Skip to article

Dezvoltare profesionala

PR cu buget restrans PR cu buget restrans
Daca vrei sa afli care sunt cele mai eficiente si, in acelasi timp, necostisitoare strategii prin care sa iesi in evidenta, iti recomandam cartea PR cu buget restrans, aparuta recent la Editura Brandbuilders Grup.Managerii se confrunta din ce in ce m...
Customer service - da sau nu? Customer service - da sau nu?
Nu de mult am participat la un curs de Customer Service al unor prieteni pe care ii recomand cu drag: Alin Ghizasan si Mihaela Stroe. Ce impact a avut acest curs asupra mea si ce viziune mi-a deschis? SIMPLU: clientul face toti banii. De ce? Cum? Urm...
Networking - Cum sa fii cel mai bun in relatii Networking - Cum sa fii cel mai bun in relatii
Vrei sa ajungi in varful scarii succesului personal si profesional? Vrei sa inveti cum sa te conectezi cu ceilalti si sa ai beneficii pe urma relatiilor create? Participa la un workshop specializat in acest domeniu, unde vei avea ocazia sa inveti si ...
Regulile de aur ale vorbitului in public Regulile de aur ale vorbitului in public
Nu mai este un secret pentru nimeni: una dintre cele mai mari temeri ale oamenilor este vorbitul in public. Dar, ca toate fricile, si aceasta poate fi depasita. Cum? Punand in practica ceea ce iti recomandam!Prima dintre regulile de aur ale vorbitulu...
Vorbeste cu impact! Vorbeste cu impact!
Cei mai multi oameni simt anxietate atunci cand trebuie sa vorbeasca in fata unui grup. Nu conteaza daca grupul este format din trei oameni sau trei mii de oameni. Totusi, ei se fastacesc, transpira, isi inghit cuvintele si de cele mai multe ori sunt...

Semnalele corpului in timpul unei negocieri Semnalele corpului in timpul unei negocieri
De foarte multe ori oamenii ma intreaba de ce am ales sa ma specializez in domeniul comunicarii nonverbale. Unii sunt fascinati de felul cum comunica corpul nostru. Altii nu inteleg de ce este important sa dam atentie unor astfel de semnale. Raspunsu...
Femeile, mai bune negociatoare decat barbatii? Femeile, mai bune negociatoare decat barbatii?
Citeam aseara un articol despre cine este mai productiv in domeniul vanzarilor: femeile sau barbatii? Autorul articolui, Lee Boyan*, concluziona ca femeile din acest sector sunt mai productive decat barbatii aflati in aceeasi situatie. Totusi, doar 2...
Vaca mov: un nou concept de marketing Vaca mov: un nou concept de marketing
Intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de business nu mai functioneaza.Cei patru ?P? (produs, pret, promovare, plasament) care au reprezentat multa vreme baza...
Business English in Romania Business English in Romania
Pentru prima oara in Romania, un trainer britanic ii invata pe aspirantii la o lume globala a afacerilor secretele unui limbaj "de business" eficient si de succes. Phil Gaskell este absolvent cu onoruri al studiilor post-universitare ale Universitati...
Marketingul este mai pragmatic decat pare! Marketingul este mai pragmatic decat pare!
Perceptia generala asupra marketingului este ca reprezinta o activitate foarte interesanta, creativa si oarecum boema. Aceasta perceptie este data de faptul ca cea mai vizibila componenta a sa este comunicarea de marketing.De fapt Marketingul (www.ma...

Fara marketing nu se mai poate! Fara marketing nu se mai poate!
Traim intr-o lume in care companiile au de infruntat provocari din ce in ce mai mari pe piata. Consumatorii sunt mai rafinati, concurenta din ce in ce mai puternica.Integrarea marketingului in companie nu este doar o necesitate stricta ci este una di...
Cum gandesc consumatorii? Cum gandesc consumatorii?
Cum gandesc consumatorii? Aceasta este o intrebare pe care si-o pune, sau macar ar trebui sa si-o puna fiecare comerciant in parte. De fapt, si pentru omul de rand este important sa cunoasca elementele ce stau la baza deciziei de cumparare.Gerald Zal...
Reclama, sufletul comertului Reclama, sufletul comertului
Ce inseamna de fapt reclama? Reclama este o modalitate de a face ca informatiile despre tine, producatorul sau distribuitorul unui produs, sa ajunga la potentialul cumparator. Acesta afla ceva despre un produs, afla mai intai ca exista, afla ce face ...
Marketingul adresat femeilor Marketingul adresat femeilor
Lucrarea Marketingul adresat femeilor va explica de ce marile corporatii aloca fonduri din ce in ce mai mari pentru a cuceri piata de mai multe miliarde de dolari reprezentate de femei.Din punct de vedere statistic, femeile constituie majoritatea. Ma...
Lectia de comunicare Lectia de comunicare
Comunicarea este considerata pe buna dreptate cheia unei relatii sanatoase. Prin comunicare oamenii fac schimb de idei, sentimente, valori si principii, sa si le argumenteze incearca sa se faca intelesi.Ce trebuie de inteles, in primul rand este ca a...

Curs de Shopper Marketing cu Mona Opran Curs de Shopper Marketing cu Mona Opran
De ce oamenii cumpara un anume produs si nu altul, de ce dintr-un anume magazin si nu din altul sunt intrebari care au ajuns sa fie prioritatea numarul unu pentru multe companii. Intelegerea motivelor si barierelor cumpararii asigura succesul busines...
Abilitati de baza in comunicare Abilitati de baza in comunicare
"Trateaza oamenii ca si cum ar fi ceea ce trebuie sa fie, si ajuta-i sa devina ceea ce sunt capabili sa fie." (Johann Wolfgang von Goethe)Mesaje netransmise, dar care ne asteptam sa fie primite. Mesaj transmise, dar nu neaparat intelese corect. Mesaj...
O comunicare buna trebuie invatata si exersata O comunicare buna trebuie invatata si exersata
Aristotel (in Dyonisos din Halicarnas) spunea ca oamenii care comunica bine sunt superiori celorlalti "in aceeasi masura in care cei vii sunt superiori celor morti".Asadar intelegem comunicarea ca fiind o practica sociala, punctul central in viata cu...
Marketing - Conform lui Kotler Marketing - Conform lui Kotler
Conform lui Kotler - scrisa de Philip Kotler, unul dintre cei mai importanti specialisti in marketing la nivel mondial - este o carte de specialitate in domeniul marketingului care reprezinta lectura obligatorie pentru orice om de afaceri. Conform lu...
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
Al Ries este unul dintre cei mai mari strategi de marketing din lume, creator al conceptului de pozitionare (impreuna cu Jack Trout). In 1999, revista PR Week l-a nominalizat ca fiind unul dintre cei 100 cei mai influenti oameni de PR ai secolului 20...

Link-uri recomandate:designer interior onlinedesigner interior bucurestinikydecor.romobilier living preturiclassic interior design
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda