Skip to article

10 trucuri utile in Customer Service

Cat de important este modul in care suntem tratati atunci cand intram in contact cu un functionar public, sau atunci cand intram intr-un magazin sa ne cumparam ceva?

Iti place sa fii tratat cu respect si sa fi servit pe masura asteptarilor sau iti este indiferent? Dar daca persoana respectiva se comporta neadecvat? Daca vorbeste la telefon si nici nu o intereseaza de nevoile tale si nici nu se arata dispusa sa te ajute?

Crezi ca modul in care ne comportam cu clientii este important? Iata zece sfaturi care te vor ajuta sa ai mare succes cu clientii tai:

1. Munceste serios si bine. Numai asa vei fi cu adevarat apreciat, cautat si recomandat. Fara munca celelalte aspecte nu sunt atat de importante.

2. Optimism. Invata sa ai o atitudine pozitiva indiferent de ce problema se iveste. Te va ajuta foarte mult sa nu iti pierzi cumpatul si sa devi o victima a stresului.

3. Entuziasm. Entuziasmul este combustibilul creativitatii si a actiunilor inovatoare. Sa nu mai spunem ca este si contagios, astfel ca si clientii tai se vor simti bine in preajma ta si vor fi la fel de entuziasti ca si tine.
10 trucuri utile in Customer Service


4. Individualism. Nu te teme de posibilitatea de a iesi din turma, de a avea propriul stil de munca sau de a rezolva problemele. Niciodata nu se stie cum aceste cai noi inoveaza si deschid cai catre viitor. Atata timp cat unicitatea ta are rezultate pozitive si nu afecteaza cu nimic compania, simte-te liber sa actionezi dupa propriul plac.

5. Imaginatie. Ai putea sa depasesti cu brio toate etapele sau procedurile deja cunoscute si sa incerci ceva nou. Tine minte ca majoritatea clientilor vor stii cu siguranta sa aprecieze un spirit liber si creativ.

6. Agreabilitate. Este foarte important sa ai o imagine curata, impecabila dar si sa te porti impecabil cu clientii. Fii prietenos cu toata lumea chiar daca vei cunoaste oameni din toate categoriile sociale, mai putin sau mai mult instruiti, sau chiar daca ai avut o zi lunga de munca si esti obosit. Poate si eu sunt in aceeasi situatie ca si tine.

7. Abilitate de a asculta. A fi capabil sa pui o suita de intrebari importante si sa asculti ceea ce omul de langa tine are nevoie sunt calitati pe care cei care lucreaza cu clientii ar trebui sa le aiba.

8. Incredere. Cultiva-ti atitudinea potrivita. Fa-i pe ceilalti oameni sa simta ca sunt demni de incredere si ei vor avea exact aceeasi atitudine.

9. Flexibilitate. Este foarte important sa stii ceea ce vrei si sa fii consecvent in ceea ce faci, insa atunci cand vine vorba despre nevoile clientului trebuie sa inveti sa te adaptezi. Muleaza-te pe nevoile si cererile clientului, pentru ca el este cel care trebuie sa fie multumit la sfarsitul afacerii.

10. Puterea de judecata. Este important sa ai abilitatea de a pune in balanta faptele si de a lua decizii rationale. Nu te lasa condus de sentimente si actioneaza in interesul muncii tale.

Mult succes!

Articole recomandate

Academia Photo Insights organizeaza cursuri si workshop-uri de fotografie pentru copii si adulti Academia Photo Insights organizeaza cursuri si workshop-uri de fotografie pentru copii si adulti
Vrei să înveți cum să faci fotografii frumoase? Vă invităm să vă alăturați trainerilor noștri într-o călătorie minunată în lumea fotografiei. Am început din dragoste pentru fotografie și din ideea de a da mai
Limba engleza iti da de furca? Iata ce trebuie sa stii! Limba engleza iti da de furca? Iata ce trebuie sa stii!
Limba engleza este o limba de circulatie internationala. Invatarea limbii engleze nu mai este o dorinta, ci o necesitate. Colegii si cunostintele folosesc replici celebre din filme, vorbesc doar pe jumatate in limba romana, iar cursurile scrise si orale sunt in limba engleza. La fel sunt si
De ce este SEO atat de important pentru afacerea ta De ce este SEO atat de important pentru afacerea ta
Tot mai des cei care detin afaceri, atat aflate la inceput de drum, cat si businessuri cu state vechi, inteleg importanta SEO pentru dezvoltarea lor. Vizibilitatea si notorietatea se castiga destul de greu, insa o campanie SEO bine conceputa poate oferi aceste valori mult mai rapid si pentru mai
Iata de ce tabla magnetica este solutia ideala in comunicarea organizationala! Iata de ce tabla magnetica este solutia ideala in comunicarea organizationala!
Activitatea fiecarei firme sau organizatii este eficientizata decisiv cu ajutorul tehnicilor de prezentare si comunicare, insa dispozitivele si instrumentele folosite in afisare si comunicare joaca un rol la fel de important. Astfel, meeting-urile, sedintele, sesiunile de training sau prezentarile
Modalitatile prin care ne putem influenta pozitiv bunastarea financiara Modalitatile prin care ne putem influenta pozitiv bunastarea financiara
Banii reprezintă un laitmotiv al vieții noastre, o formă prin care ne putem cuantifica calitatea vieții și prin care ne putem raporta la ceilalți ori prin intermediul căreia ne putem compară cu aceștia. De aceea, atunci când o persoană atinge
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda