Skip to article

5 greseli uriase in job hunting

5 greseli uriase in job hunting
In majoritatea cazurilor, angajatorul este cel care isi permite luxul de a alege din mai multi aplicanti calificati, oricare dintre ei fiind in stare sa faca acel job. Acesta este momentul in care candidatii se diferentiaza prin detalii, sau mai bine zis, prin greselile pe care le-au facut. Ai grija sa le eviti!

1. Folosesti o adresa de e-mail neprofesionista

De exemplu: dragutzica@domeniu.com sau, si mai rau, pisicasexy@domeniu.com.

Poti sa te gandesti ca este o adresa usor memorabila, insa angajatorul va crede probabil ca nu esti o persoana pe care se poate baza si se va teme sa nu dai aceasta adresa de mail si colaboratorilor firmei, dupa ce te va angaja.

2. Lasi un mesaj caraghios pe robot

De exemplu: "A e de la Ana, B e de la bere - si de la motivul pentru care nu sunt acasa. Asa ca lasa un mesaj, ok?"

Ai putea sa crezi ca ai cel mai amuzant mesaj pe robot din intreaga tara si ca prietenii tai se vor amuza la maxim, insa angajatorul nu va fi la fel de entuziast la gandul ca ai putea fi o betiva sau sa nu ai pic de feminitate in tine. El te cunoaste doar dupa aparente!

3. Trimiti un CV si o Scrisoare de Intentie cu greseli de ortografie

Stim ca tu gandesti: "Si ce-i cu asta? Toata lumea mai face greseli, chiar si angajatorii! Nu-i mare lucru daca am o greseala sau doua prin CV . Probabil ca angajatorul nici macar nu va oberva."

Angajatorul va gandi: "Toata lumea face greseli, chiar si eu. Dar mai mult de o greseala in CV sau in scrisoarea de intentie e intolerabila, dar daca ma gandesc mai bine, chiar si una e prea mult. Cum voi sti daca aceasta persoana nu va face greseli si in discutiile cu colaboratorii companiei?"

4. Te duci nepregatita la interviuri

Te gandesti ca te vei descurca tu cumva atunci cand te vei vedea pusa in fata cu situatia de a raspunde la intrebari? Angajatorul insa va vedea o persoana care nu a facut niciun efort pentru a se pregati si pentru a afla niste informatii despre compania pe care o conduce. Companiile vor angajati carora sa le pese de locul unde muncesc.

5. Uiti sa trimiti e-mail de multumire dupa interviu

Te gandesti: "Asta e o gluma? Oamenii chiar trimit astfel de e-mailuri?"

Angajatorul se va gandi ca nu ai deloc talente de comunicator si nici macar bun-simt. Daca ai fi vrut cu adevarat postul, nu ai fi uitat sa dai si un e-mail de multumire.

Articole recomandate

4 calitati pe care trebuie sa le aiba o femeie pentru a reusi intr-un business dominat de barbati 4 calitati pe care trebuie sa le aiba o femeie pentru a reusi intr-un business dominat de barbati
Numarul femeilor din Romania care isi deschid propriile afaceri sau ajung pe pozitii de conducere in companii importante creste de la un an la altul. Ambitia si dorinta de a dovedi ca pot sa faca fata presiunii mediului antreprenorial, dar si faptul ca din ce in ce mai multe doamne aspira la a fi
Sfaturi pentru un interviu de angajare reusit Sfaturi pentru un interviu de angajare reusit
Cu totii am trecut sau vom trece la un moment dat prin emotiile primului interviu de angajare. Oricat de sigur ai fi pe abilitatile tale, atat personale, cat si privind experienta profesionala, elementul de nou cantareste extrem de mult atunci cand intri in contact cu angajatorul. Noi avem cateva
4 metode care te vor face sa fii productiv, nu ocupat 4 metode care te vor face sa fii productiv, nu ocupat
A fi ocupat si a fi productiv sunt doua lucruri total diferite. Intr-o lume in care a devenit la moda sa fii ocupat, sa spui ca muncesti si sa ai intotdeauna agenda plina, putini sunt cei care exploateaza timpul pe care il au la dispozitie in moduri care sa le aduca beneficii. Exista mai multe
Joburi interesante si bine platite fara a avea studii de specialitate. Ce trebuie sa faci pentru a obtine un astfel de loc de munca Joburi interesante si bine platite fara a avea studii de specialitate. Ce trebuie sa faci pentru a obtine un astfel de loc de munca
Sa ai un job bine platit, care te poate ajuta sa iti indeplinesti toate visurile, sa calatoresti, sa iti permiti lucruri pe care ti le doresti din tot sufletul, este destul de dificil in aceasta perioada, mai ales in contextul pandemiei de coronavirus, cand mii de locuri de munca au disparut si
3 soft skills pe care sa ti le dezvolti in 2022 si cum te ajuta in cariera 3 soft skills pe care sa ti le dezvolti in 2022 si cum te ajuta in cariera
Odată cu stilul de muncă la distanță, în afara biroului, au apărut noi cerințe în ceea ce privește joburile existente și mai ales cele noi. Conform raportului oficial al World Economic Forum, Future of Jobs Report , până în 2025