Skip to article

Curs Telephone Doctor

Curs Telephone Doctor
Marea majoritate a oamenilor vorbesc la telefon. Este ceva firesc, cu care ne-am obisnuit. Daca insa, persoanele cu care vorbesti la telefon sunt clientii sau potentialii clienti ai companiei pe care o reprezinti - acest program este pentru tine!

Cursul deschis
De asemenea, ei vor invata cum sa creeze o prima impresie calda si prietenoasa, sa foloseasca corect numele clientului, sa puna un apel in asteptare intr-o maniera profesionista, sa obtina toate informatiile de la un apelant, sa transfere apelurile in mod eficient, sa ofere asistenta cand cel apelat nu este disponibil si nu in ultimul rand, sa emane incredere la fiecare apel.

Din agenda:

"De la taios la politicos"
Elementele comunicarii la telefon
Ce este relatia tip "Business Friendly" in Customer Service?
Cele cinci principii ale conceptului "Business Friendly"
Zece tehnici care cresc eficienta in primirea, rezolvarea si redirectionarea apelurilor telefonice
Cele trei parti ale salutului de intampinare la telefon si scopul lor
Concluzii si Plan de actiune.

Curs Telephone Doctor

Nu este necesara o pregatire anterioara specifica pentru intelegerea conceptelor predate si exemplificate.

Data: 5 martie
Locatia: Novotel Bucarest City Centre
Trainer: Bogdan Grosu


Telephone Doctor a fost infiintata in 1983 de catre Nancy Friedman, iar de atunci a pregatit in domeniul Customer Service angajatii a peste 20.000 de companii din intreaga lume. Programele si instrumentele de training au fost traduse in peste 14 limbi astfel incat peste un milion de oameni au fost pregatiti de catre Telephone Doctor. In Romania participa lunar la programele Telephone Doctor in medie 150 de angajati ai unor companii de renume la nivel national si international.

Bogdan Grosu si-a legat cea mai mare parte a carierei profesionale de domeniul interactiunii cu clientii la orice nivel. Activand in cadrul uneia din cele mai mari companii multinationale din domeniul telecomunicatiilor, a dezvoltat si sustinut programe de training pentru relatii cu clientii, vanzare la telefon si colectare de debite. Experienta practica in customer service de peste 5 ani il recomanda ca fiind un bun trainer, dubland in cadrul sesiunilor sale, know how-ul de o foarte buna calitate cu exemple relevante.

Calendarul complet si detaliile cursurilor deschise:

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!