Trainingul sustinut de Prof. Philip Kotler, atrage persoane cu functii de conducere

Trainingul sustinut de Prof. Philip Kotler, atrage persoane cu functii de conducere
  calendar_month        
Peste jumatate dintre cei inscrisi pana in prezent la trainingul certificat "Marketing-ul prin valori", sustinut de Prof. Philip Kotler pe 1 Iunie, la Ateneul Roman, detin functii de varf in ierarhia companiilor pe care le reprezinta sau detin afaceri, potrivit primului bilant al organizatorilor, cu o luna inainte de eveniment.

Intr-unul dintre cursurile sale, Prof. Philip Kotler a spus ca: "Tendinta unor companii este de a vedea marketingul ca un departament care intervine in schema dupa ce produsul a fost conceput, doar ca sa-l vanda. Eu spun ca marketingul trebuie vazut ca functia care da directia strategica a companiei".


Tocmai astfel de postulate care genereaza schimbari majore in viziunea liderilor de business au atras o deja un mare numar de inscrieri la trainingul de marketing certificat sustinut de Prof. Philip Kotler.

Astfel, 21% dintre cei inscrisi deja, la inceputul lunii mai, sunt CEO, Directori Generali sau administratori de companii, iar 22% detin alte pozitii de top management - precum Director de vanzari si HR, iar 18% sunt Marketing VP si Manageri.

De asemenea, peste jumatate dintre participanti sunt din domeniile Farma si FMCG iar 14% sunt din domeniul financiar-bancar. Marketing 3.0 a trezit un interes deosebit si in domeniile productie (12%), telecom (8,5%), respectiv media si retail.

"Unele companii cred ca marketingul exista pentru a vinde productia. Adevarul este invers: productia exista pentru a sustine marketingul. Poti externaliza productia, insa ceea ce da valoare unei companii este marketingul. Productia, achizitiile, cercetarea, dezvoltarea si celelalte functiuni exista pentru a sustine prezenta companiei pe piata. Adica marketingul" - a spus Prof. Philip Kotler, cunoscut ca "parintele marketingului".

Mai putin de o luna ne desparte de startul trainingului certificat "Marketing-ul prin valori", sustinut de Prof. Philip Kotler pe 1 Iunie, la Ateneul Roman. Trainingul va cuprinde doua sesiuni a cate doua ore si jumatate, pe parcursul carora participantii vor afla cum sa faca fata provocarilor si oportunitatilor majore de business in perioadele de turbulente. La finalul trainingului Marketing 3.0, fiecare participant va primi un certificat din partea Institutului Kotler Impact, semnat de catre Prof. Philip Kotler. Certificatul reprezinta o acreditare internationala recunoscuta de catre asociatiile de marketing internationale.

Agenda completa este disponibila pe site-ul oficial al evenimentului. In pretul fiecarui bilet este inclus si un abonament de 1 an la Ziarul Financiar si Business Magazin, cu incepere din data de 1 iulie 2012. Biletele se comanda online, prin completarea formularului de inscriere.

Marketing 3.0 este organizat in parteneriat de catre V+O Communication (www.vando.ro), Confident Public Relations (www.confidentpr.com) si Choice Management & Consulting.

Partenerii evenimentului sunt: Aerotravel Lufthansa, Athenee Palace Hilton, Coca Cola Hellenic, MobilPay, Raiffeisen Bank si Ursus, iar partenerii media sunt: Ziarul Financiar, Business Magazin si Mediafax.

Pentru mai multe detalii referitoare la acest eveniment, vizitati site-ul www.marketing30.ro si pagina de facebook.



Recomandari

Newsletter Ele.ro

Retete dietetice
  • person

    "aici veti putea gasi informatii despre cum sa slabiti!"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right