Skip to article

Clientul nostru...

Clientul nostru...
De cate ori si in cat de multe contexte am auzit expresia "Clientul nostru, stapanul nostru"?

De prea multe ori probabil ca sa poata fi numarate. Este foarte adevarat ca ne place atunci cand suntem tratati ca niste regi si regine, cand suntem, sau asa ni se pare ori suntem facuti sa credem, mai presus de oricine.

Dar intrebarea care se pune - in cazul de fata - este: e adevarata expresia si in cazul PR-ului?

Ei bine, s-ar putea ca o parte a industriei sa spuna "Da!" pe un ton ferm, iar o alta sa afirme exact contrariul. Si-atunci, unde si cum e mai bine?

Ar trebui mentionat ca exista multe tipuri de clienti. Dintre care unii inflexibili. Si din acest unghi, cei care spun "Da"-ul de mai sus au dreptate. Sub o rezerva insa: firma de relatii publice poate sa accepte sau nu un astfel de client.

Prin urmare, o constatare: cu cat un client este mai deschis, cu atat colaborarea si rezultatele finale sunt mai bune.

Conlucrarea agentie PR-client e absolut necesara pentru rezultate performante. Daca ar fi sa facem o paralela cu tehnicile de negociere, as spune ca trebuie sa se incerce sa se ajunga la o situatie de tipul castig- castig.

Asa ca in final, nu imi ramane decat un singur lucru de spus:

Clientul nostru, clientul nostru.

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!