Skip to article

Curs Telephone Doctor

Curs Telephone Doctor
Marea majoritate a oamenilor vorbesc la telefon. Este ceva firesc, cu care ne-am obisnuit. Daca insa, persoanele cu care vorbesti la telefon sunt clientii sau potentialii clienti ai companiei pe care o reprezinti - acest program este pentru tine!

Cursul deschis Communication over the Telephone se adreseaza tuturor persoanelor care folosesc telefonul ca instrument de business.

In urma acestui program participantii isi vor imbunatatii abilitatile de comunicare la telefon dezvoltandu-si acele competente necesare pentru a crea o relatie de tip "Business Friendly".

De asemenea, ei vor invata cum sa creeze o prima impresie calda si prietenoasa, sa foloseasca corect numele clientului, sa puna un apel in asteptare intr-o maniera profesionista, sa obtina toate informatiile de la un apelant, sa transfere apelurile in mod eficient, sa ofere asistenta cand cel apelat nu este disponibil si nu in ultimul rand, sa emane incredere la fiecare apel.

Din agenda:

"De la taios la politicos"
Elementele comunicarii la telefon
Ce este relatia tip "Business Friendly" in Customer Service?
Cele cinci principii ale conceptului "Business Friendly"
Zece tehnici care cresc eficienta in primirea, rezolvarea si redirectionarea apelurilor telefonice
Cele trei parti ale salutului de intampinare la telefon si scopul lor
Concluzii si Plan de actiune.



">Curs Telephone Doctor

Nu este necesara o pregatire anterioara specifica pentru intelegerea conceptelor predate si exemplificate.

Data: 5 martie
Locatia: Novotel Bucarest City Centre
Trainer: Bogdan Grosu


Telephone Doctor a fost infiintata in 1983 de catre Nancy Friedman, iar de atunci a pregatit in domeniul Customer Service angajatii a peste 20.000 de companii din intreaga lume. Programele si instrumentele de training au fost traduse in peste 14 limbi astfel incat peste un milion de oameni au fost pregatiti de catre Telephone Doctor. In Romania participa lunar la programele Telephone Doctor in medie 150 de angajati ai unor companii de renume la nivel national si international.

Bogdan Grosu si-a legat cea mai mare parte a carierei profesionale de domeniul interactiunii cu clientii la orice nivel. Activand in cadrul uneia din cele mai mari companii multinationale din domeniul telecomunicatiilor, a dezvoltat si sustinut programe de training pentru relatii cu clientii, vanzare la telefon si colectare de debite. Experienta practica in customer service de peste 5 ani il recomanda ca fiind un bun trainer, dubland in cadrul sesiunilor sale, know how-ul de o foarte buna calitate cu exemple relevante.

Calendarul complet si detaliile cursurilor deschise: www.qualians.com

Articole recomandate

Antreprenorii pot fi actionari unici in mai multe SRL Antreprenorii pot fi actionari unici in mai multe SRL
Antreprenorii pot fi actionari unici in mai multe societati cu raspundere limitata, potrivit unui act normativ privind modificarea Legii societatilor. Legea adoptata de Parlament in decembrie 2019 vizeaza anularea interdictiei de a fi actionar unic in mai multe societati cu raspundere limitata sau
Planuri antreprenoriale in fashion? Iata principalele variante! Planuri antreprenoriale in fashion? Iata principalele variante!
Tot mai multe persoane caută opțiuni prin care să poată avea independență financiară și în același timp să poată să stăpânească exclusiv modul în care își manageriază timpul, astfel încât
Elite Meetup: Energie si Smartlife 2020 Elite Meetup: Energie si Smartlife 2020
Elite Business Women (https://ebw.business), cel mai mare club de afaceri românesc dedicat femeilor antreprenor din România, cu prezentă internațională, invită femeile de afaceri să participe la o nouă întrunire, prima din acest an – Elite Meetup:
Ai schimbat locul de munca? S-ar putea sa ai nevoie de fisa medicala pentru angajare Ai schimbat locul de munca? S-ar putea sa ai nevoie de fisa medicala pentru angajare
Un job nou inseamna o noua etapa in viata ta! Probabil ca esti incantata de schimbarea aparuta si de oportunitatile pe care aceasta le aduce. Daca te afli in situatia de a schimba locul de munca, exista cateva aspecte la care sa fii atenta. Dincolo de faptul ca urmeaza sa te adaptezi noului birou
3 modalitati prin care poti scapa de teama vorbitului in public 3 modalitati prin care poti scapa de teama vorbitului in public
Vorbitul in public este printre cel mai des intalnite temeri ale oamenilor. Iar daca ne gandim la faptul ca noi relationam zilnic cu alte persoane si discutam mereu cu oamenii, aceasta temere pare relativ usor de depasit. Ei bine, pentru unii oameni nu este chiar atat de usor. Insa solutii exista