Skip to article

Marketing - Conform lui Kotler

Marketing - Conform lui Kotler
Conform lui Kotler - scrisa de Philip Kotler, unul dintre cei mai importanti specialisti in marketing la nivel mondial - este o carte de specialitate in domeniul marketingului care reprezinta lectura obligatorie pentru orice om de afaceri. Conform lui Kotler continua seria cartilor publicate de Kotler, oferind o sinteza de intrebari si raspunsuri de care se va ciocni orice om de marketing de-a lungul carierei sale.

Tot ceea ce voiai sa stii despre marketing si ti-a fost frica sa intrebi
Cartea Conform lui Kotler aduce in prim plan gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume, Philip Kotler. Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor de experienta in domeniu ai acestui guru pe probleme de marketing, sub forma unor intrebari si raspunsuri extrem de accesibile.

Marketing - Conform lui Kotler
Autorul raspunde in aceasta carte la o serie de intrebari care i-au fost puse de-a lungul carierei sale de catre clienti, studenti, oameni de afaceri si ziaristi, intrebari ce vizeaza probleme de tipul: procesele-cheie din cadrul marketingului si importanta lor, abilitatile necesare oamenilor de marketing pentru a avea succes, pietele si marketingul, strategia de marketing, instrumentele de marketing, planificarea, organizarea, controlul, domeniile de aplicare si excelenta in marketing. Philip Kotler ofera raspunsuri instructive legate si de strategiile de marketing care functioneaza in timpul perioadelor de recesiune, rolul marketingului in contextul actual al globalizarii si al noilor tehnologii si departamentul de marketing al viitorului.

"Nimeni nu cunoaste marketingul la fel de bine precum Kotler. Profunzimea si varietatea cunostintelor sale sunt imense. Toata lumea - inclusiv expertii in marketing - va trage foloase din lectura acestei noi si cuprinzatoare carti." - Al Ries, autor al bestseller-ului "Focus" si coautor al cartilor "Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului", "Cele 22 de legi imuabile ale marketingului" si "Cele 22 de legi imuabile ale brandingului".

Philip Kotler a fost votat cel mai important lider al gandirii de marketing de catre Asociatia Americana de Marketing. Renumit profesor de Marketing International la catedra S.C. Johnson&Son a Facultatii de Management Kellog din cadrul Universitatii Northwestern, este autorul mai multor carti reprezentative, printre care se numara "Managementul Marketingului" si "Kotler despre Marketing".

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!