Skip to article

WeContent, conferinta anului in content marketing, va avea loc in perioada 7-8 noiembrie in Bucuresti

WeContent, conferinta anului in content marketing, va avea loc in perioada 7-8 noiembrie in Bucuresti
WeContent, una dintre cele mai complexe conferințe de marketing din Europa, va avea loc în București, în perioada 7-8 noiembrie 2019, la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City, și va aduce împreună peste 450 de marketeri, antreprenori de talie internațională, creatori de conținut, specialiști și pasionați ai domeniului. Jay Baer, Valentin Pintilescu (Loo Loo Kids), Sonja Jefferson sau Marcus Tober sunt doar câteva dintre numele care vor prezenta cele mai noi tendințe în content marketing.

Cea de-a doua ediție WeContent vine ca un răspuns firesc al evoluției domeniului pe piața locală și reunește în aceeași sală, pentru două zile, nume importante la nivel internațional ale domeniului precum: Jon Wuebben, Sonja Jefferson, Jon Burkhart. Nu întâmplător i-am nominalizat pe cei trei, deoarece ei vor fi amfitrionii unor masterclass-uri de top, ce nu ar trebui ratate. Cu fiecare nouă ediție, construim o comunitate de creatori și pasionați de content marketing, și ne place să credem că, prin acest demers, contribuim direct la maturizarea pieței locale și la generarea de noi specialiști și experți într-o piață în continuă schimbare,” declară Mariana Brădescu Constantinescu, Co-Organizator WeContent si Managing Partner PIATRAONLINE.

WeContent, conferinta anului in content marketing, va avea loc in perioada 7-8 noiembrie in Bucuresti

Printre speakeri se numără și cunoscutul Jay Baer, autor a șase bestseller-uri și fondatorul Convince & Convert, companie ce a primit premiul pentru cel mai popular blog de content marketing și cel mai bun podcast de marketing de la Content Marketing Institute. Pe lângă Baer, pe scena WeContent 2019 vor urca Sonja Jefferson, unul dintre cel mai apreciați experți în content marketing din UK, Jon Wuebben, fondatorul Content Launch și autorul mai multor cărți de succes, Marcus Tober, cunoscut expert SEO, numit European Search Personality of the Year în 2016, Jon Burkhart, strateg, speaker și autor cunoscut, dar și un showman de excepție, și Valentin Pintilescu, de la LooLoo Kids, owner a celui mai mare canal de YouTube din Europa Centrală și de Est și primul producător de conținut pentru copii care va intra pe Netflix.

În plus, aceștia vor dezvălui participanților informații punctuale, trenduri și predicții despre evoluția content marketing-ului pe plan global, dar și o viziune unitară asupra dezvoltării unei strategii de succes.

În așteptarea evenimentului, alături de agenția de inbound marketing Beans United, organizatorii au realizat un studiu amplu despre content marketing în România, la care au participat peste 200 de companii. Studiul este printre singurele de acest fel realizate la noi și este util tuturor celor care vor să înțeleagă piața locală mai bine. Acesta poate fi primit gratuit odată cu înscriere la newsletter-ul evenimentului.

Mai mult, 20% din valoarea biletelor care au codul HABITAT2019 va fi direcționată către fundația Habitat for Humanity pentru a sprijini construcția Centrului Comunitar din localitatea Buftea, oferind astfel o șansă la educație pentru 200 de copii 2 comunități vulnerabile, Flămânzeni și Buciumeni.

Agenda evenimentului, mai multe informații despre speakeri și masterclass-uri, dar și o platformă de achiziționare a biletelor pot fi regăsite pe site-ul dedicat: www.wecontent.ro

WeContent, conferinta anului in content marketing, va avea loc in perioada 7-8 noiembrie in Bucuresti

Evenimentul WeContent este Inspired by PIATRAONLINE, companie ce gestionează activ o parte din eveniment. PIATRAONLINE este primul magazin online din România dedicat exclusiv pietrei naturale pentru amenajări interioare și exterioare. Compania ROCK STAR CONSTRUCT, sub care operează brandul, are o istorie de peste 10 ani pe piața românească și este în topul furnizorilor de piatră naturală din țară.

În ultimii ani, PIATRAONLINE a cunoscut o creștere spectaculoasă si prin prisma implicării în diverse evenimente de marketing, dar și prin emisiunea online, Inspiring Stories, care aduce nume importante din business-ul și antreprenoriatul local.

Contact media:
Mariana Constantinescu Brădescu, Co-Organizator WeContent si Managing Partner PIATRAONLINE.

Articole recomandate

Recomandari pentru angajatori - Cinci modalitati prin care poti asigura o mai buna retentie a femeilor in compania ta Recomandari pentru angajatori - Cinci modalitati prin care poti asigura o mai buna retentie a femeilor in compania ta
În ultimii doi ani, un număr semnificativ de femei au fost puse în situaţia de a renunţa la jobul avut pentru a-și supraveghea copii în contextul adoptării pe scară largă a cursurilor online. Totodată, multe angajate au fost forțate
Promovare PPC: top 10 tendinte pentru anul 2022 Promovare PPC: top 10 tendinte pentru anul 2022
Indiferent daca activezi intr-o agentie, esti freelancer sau conduci un start-up, trebuie sa ramai la curent cu lumea PPC, care evolueaza rapid. Noile tendinte ale anului 2022 se creioneaza deja. E bine sa intelegi ca noile campanii publicitare au nevoie de un suflu modern, de reinventare, intr-un
Femei in functii de conducere. Sfaturi simple pentru a avea succes si a te impune in lumea dominata inca de barbati Femei in functii de conducere. Sfaturi simple pentru a avea succes si a te impune in lumea dominata inca de barbati
Egalitatea de gen reprezinta una dintre preocuparile constante in societatea actuala. La nivel international, au fost stabilite strategii pe termen mediu si lung pentru a elimina inechitatile privind accesul femeilor la educatie sau functii de conducere, dar si in ceea ce priveste egalitatea de
Videochat in Bucuresti? Iata oportunitatile, dar si ce se asteapta de la tine! Videochat in Bucuresti? Iata oportunitatile, dar si ce se asteapta de la tine!
O colaborare se dovedeste de succes atunci cand ambele parti sunt de buna credinta si fiecare partener face tot ce depinde de el pentru ca lucrurile sa mearga cat mai bine. Astfel, si reusita ca model de videochat in Bucuresti poate fi obtinuta in urma unei bune colaborari intre fiecare fata si
Romancele, tot mai dornice de dezvoltare personala. Ce metode aleg? Romancele, tot mai dornice de dezvoltare personala. Ce metode aleg?
In ultimii ani, romancele au devenit tot mai dornice de dezvoltare personala. Aceasta dorinta a venit si din nevoia de a jongla cat mai eficient cu sfera personala si cea profesionala, de a indeplini cu succes rolurile de femeie, mama, sotie, angajat sau antreprenor . Dezvoltarea personala este