Skip to article

Promoveaza-ti afacerea de acasa (I)

Cand lucrezi de acasa iar afacerea ta este una "in familie" nu ai posibilitatea sa ti-o poti promova "public" asa cum se intampla in cazul unui domeniu ce are un spatiu de desfacere.

Nu ai vitrine pompoase pe care sa le poti impodobi si in geamul carora sa poti agata afise imense cu "reduceri" sau "noutati". Esti obligata astfel sa iti dezvolti noi strategii de a-ti face cunoscuta munca si realizarile.

Insa tehnologia informationala in continua dezvoltare face acum posibila orice forma de promovare, indiferent ca esti la birou sau in spatiul reconfortant al casei tale.

Trimite emailuri centrate.
Creeaza-ti emailuri de prezentare a afcerii proprii, bine structurate, intr-un limbaj profesionist si care ofera toate informatiile necesare, fara sa agaseze potentialul cititor. De cele mai multe ori un email bine scris face diferenta intre un parteneriat inceput si o ignorare totala.

Te poti folosi de asemenea si de cunostinetele tale de grafica, daca exista, sau poti angaja un specialist in domeniu. Emailul tau trebuie sa fie impecabil, sa atraga si sa creeze premizele unei colaborari pe viitor.

Pastreaza in permanenta contactul cu clientii.
Multa lume ar considera ca afacerea nu trebuie continuata si "acasa" indiferent ca terenul "de joc" este chiar in casa ta. Sunt multi oameni de afaceri care dupa ora 19 nu mai raspund la telefonul de serviciu sau la solicitarile primite pe emailul firmei.

Totul depinde de tine. Iti poti separa complet afacerea de orele de familie, sau le poti combina in mod stralucit, pastrand totusi contactul cu potentialii clienti prin instalarea unui robot telefonic care va prelua toate solicitarile care vin la ore tarzii.

Astfel clientul simte ca mesajul sau este unul important si disponibilitatea sa pentru a incheia o afacere creste exponential. La fel si in cazul casutei de email, prin setarea unui raspuns automat prin care informezi clientii ca a doua zi, la prima ora, vor primi un raspuns la solicitarea facuta seara.

Foloseste-te de brosuri.
Calatoresti des si intri in contact cu multi potentiali clienti insa ti s-ar parea intruziv sa te apuci sa le prezinti ultimele noutati din afacerea ta. Investeste intr-o forma de prezentare profesionala si care atrage imediat privirile si atentia clientilor.

Brosurile de prezentare. Sunt colorate, ofera toate informatiile necesare, nu sunt intruzive si pot sta la intrarea oricarei expozitii, sali de conferinta sau targ de informatii.

Citeste maine partea a doua a articolului !

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!