Skip to article

Zilele Biz: noutati din primele doua zile

Zilele Biz: noutati din primele doua zile
Primele doua zile ale tradeshow-ului ZileleBiz au reunit 30 de speakeri si mai mult de 450 de manageri si antreprenori care au asistat ieri si astazi la patru sesiuni de conferinta, patru workshopuri si doua sesiuni de training la Hotel Howard Johnson Bucuresti.

Ziua 1, dedicata Antreprenoriatului, a trecut de la situatia actuala in care se afla antreprenorii catre planul de atac pentru 2010. Aflat intre speakerii prezenti la eveniment, Marius Ghenea, proprietarul Fit Distribution a declarat ca "refluxul economic va continua in Romania in 2010, dar companiile care s-au ajustat structural in 2009 vor rezista cu conditia ca ajustarea sa fie reala, nu doar presupusa".

"Site-ul de recrutare BestJobs.ro a inregistrat in acest an o scadere a veniturilor de aproximativ 50%, insa va inregistra fara nicio indoiala profit", a declarat Calin Fusu, CEO Neogen, prezent in panelul principal al zilei de Antreprenoriat.

Concluzia zilei i-a apartinut lui Dragos Petrescu, proprietarul restaurantelor City Grill: "Realismul trebuie sa fie trasatura principala a unui antreprenor in perioadele de criza, dublata de perseverenta care trebuie sa caracterizeze orice om de afaceri".

A doua zi a fost dedicata domeniului Real Estate si Retail si a reunit reprezentanti ai agentiilor de top din real estate, specialisti in office, retail, rezidential si logistica, investitori, developeri locali, brokeri, companii de constructii si consultanti financiari.
Ziua a inceput cu rezultatele studiului exclusiv "Piata imobiliara in 2009", raport realizat de BNP Paribas Real Estate pentru Zilele Biz si prezentat de Ioana Momiceanu, President of the Board, Managing Director, BNP Paribas Real Estate.

Speakerii prezenti au punctat cauzele situatiei in care se regaseste sectorul imobiliare si solutiile de reabilitare. "Piata imobiliara comerciala practic nu a existat in 2009, in conditiile in care volumul tranzactiilor a scazut cu 75% fata de anul trecut, iar cererea s-a prabusit cu peste 50%", a declarat Bogdan Georgescu, Managing Partner, Colliers International. Acesta a aratat ca, desi preturile de vanzare au scazut cu 10-20%, procentul nu este inca suficient din cauza supraevaluarilor. In plus, in situatia actuala, dezvoltatorii trebuie acum sa aduca de doua ori mai multi bani pentru un proiect, riscul este mult mai mare, iar marja de profit s-a injumatatit de la 25% la 12-15%.

Ziua 2 a inclus lansarea primului indice imobiliar national, de catre portalul Imobiliare.ro. Conform acestuia, pretul mediu pe metru patrat la nivel national in saptamana 16-22 noiembrie pentru un apartament este de 1.230 euro/mp. Indicele imobiliar este calculat la nivel national, dar si la nivelul celor mai mari orase din Romania: Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Constanta, Iasi si Timisoara, care vor fi urmate pe parcurs de noi orase.

Ziua a continuat cu analiza pietei de retail in prag de 2010, cu retrospectiva pietei si strategiile de revigorare a business-ului. Studiul DaedalusMillwardBrown, prezentat in premiera la ZileleBiz a prezentat noul comportament de cumparare al consumatorilor si rezultatele promotiilor ca strategie de marketing in perioada de criza. Prezentarile speakerilor de la ZileleBiz vor fi disponibile pe site-ul www.zilelebiz.ro.

Urmatoarele trei zile sunt dedicate Inovatiei (maine, miercuri, 25 noiembrie), CSR (joi, 26 noiembrie) si Media&Marketing (vineri, 27 noiembrie). Recomandam din program:

ZIUA 3 Inovatie - 25 Noiembrie, Sala Platinum

Lansarea exclusiva a KrabKrawler, proiect antimalware pe Twitter, de catre partenerul KasperskyLab
Lansarea editiei de lux a filmului Moartea Domnului Lazarescu de catre Cristi Puiu
Proiectul Scoala de Bani, prezentat intr-un workshop
Business-ul online eRepublik (estimat la 5 mil euro) prezentat chiar de catre fondator, George Lemnaru
Proiectul Virtual Bucharest dezvoltat in Second Life, intr-un workshop despre inovatia in new media
Proiectul Uranus Rahova, coordonat de arh.Teodor Frolu in cadrul sesiunii Puterea Designului
Strategiile de inovatie ale marilor branduri HP, Nokia, 3M.

