bine.

6. Temperatura

Companiile sunt interesate sa creeze un mediu de lucru productiv, nu un dormitor caldut sau un frigider. In consecinta, angajatorul va fixa termostatul intr-un interval uman de temperaturi ce incurajeaza productivitatea. Indiferent unde lucrezi, intotdeauna va fi cineva caruia ii va fi frig si cineva care va muri de cald.

Totusi, nu esti la gradinita, inceteaza sa te plangi despre temperatura! Daca ti-e frig, adu-ti o haina in plus. Daca tot ti-e frig, adu-ti un radiator de acasa. Daca ti-e cald, imbraca-te in straturi. Daca tot ti-e cald, adu-ti un ventilator. E usor!

7. Seful

Poate nu-ti iubesti seful, poate nici macar nu-l placi. Desi acest lucru este important pentru propria ta persoana, nu inseamna ca tot biroul trebuie sa stie. In aceasta lume, nu trebuie sa fii prietena cu seful pentru a lucra profesionist. Daca nu mai vrei sa ai sef, deschide-ti propria afacere si ai scapat!

8. Promovarile

Toata lumea vrea sa fie promovata, toata lumea vrea sa faca mai multi bani si sa aiba mai multa autoritate. Cu toate acestea, promovarile sunt rare si trebuie sa fie castigate, nu cerute. Daca vrei sa fii promovata, trebuie sa faci mai mult decat sa vrei! Discuta cu managerul tau despre acest lucru si afla ce pasi trebuie sa faci pentru a te indrepta spre aceasta directie.


Articole recomandate

3 modalitati prin care poti scapa de teama vorbitului in public 3 modalitati prin care poti scapa de teama vorbitului in public
Vorbitul in public este printre cel mai des intalnite temeri ale oamenilor. Iar daca ne gandim la faptul ca noi relationam zilnic cu alte persoane si discutam mereu cu oamenii, aceasta temere pare relativ usor de depasit. Ei bine, pentru unii oameni nu este chiar atat de usor. Insa solutii exista
Elite Business Women te invata cum sa atragi finantare - Un hotel in valoare de 10 milioane de EURO, construit prin Ajutor de Stat Elite Business Women te invata cum sa atragi finantare - Un hotel in valoare de 10 milioane de EURO, construit prin Ajutor de Stat
Elite Business Women, un club dedicat femeilor antreprenor din țară și din străinătate, prezintă o analiză cu privire la sursele de finanțare pe care antreprenorii le au la dispoziție. Conform Roxanei Mircea, consultant în atragerea de fonduri UE
Iata avantajele unui job intr-un studio de videochat din Bucuresti Iata avantajele unui job intr-un studio de videochat din Bucuresti
Atunci cand cheltuielile depasesc veniturile, cand nu mai poti face fata stresului provocat de job-ul actual sau cand realizezi ca oricat de mult efort ai depune, inca nu iti poti permite vacanta la care visezi de cativa ani, cel mai probabil este timpul pentru o schimbare. Viata in capitala nu
Top 3 avantaje pe care ti le ofera cel mai bun studio de videochat din Bucuresti! Top 3 avantaje pe care ti le ofera cel mai bun studio de videochat din Bucuresti!
Este dificil sa alegi un job atunci cand esti la inceput de drum, deoarece cele mai multe locuri de munca din Romania sunt slab platite, iar tu nu ai experienta in niciun domeniu. Prin urmare, daca vrei sa te bucuri de castiguri considerabile si sa ai un loc de munca relaxant, alege sa te angajezi
WeContent, conferinta anului in content marketing, va avea loc in perioada 7-8 noiembrie in Bucuresti WeContent, conferinta anului in content marketing, va avea loc in perioada 7-8 noiembrie in Bucuresti
WeContent, una dintre cele mai complexe conferințe de marketing din Europa, va avea loc în București, în perioada 7-8 noiembrie 2019, la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City, și va aduce împreună peste 450 de marketeri, antreprenori de talie
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda