Skip to article

De ce cumparatorii aleg ciocolata Milka?

De ce cumparatorii aleg ciocolata Milka?
Te-ai intrebat de ce cumparatorii aleg ciocolata Milka? Stiai ca dintre brandurile de ciocolata Milka, cele mai indragite de romani sunt Milka cu Lapte, Milka cu alune si Milka cu capsuni si iaurt. Vrei sa afli care este secretul din spatele acestui brand?

In momentul de fata piata este una extrem de competitiva, iar companiile se confrunta cu provocari la tot pasul, de aceea cei de la Kraft Foods lupta pe mai multe fronturi: inovatie, comunicare si executie la punctul de vanzare.

Rezultatul - peste doua treimi din produsele companiei sunt preferate fata de cele ale competitiei. In Kraft Foods Romania, inovatiile au stimulat cresterea afacerii. In acelasi timp, consolidarea portofoliului de baza a reprezentat o prioritate pentru companie. Toate acestea au contribuit la consolidarea pozitiei de lider de piata in toate cele trei categorii: ciocolata, cafea si biscuiti. Inovatia, in cadrul companiei, incepe cu intelegerea consumatorilor, a nevoilor si problemelor cu care se confrunta acestia zi de zi, si chiar anticiparea celor pe care nu le constientizeaza inca.

Aceasta reprezinta insa mai mult decat lansarea de noi produse, cuprinzand si campanii si promotii de impact, excelenta in executie la punctul de vanzare.

Consumatorii sunt sursa noastra de inspiratie... ii ascultam si le observam comportamentul in diferite ocazii, pentru a afla ce isi doresc si invatam de la ei cum ne putem imbunatati oferta, declara Mihaela Maftei, Brand Manager Milka.

Consumatorilor le plac noutatile si le cauta in mod activ la raft iar apropo de acest lucru, pe an se lanseaza 2 editii limitate de la Milka.

In urma studiilor de piata s-a identificat ca in perioada verii consumatorii prefera produsele racoritoare si aromele de fructe, lucru care a dus la lansarea, la 1 august, in editie limitata, trei tablete de ciocolata: Milka Sweet cu crema de lapte si jeleu de capsune, Milka Good cu crema de lapte si jeleu de prune si Milka Happy cu crema de lapte si jeleu de soc, in ciocolata alba. Produsele se diferentiaza prin aromele deosebite (pruna si soc), prin ambalajul cu un design special si tehnologia de fabricatie inovatoare care permite alaturarea a doua straturi de crema in interiorul tabletei.

Lansarea acestor produse este sustinuta printr-o campanie de comunicare media, care intareste indemnul la tandrete cu care Milka si-a cucerit consumatorii, cat si la nivel de magazin prin executii de exceptie.

Aprecierea consumatorilor nu a intarziat sa apara. Este buna, te face fericita si un pic dulce declara un consumator pe pagina Milka de pe Facebook. Cand esti ursuz, cei dragi pot sa te indulceasca cu o Milka si sa vezi ce-ti trece, comenteaza un alt consumator.

Milka ramane in topul preferintelor consumatorilor, fapt demonstrat si de studiile realizate in ultimii doi ani. Milka este marca numarul 1 de ciocolata in Romania* (cota de piata in volum si valoare). Milka este cunoscuta de peste 99% dintre consumatorii romani** si a fost incercata de 80% dintre acestia, in ultimul an. De asemenea, Milka ocupa locul 2 in topul celor mai puternice branduri din Romania***.

*Sursa Nielsen Retail Audit din 2012
**Sursa Ad Tracker IPSOS - iunie 2012
***Sursa: studiul Cele mai puternice branduri din Romania B&P Brandivia si GFK Romania, din 2010


Articole recomandate

Munca de acasa in pandemie: avantaje si dezavantaje Munca de acasa in pandemie: avantaje si dezavantaje
Munca de acasa a devenit varianta cea mai buna in timpul pandemiei de coronavirus. Foarte multe companii au ales sa isi lase angajatii sa lucreze de la domiciliu pentru a evita raspandirea noului virus aparut din China. Lucrul de acasa are insa avantaje si dezavantaje. Multi angajatori au dezvaluit
INTERVIU Claudia Purde, fondatoarea Prichindel.ro, despre cum sa ai o afacere de succes in timpul pandemiei INTERVIU Claudia Purde, fondatoarea Prichindel.ro, despre cum sa ai o afacere de succes in timpul pandemiei
Pentru majoritatea dintre noi, pandemia de coronavirus a adus cu sine nenumarate temeri, de la cele legate de sanatatea proprie si a celor dragi la griji privind siguranta financiara si a continuitatii business-urilor. Cu aceste temeri s-a confruntat si Claudia Purde, fondatoarea magazinului online
Antreprenorii pot fi actionari unici in mai multe SRL Antreprenorii pot fi actionari unici in mai multe SRL
Antreprenorii pot fi actionari unici in mai multe societati cu raspundere limitata, potrivit unui act normativ privind modificarea Legii societatilor. Legea adoptata de Parlament in decembrie 2019 vizeaza anularea interdictiei de a fi actionar unic in mai multe societati cu raspundere limitata sau
Planuri antreprenoriale in fashion? Iata principalele variante! Planuri antreprenoriale in fashion? Iata principalele variante!
Tot mai multe persoane caută opțiuni prin care să poată avea independență financiară și în același timp să poată să stăpânească exclusiv modul în care își manageriază timpul, astfel încât
Elite Meetup: Energie si Smartlife 2020 Elite Meetup: Energie si Smartlife 2020
Elite Business Women (https://ebw.business), cel mai mare club de afaceri românesc dedicat femeilor antreprenor din România, cu prezentă internațională, invită femeile de afaceri să participe la o nouă întrunire, prima din acest an – Elite Meetup: