Skip to article

Marketingul adresat femeilor

Marketingul adresat femeilor
Lucrarea Marketingul adresat femeilor va explica de ce marile corporatii aloca fonduri din ce in ce mai mari pentru a cuceri piata de mai multe miliarde de dolari reprezentate de femei.


Din punct de vedere statistic, femeile constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de cumparare depaseste cu mult reprezentarea lor in cadrul populatiei.

Preferintele si prioritatile femeilor ar trebui sa fie integrate in fiecare initiativa de marketing a companiilor, in loc sa fie marginalizate ca un program izolat si singular.


In etapa de planificare, cercetatorii, managerii de brand, directorii de vanzari, directorii de marketing sau directorii din advertising ? toti cei implicati in comunicarea cu clientul ? ar trebui sa se asigure ca presupunerile si prioritatile strategice nu trec cu vederea consumatorii care reprezinta cea mai mare oportunitate pentru a consolida vanzarile, cota de piata si profitul net: femeile.


In lucrarea Marketingul adresat femeilor vi se dezvaluie modul si momentul in care femeia ia decizii de achizitie diferite fata de barbat, modul in care poate fi folosit Modelul de marketing Gender TrendsTM pentru a crea strategii si tactici prin care un brand sa capteze loialitatea femeilor si modul in care sa atragi consumatoarele prin produse noi, un sistem de comunicare relevant, tehnici de vanzare inteligente si strategii de marketing corecte.


Povesti de succes actuale, strategii si aplicatii originale si cele mai eficiente campanii de advertising fac din aceasta carte cea mai cuprinzatoare resursa care sa ajute specialistii sa creeze si sa puna in aplicare un plan de marketing care are ca public-tinta femeia.


"Marti Barletta este un important lider spiritual atunci cand vine vorba despre marketingul adresat femeilor. Marti a dezvaluit foarte multe aspecte relevante, referitoare la un mod concret de a actiona, care vor ajuta orice companie sa castige un avantaj competitiv." - Philip Kotler ? Profesor emerit de Marketing International la Facultatea de Management Kellog, Universitatea Northwestern.

Articole recomandate

Fa si tu o multime de bani din videochat non-adult in Iasi la Heylux! Fa si tu o multime de bani din videochat non-adult in Iasi la Heylux!
Banii sunt mai importanți ca oricând. Mai ales în perioada asta, plină de necunoscute. Când multe joburi dispar sau sunt prost plătite, videochatul în Iași e o opțiune serioasă pentru tine. Oricâte probleme ar fi peste tot, domeniul ăsta
Art Studio Bucuresti - descopera independenta financiara Art Studio Bucuresti - descopera independenta financiara
Despre Art Studio Art Studio Bucuresti iti ofera mai mult decat un loc de munca intr-un studio videochat profesionist. Este locul care iti poate oferi siguranta financiara, stabilitate si confort, totul conform cu legile impuse pe piata muncii. Jobul de model de videochat la Art Studio imbina
Antreprenoriat feminin in Romania Antreprenoriat feminin in Romania
Anul 2020 este unul care va rămâne în istorie – pandemia a afectat viețile tuturor, atât cele personale, cât și cele profesionale și a lăsat o ampremntă grea și asupra economiei naționale, dar și celei globale. Nici pentru
Cum alegi cele mai bune oferte de angajari videochat din Bucuresti? Cum alegi cele mai bune oferte de angajari videochat din Bucuresti?
Una dintre cele mai mari probleme pentru un model aflat la început de carieră este identificarea celor mai bune oferte de angajări videochat . La o simplă căutare în anunțurile din site-urile de joburi vei descoperi sute de oferte, care mai de care mai tentante,
Ce configurare de bucatarie e potrivita pentru restaurantul tau Ce configurare de bucatarie e potrivita pentru restaurantul tau
Orice bucătărie de restaurant include 5 zone distincte: depozitare, spălat, pregătire, gătit, servit. Însă ceea ce dictează modul în care vei aranja aceste zone este meniul restaurantului tău. În funcție de acesta se așează totul