Skip to article

Dezvoltare profesionala

Marketingul este mai pragmatic decat pare! Marketingul este mai pragmatic decat pare!
Perceptia generala asupra marketingului este ca reprezinta o activitate foarte interesanta, creativa si oarecum boema. Aceasta perceptie este data de faptul ca cea mai vizibila componenta a sa este comunicarea de marketing.De fapt Marketingul (www.ma...
Fara marketing nu se mai poate! Fara marketing nu se mai poate!
Traim intr-o lume in care companiile au de infruntat provocari din ce in ce mai mari pe piata. Consumatorii sunt mai rafinati, concurenta din ce in ce mai puternica.Integrarea marketingului in companie nu este doar o necesitate stricta ci este una di...
Cum gandesc consumatorii? Cum gandesc consumatorii?
Cum gandesc consumatorii? Aceasta este o intrebare pe care si-o pune, sau macar ar trebui sa si-o puna fiecare comerciant in parte. De fapt, si pentru omul de rand este important sa cunoasca elementele ce stau la baza deciziei de cumparare.Gerald Zal...
Reclama, sufletul comertului Reclama, sufletul comertului
Ce inseamna de fapt reclama? Reclama este o modalitate de a face ca informatiile despre tine, producatorul sau distribuitorul unui produs, sa ajunga la potentialul cumparator. Acesta afla ceva despre un produs, afla mai intai ca exista, afla ce face ...
Marketingul adresat femeilor Marketingul adresat femeilor
Lucrarea Marketingul adresat femeilor va explica de ce marile corporatii aloca fonduri din ce in ce mai mari pentru a cuceri piata de mai multe miliarde de dolari reprezentate de femei.Din punct de vedere statistic, femeile constituie majoritatea. Ma...

Lectia de comunicare Lectia de comunicare
Comunicarea este considerata pe buna dreptate cheia unei relatii sanatoase. Prin comunicare oamenii fac schimb de idei, sentimente, valori si principii, sa si le argumenteze incearca sa se faca intelesi.Ce trebuie de inteles, in primul rand este ca a...
Curs de Shopper Marketing cu Mona Opran Curs de Shopper Marketing cu Mona Opran
De ce oamenii cumpara un anume produs si nu altul, de ce dintr-un anume magazin si nu din altul sunt intrebari care au ajuns sa fie prioritatea numarul unu pentru multe companii. Intelegerea motivelor si barierelor cumpararii asigura succesul busines...
Abilitati de baza in comunicare Abilitati de baza in comunicare
"Trateaza oamenii ca si cum ar fi ceea ce trebuie sa fie, si ajuta-i sa devina ceea ce sunt capabili sa fie." (Johann Wolfgang von Goethe)Mesaje netransmise, dar care ne asteptam sa fie primite. Mesaj transmise, dar nu neaparat intelese corect. Mesaj...
O comunicare buna trebuie invatata si exersata O comunicare buna trebuie invatata si exersata
Aristotel (in Dyonisos din Halicarnas) spunea ca oamenii care comunica bine sunt superiori celorlalti "in aceeasi masura in care cei vii sunt superiori celor morti".Asadar intelegem comunicarea ca fiind o practica sociala, punctul central in viata cu...
Marketing - Conform lui Kotler Marketing - Conform lui Kotler
Conform lui Kotler - scrisa de Philip Kotler, unul dintre cei mai importanti specialisti in marketing la nivel mondial - este o carte de specialitate in domeniul marketingului care reprezinta lectura obligatorie pentru orice om de afaceri. Conform lu...

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
Al Ries este unul dintre cei mai mari strategi de marketing din lume, creator al conceptului de pozitionare (impreuna cu Jack Trout). In 1999, revista PR Week l-a nominalizat ca fiind unul dintre cei 100 cei mai influenti oameni de PR ai secolului 20...
Managementul culturii organizationale Managementul culturii organizationale
Managementul calitatii totale ne aminteste ca organizatia inseamna in primul rand oameni si ca de la acestia se poate incepe constructia unei culturi organizationale. Iata cateva principii ale managementului calitatii totale despre oameni: Atitudinil...
Compania Avon - un model pentru business-ul tau Compania Avon - un model pentru business-ul tau
Cartea "AVON - Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru femei" aduce in prim plan una dintre cele mai de succes istorii de business. Aceasta carte poate inspira pe oricine doreste sa reuseasca atat in viata personala, cat si in cea prof...
Pozitionarea - lupta pentru un loc in mintea ta Pozitionarea - lupta pentru un loc in mintea ta
Inca din introducerea cartii lui Al Ries si Jack Trout - Pozitionarea - aflam ca este "Una dintre cele mai importante carti in domeniul comunicarii pe care le-am citit vreodata."Excesul de comunicare vs. pozitionareSpre marea mea surprindere, inca de...
Pantofi cu dragoste Pantofi cu dragoste
... cu trei ani in urma lucram in cadrul unei companii foarte mari. Eram o femeie realizata si sofisticata...Sefa - nepregatita, dar sefa - era schimbatoare ca vremea de primavara: ieri comunicam cu acuratete, iar azi ma enerva din nou. Nu era prima ...

Pasii si actele necesare pentru infiintarea unei societati comerciale Pasii si actele necesare pentru infiintarea unei societati comerciale
Actele de identitate ale viitorilor asociati in original plus 2 copii; O copie dupa actul de proprietate si o copie dupa actul de identitate al celui care pune la dispozitie imobilul in vederea stabilirii sediului social al societatii; Se alege forma...
Lumea vanzarilor - intre deziluzie si reusita Lumea vanzarilor - intre deziluzie si reusita
Din practica unei agentii de recrutare si din experienta de zi cu zi, pot spune ca traversam cu succes o perioada in care se intermediaza absolut orice, de absolut oricine.Cele mai raspandite oferte de munca sunt cele de agent vanzari, reprezentant m...
Comunicarea non-verbala - elemente de baza Comunicarea non-verbala - elemente de baza
Cred ca deja vi s-a intamplat cel putin o data in viata sa realizati ca nu este important ceea ce spuneti, ci modul in care spuneti ceea ce spuneti. De aceea, unii oameni pot fi mai convingatori decat altii, chiar daca pronunta aceleasi cuvinte.Cerce...
1% inspiratie, 99% transpiratie 1% inspiratie, 99% transpiratie
Punctul comun al celor mai frumoase povesti de afaceri cu happy end este acela al viziunii initiale. Totusi, idei avem cu totii, unele mai bune si mai frumoase decat altele, intrebarea care se ridica este: ce anume ne deosebeste in final, pe noi, mic...
Credit Start-up pentru IMM-uri Credit Start-up pentru IMM-uri
Ai spirit antreprenorial si idei noi in fiecare zi? Probabil ca deja arzi de nerabdare sa incepi o afacere proprie. Si cum se spune, nu ideile sunt problema, ci lipsa banilor. Ca in orice economie sanatoasa, ideile bune trebuie sprijinite. Banca Tran...