Skip to article

Curs de Shopper Marketing cu Mona Opran

Curs de Shopper Marketing cu Mona Opran
De ce oamenii cumpara un anume produs si nu altul, de ce dintr-un anume magazin si nu din altul sunt intrebari care au ajuns sa fie prioritatea numarul unu pentru multe companii. Intelegerea motivelor si barierelor cumpararii asigura succesul business-ului, mai ales in realitatea atat de dinamica a retail-ului de astazi.

Cheia Shopper Marketing-ului sta in intelegerea cumparatorului. Cu cat intelegem mai corect contextul, motivele, barierele, interesele, cu atat rezultatul actiunii in punctul de vanzare este mai spectaculos. Aplicarea conceptului de Shopper Marketing devine relevanta doar in mijlocul triunghiului shoppingul-ui universal: retailer - producator - shopper.

Cursul Shopper Marketing se adreseaza celor care doresc sa inteleaga conceptul de Shopper Marketing si sa il identifice ca si solutie la problemele si oportunitatile de Trade Marketing, Retail Marketing sau In-store Communication.

Agenda:

">Curs de Shopper Marketing cu Mona Opran

Cunoasterea shopperului si shopping cycle;
Intelegerea shopperului si a barierelor de cumparare;
Intelegerea magazinului prin ochii shopperului;
Intersectarea intereselor retailer - producator - shopper;
Studii de caz.

Este bine ca persoanele care participa la acest curs sa fi fost expusi experientei de comunicare la punctul de vazare, fie din perspectiva retailerului, a producatorului sau a publicitarului.

Organizator: Qualians
Data: 13 februarie (9.00-17.00)
Locatia: Novotel Bucarest City Centre

Mona Opran, Managing Director Saatchi&SaatchiX Romania are o experienta de peste 10 ani in publicitate BTL. Dupa ce a condus departamentul de BTL al D'Arcy Romania (IMP) si a coordonat proiecte in 4 tari din Balcani a acceptat in 2004 provocarea de a crea un departament de BTL in Saatchi & Saatchi. In ianuarie 2006 a convins reteaua Saatchi & Saatchi X ca Romania este o tara cu multe oportunitati si investitia in Shopper Marketing nu va ramane nefructificata. Departamentul de BTL a devenit companie parte din grup, parte din reteaua Saatchi & Saatchi X.

Articole recomandate

Antreprenorii pot fi actionari unici in mai multe SRL Antreprenorii pot fi actionari unici in mai multe SRL
Antreprenorii pot fi actionari unici in mai multe societati cu raspundere limitata, potrivit unui act normativ privind modificarea Legii societatilor. Legea adoptata de Parlament in decembrie 2019 vizeaza anularea interdictiei de a fi actionar unic in mai multe societati cu raspundere limitata sau
Planuri antreprenoriale in fashion? Iata principalele variante! Planuri antreprenoriale in fashion? Iata principalele variante!
Tot mai multe persoane caută opțiuni prin care să poată avea independență financiară și în același timp să poată să stăpânească exclusiv modul în care își manageriază timpul, astfel încât
Elite Meetup: Energie si Smartlife 2020 Elite Meetup: Energie si Smartlife 2020
Elite Business Women (https://ebw.business), cel mai mare club de afaceri românesc dedicat femeilor antreprenor din România, cu prezentă internațională, invită femeile de afaceri să participe la o nouă întrunire, prima din acest an – Elite Meetup:
Ai schimbat locul de munca? S-ar putea sa ai nevoie de fisa medicala pentru angajare Ai schimbat locul de munca? S-ar putea sa ai nevoie de fisa medicala pentru angajare
Un job nou inseamna o noua etapa in viata ta! Probabil ca esti incantata de schimbarea aparuta si de oportunitatile pe care aceasta le aduce. Daca te afli in situatia de a schimba locul de munca, exista cateva aspecte la care sa fii atenta. Dincolo de faptul ca urmeaza sa te adaptezi noului birou
3 modalitati prin care poti scapa de teama vorbitului in public 3 modalitati prin care poti scapa de teama vorbitului in public
Vorbitul in public este printre cel mai des intalnite temeri ale oamenilor. Iar daca ne gandim la faptul ca noi relationam zilnic cu alte persoane si discutam mereu cu oamenii, aceasta temere pare relativ usor de depasit. Ei bine, pentru unii oameni nu este chiar atat de usor. Insa solutii exista