Skip to article

10 lucruri care NU se fac la job

1. Nu te imbraca ca si cum te-ai duce la un party

Fiindca te vor trata ca atare. Nu vor mai fi in stare sa te ia in serios, isi vor inchipui doar cum ar fi sa iti ia un pahar de Marguerita si in tip ce il bei sa iti urmareasca linia bustului. Si fiindca totusi acest lucru nu va fi posibil, inconfortul ii va face sa isi doreasca sa fi aratat altfel.

2. Nu incerca sa obtii totul prin seductie

Uneori aceasta pare cea mai simpla cale. Iti spui ca nu apelezi la farmecul cu care natura te-a inzestrat ca si femeie, ca de fapt esti doar prietenoasa. Nu te amagi singura, incerci sa ii seduci prin zambet, pozitie, gesturi pentru a fi mult mai atenti la propunerile tale. Si cu siguranta vor fi, atenti la tine si indatoritori. Dar nu mai mult de atat. Poti rata astfel o alta colaborare mult mai serioasa.

3. Nu vorbi de rau

A spune lucruri neplacute despre cineva nu ajuta pe nimeni. Acea persoana nu va fi receptiva, ci nervoasa. Asa ca daca vrei dori sa imbunatatesti ceva sansele sunt pierdute din start datorita modului in care ai abordat problema. In plus, probabil ca nu vei mai putea apela la bunavointa ei vreodata si va trebui sa fii atenta ca nu cumva sa ti se plateasca cu aceeasi metoda.

4. Nu spune la toata lumea daca ai facut-o lata cu o seara inainte

Povestea poate fi apreciata, mai ales daca e un pic picanta, savuroasa. Pe moment. Dar nu vrei sa stii care sunt discutiile particulare care pot porni de aici, in ce mod vei fi analizata, cum poti deveni motiv de bascalie. In plus, cu cat ai facut-o mai lata, cu atat iti va fi mai greu sa te concentrezi, sa fii eficienta. Si nu cred ca buna dispozitie a celorlalti se va manifesta si atunci cand vor trebui sa preia cea mai mare parte a sarcinilor tale.

5. Nu critica daca nu ai o solutie

Daca toate lucrurile ar fi simple si solutiile s-ar gasi mereu la indemana lumea ar fi mult mai placuta. Din pacate nu este asa. Se poate intampla sa se mai mearga si cu pasi mici, sa se mai meaga si inapoi. Acesta nu este un motiv sa te opresti. Daca nu incerci, daca nu risti, nu ai sanse de a obtine nimic niciodata. Asa ca daca tu nu poti face ceva mai bun abtine-te sa ii critici pe cei care isi asuma riscuri.

6. Nu trimite mailuri foarte personale de pe adresa de firma

Pentru ca pot fi citite. Nu este vorba de o probabilitate mica. Sunt sanse destul de mari ca angajatorul sa incerce sa te verifice, sa vada in ce fel ii folosesti resursele, cat de bine te descurci cu sarcinile cotidiene, cat de dedicata esti. Si nu e vorba de cine stie ce tehnologie. Pe langa impresia proasta pe care o poti face daca isi da seama ca 2 ore pe zi tu stai de vorba cu prietenii se poate intampla sa afle si lucruri pe care nu ti-ai dori sa le stie toata lumea. Pana la urma, in viata ta privata si nu la serviciu faci cele mai nebunesti lucruri.

7. Nu te plange de cate ori ai ocazia de ceea ce faci

Nimic mai neplacut decat sa lucrezi cu o persoana care nu gaseste nici o placere in ceea ce face. Vesnica sa fata enervata iti va crea senzatia ca orice ii ceri o supui la un chin. Asa ca mai bine te lasi pagubas decat sa iti strici toata ziua. In plus, greselile sunt de neevitat atunci cand lucrezi. Pana la urma tot vei face o boacana. Nu te astepta insa sa fii inteleasa daca tu intotdeauna ai parut lipsita de chef. Se va considera ca aceasta a fost cu siguranta cauza incapacitatii tale.

8. Nu te subaprecia singura

Numeni nu se da in vant sa laude si sa rasplateasca. De obicei trebuie sa lupti pentru a obtine ceea ce este al tau de drept. Daca nici tu nu esti sigura pe tine cum ar putea fi ceilalti? Cum te-ar putea sustine in proiectele tale, ce i-ar face sa riste alaturi de tine? Primul pas in avea increderea si respectul celorlalti este sa ai tu insati aceste sentimente fata de propria persoana.

9. Nu ocoli colegii

Oricum ai lua-o cea mai mare parte a vietii tale active o petreci la serviciu. Prin urmare a fi in aceste ore izolat inseamna sa traiesti mai putin. Daca lucrati in acelasi mediu nu se poate sa nu aveti lucruri in comun, nu se poate sa nu gasesti alaturi ei motive pentru care sa te simti bine. Incearca sa ai cu ei o legatura cat mai stransa si vei observa ca cele peste 8 ore incep sa treaca pe neobservate, ca si cum ai petrece timpul cu cei mai buni prieteni.

10. Nu fi lingau

Lingaul este un specimen ciudat care se gudura pe langa cei mai puternici si se infoiaza in fata celor care au o pozitie inferioara. Totul se judeca in functie de avantajele pe care le poti obtine. Numai ca nimeni nu suporta o astfel de atitudine. Seful, cel in permanenta aprobat si periat, si-ar dori din cand in cand si o parere sincera si sfaturi care sa fie pertinente. Colegii pe care ii tratezi ingrozitor nu te vor aprecia in nici un fel si vor face tot ce le sta in putinta sa te ocoleasca. Prin urmare, avantajele, daca reusesti sa le obtii, sunt doar de scurta durata.

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!