ZIUA 4 CSR- 26 Noiembrie, Sala Iridium

Idei despre cum investesti in CSR pentru a-ti aduce profit.
Dezbateri despre sustenabilitate cu: BCR, Cortina Verde, AstonEco, Civika, MioBio, Unilever
Impactul deciziilor Conferintei de la Copenhaga in business. Dezbatere.
Despre Risk Mitigation in CSR

ZIUA 5 Media si Marketing- 27 Noiembrie, Sala Iridium

Studiu exclusiv: "Online-Platforma viitorului in cercetarea de piata. Comunitatile online" prezentat de Mercury Research
"Cum poti sa creezi folclor dintr-o campanie online", workshop powered by Zoso si Eliza Rogalski
Bilantul Pietei Media 2009 cu Nicoleta Padure, Mihai Trandafir, Felix Tataru, Dan Balotescu, Claudia Chirilescu, Cezar Batog si Bogdan Prajisteanu
Interventia lui Paul Garrison, autorul cartii "Exponential Marketing" despre marketing in Era New Media
Workshop de Marketing prin retele sociale, cu Ionut Oprea si Mugur Patrascu.

Despre ZileleBiz

Maratonul de 5 zile prezinta mai mult de 100 speakeri de top, de la traineri internationali, creativi premiati si strategi redutabili la antreprenori miliardari si designeri straluciti.
Evenimentul este organizat de revista Biz si are loc la Hotel Howard Johnson Bucuresti. Maratonul de 5 zile prezinta 100 speakeri de top, de la traineri internationali, creativi premiati si strategi redutabili la antreprenori miliardari si designeri straluciti.

Eveniment de referinta in mediul business romanesc, Zilele Biz se adreseaza in fiecare dintre cele cinci zile cate unui domeniu de business: 23 noiembrie - Antreprenoriat, 24 noiembrie - Real Estate si Retail, 25 noiembrie - Inovatie si Design, 26 noiembrie - CSR, 27 noiembrie - Media si Marketing. Audienta evenimentului este specializata pe fiecare zi, reunind cca 1500 top si middle manageri, antreprenori, specialisti in comunicare, consultanti, investitori, reprezentanti ai oficialitatilor si ONG-urilor, decision makeri si reprezentanti ai media.

Mai multe detalii despre eveniment la www.zilelebiz.ro.

Articole recomandate

Recomandari pentru angajatori - Cinci modalitati prin care poti asigura o mai buna retentie a femeilor in compania ta Recomandari pentru angajatori - Cinci modalitati prin care poti asigura o mai buna retentie a femeilor in compania ta
În ultimii doi ani, un număr semnificativ de femei au fost puse în situaţia de a renunţa la jobul avut pentru a-și supraveghea copii în contextul adoptării pe scară largă a cursurilor online. Totodată, multe angajate au fost forțate
Promovare PPC: top 10 tendinte pentru anul 2022 Promovare PPC: top 10 tendinte pentru anul 2022
Indiferent daca activezi intr-o agentie, esti freelancer sau conduci un start-up, trebuie sa ramai la curent cu lumea PPC, care evolueaza rapid. Noile tendinte ale anului 2022 se creioneaza deja. E bine sa intelegi ca noile campanii publicitare au nevoie de un suflu modern, de reinventare, intr-un
Femei in functii de conducere. Sfaturi simple pentru a avea succes si a te impune in lumea dominata inca de barbati Femei in functii de conducere. Sfaturi simple pentru a avea succes si a te impune in lumea dominata inca de barbati
Egalitatea de gen reprezinta una dintre preocuparile constante in societatea actuala. La nivel international, au fost stabilite strategii pe termen mediu si lung pentru a elimina inechitatile privind accesul femeilor la educatie sau functii de conducere, dar si in ceea ce priveste egalitatea de
Videochat in Bucuresti? Iata oportunitatile, dar si ce se asteapta de la tine! Videochat in Bucuresti? Iata oportunitatile, dar si ce se asteapta de la tine!
O colaborare se dovedeste de succes atunci cand ambele parti sunt de buna credinta si fiecare partener face tot ce depinde de el pentru ca lucrurile sa mearga cat mai bine. Astfel, si reusita ca model de videochat in Bucuresti poate fi obtinuta in urma unei bune colaborari intre fiecare fata si
Romancele, tot mai dornice de dezvoltare personala. Ce metode aleg? Romancele, tot mai dornice de dezvoltare personala. Ce metode aleg?
In ultimii ani, romancele au devenit tot mai dornice de dezvoltare personala. Aceasta dorinta a venit si din nevoia de a jongla cat mai eficient cu sfera personala si cea profesionala, de a indeplini cu succes rolurile de femeie, mama, sotie, angajat sau antreprenor . Dezvoltarea personala este