Skip to article

Training Customer Service

In fiecare zi, prin activitatea pe care o desfasuram, suntem unii clientii celorlalti! Ti s-a intamplat vreodata, client fiind, sa fii tratat cu lipsa de profesionalism, superficialitate, indiferenta sau chiar obraznicie? Cum te-ai simtit?

Daca doresti ca persoanele cu care interactionezi sa-si aminteasca cu placere de intalnirea cu tine si chiar mai mult, sa o considere o experienta pozitiva si sa revina, atunci participa la cursul deschis de Customer Service, din 13 noiembrie.

Training Customer Service
Acestia vor invata cum sa transforme orice interactiune cu clientii intr-o experienta productiva, sa elimine jargonul tehnic si frustrarea, sa pretuiasca oamenii si nu hartiile.

De asemenea vor sti sa trateze cu profesionalism clientii dificili, sa evite transferul starii emotionale de la o situatie la alta si sa ofere o alternativa pozitiva la orice cerere din partea unui client.

Agenda cursului

Cum sa eviti transferul starii emotionale

Cele cinci fraze interzise in comunicarea cu clientii

Importanta utilizarii alternativelor pozitive

Concluzii si plan de actiune.

Data: 13 noiembrie
Locatia: Novotel Bucarest City Centre
Trainer: Bogdan Grosu

Telephone Doctor a fost infiintata in 1983 de catre Nancy Friedman iar de atunci a pregatit in domeniul

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!