Skip to article

Planuri antreprenoriale in fashion? Iata principalele variante!

Planuri antreprenoriale in fashion? Iata principalele variante!
Tot mai multe persoane caută opțiuni prin care să poată avea independență financiară și în același timp să poată să stăpânească exclusiv modul în care își manageriază timpul, astfel încât să ajungă să petreacă mai multe momente importante alături de familie. În special femeile caută să se lanseze în afaceri legate de fashion, considerând că domeniul le este foarte cunoscut și foarte plăcut. Este extrem de important să faci ceea ce îți place, inclusiv în business! Chiar dacă nu există un buget foarte mare, se poate lansa un start-up în lumea modei, nu neapărat în partea de creație și producție (operațiuni ceva mai complicate), ci mai ales în retail.

Prima variantă la care se gândesc viitoarele antreprenoare este lansarea unei colecții proprii de haine. Însă este nevoie de cunoștințe și abilități în materie de design vestimentar, precum și capacitate de producție. Să fii designer de fashion este foarte interesant și foarte provocator, dar dacă vrei să ai inclusiv partea de retail poți considera că vei avea două linii diferite de afaceri, cu mulți bani necesari pentru investiții și mai ales foarte mult timp de alocat. În plus, cele mai multe persoane nu se pricep de fapt la partea de creație, deci o astfel de abordare este complicată fără a angaja personal dedicat sau fără a atrage parteneri.

Cea mai populară alegere: un magazin de fashion cu îmbrăcăminte, accesorii, poate chiar și încălțăminte. Produsele vor fi cumpărate de la producători / distribuitori români sau din alte state. Este o afacere propriu-zisă de comerț, unde cumperi și apoi vinzi cu adaos comercial, acoperind costurile și lăsând loc și de profit (cel puțin teoretic, dacă lucrurile merg conform planului). Însă în piața actuală de fashion, unde consumatorii preferă mall-urile și brandurile mari de modă în general, este extrem de dificil să dezvolți o afacere proprie de retail. Drept rezultat, putem observa că foarte multe astfel de magazine se închid după ani sau chiar luni, nereușind să atragă clienți suficienți.

Rămâne desigur varianta unui magazine online, ceva mai flexibilă și cu costuri mai mici. Totuși, va fi dificil să găsești furnizori de încredere care să îți propună raport calitate / preț foarte bun. Dacă țintești segmentul premium, trebuie să ai ceva aparte. Dacă mergi pe low cost, riscurile sunt enorme. Dacă optezi pentru calea de mijloc, trebuie să găsești produse pe care clienții nu le pot găsi ușor și în alte magazine, ceea ce este la limita imposibilului în mediul online, unde clienții compară ușor produsele între e-shop-uri și unde se vânează mai ales discounturile din magazinele foarte cunoscute...

Iată și o altă opțiune antreprenorială de tot mai mare succes: un magazin (offline sau online) de produse second hand sau / și outlet. Este un segment în mare creștere, inclusiv din considerente etice, legate de ecologie, de reutilizarea produselor fashion. Atenție, un astfel de magazin poate fi unul care să nu se dedice celor care vor produse ieftine și atât! Ai putea colabora cu un depozit haine second hand care să îți furnizeze produse la costuri corecte, produse de înaltă calitate, care nu arată ca și cum ar mai fi fost utilizate (unele dintre ele au oricum și etichetă). Vei vinde produse aproape unicat, produse inclusiv de la branduri de top, dar la prețuri mai mult decât decente. Lumea second hand poate fi o variantă câștigătoare în business-ul de fashion, trebuie doar să analizezi bine piața și să iei decizii înțelepte, fără a căuta să vinzi extra low-cost.

Articole recomandate

Studiu: Romanii prefera munca de acasa. Nu mai vor sa se intoarca la birou Studiu: Romanii prefera munca de acasa. Nu mai vor sa se intoarca la birou
Romanii nu mai vor sa se intoarca la munca de la birou. Pefera sa munceasca de acasa, arata un studiu realizat de Reveal Marketing Search.  O treime dintre participantii la studiu au declarat ca participa la cursuri online platite sau gratuite si sunt mai preocupati de dezvoltarea personala
6 din zece angajatori verifica profilurile de social media ale candidatilor 6 din zece angajatori verifica profilurile de social media ale candidatilor
Mare atentie la ce postezi pe retelele de socializare daca esti in cautarea unui job! Potrivit celui mai recent studiu, 6 din zece angajatori verifică profilurile de social media, iar aproape patru din zece ţin cont inclusiv de acest criteriu în decizia de recrutare. Reputaţia
5 motive sa alegi imprimante inkjet Brother 5 motive sa alegi imprimante inkjet Brother
Imprimantele inkjet Brother sunt apreciate în rândul consumatorilor care doresc soluții eficiente, randament crescut şi investiții pe termen lung. Fie că vorbim de imprimante, fie că vorbim de sisteme all în one, toate echipamentele de bucură de
Fa si tu o multime de bani din videochat non-adult in Iasi la Heylux! Fa si tu o multime de bani din videochat non-adult in Iasi la Heylux!
Banii sunt mai importanți ca oricând. Mai ales în perioada asta, plină de necunoscute. Când multe joburi dispar sau sunt prost plătite, videochatul în Iași e o opțiune serioasă pentru tine. Oricâte probleme ar fi peste tot, domeniul ăsta
Art Studio Bucuresti - descopera independenta financiara Art Studio Bucuresti - descopera independenta financiara
Despre Art Studio Art Studio Bucuresti iti ofera mai mult decat un loc de munca intr-un studio videochat profesionist. Este locul care iti poate oferi siguranta financiara, stabilitate si confort, totul conform cu legile impuse pe piata muncii. Jobul de model de videochat la Art Studio imbina