Skip to article

10 trucuri utile in Customer Service

10 trucuri utile in Customer Service
Cat de important este modul in care suntem tratati atunci cand intram in contact cu un functionar public, sau atunci cand intram intr-un magazin sa ne cumparam ceva?

Iti place sa fii tratat cu respect si sa fi servit pe masura asteptarilor sau iti este indiferent? Dar daca persoana respectiva se comporta neadecvat? Daca vorbeste la telefon si nici nu o intereseaza de nevoile tale si nici nu se arata dispusa sa te ajute?

Crezi ca modul in care ne comportam cu clientii este important? Iata zece sfaturi care te vor ajuta sa ai mare succes cu clientii tai:

1. Munceste serios si bine. Numai asa vei fi cu adevarat apreciat, cautat si recomandat. Fara munca celelalte aspecte nu sunt atat de importante.

2. Optimism. Invata sa ai o atitudine pozitiva indiferent de ce problema se iveste. Te va ajuta foarte mult sa nu iti pierzi cumpatul si sa devi o victima a stresului.

3. Entuziasm. Entuziasmul este combustibilul creativitatii si a actiunilor inovatoare. Sa nu mai spunem ca este si contagios, astfel ca si clientii tai se vor simti bine in preajma ta si vor fi la fel de entuziasti ca si tine.
10 trucuri utile in Customer Service


4. Individualism. Nu te teme de posibilitatea de a iesi din turma, de a avea propriul stil de munca sau de a rezolva problemele. Niciodata nu se stie cum aceste cai noi inoveaza si deschid cai catre viitor. Atata timp cat unicitatea ta are rezultate pozitive si nu afecteaza cu nimic compania, simte-te liber sa actionezi dupa propriul plac.

5. Imaginatie. Ai putea sa depasesti cu brio toate etapele sau procedurile deja cunoscute si sa incerci ceva nou. Tine minte ca majoritatea clientilor vor stii cu siguranta sa aprecieze un spirit liber si creativ.

6. Agreabilitate. Este foarte important sa ai o imagine curata, impecabila dar si sa te porti impecabil cu clientii. Fii prietenos cu toata lumea chiar daca vei cunoaste oameni din toate categoriile sociale, mai putin sau mai mult instruiti, sau chiar daca ai avut o zi lunga de munca si esti obosit. Poate si eu sunt in aceeasi situatie ca si tine.

7. Abilitate de a asculta. A fi capabil sa pui o suita de intrebari importante si sa asculti ceea ce omul de langa tine are nevoie sunt calitati pe care cei care lucreaza cu clientii ar trebui sa le aiba.

8. Incredere. Cultiva-ti atitudinea potrivita. Fa-i pe ceilalti oameni sa simta ca sunt demni de incredere si ei vor avea exact aceeasi atitudine.

9. Flexibilitate. Este foarte important sa stii ceea ce vrei si sa fii consecvent in ceea ce faci, insa atunci cand vine vorba despre nevoile clientului trebuie sa inveti sa te adaptezi. Muleaza-te pe nevoile si cererile clientului, pentru ca el este cel care trebuie sa fie multumit la sfarsitul afacerii.

10. Puterea de judecata. Este important sa ai abilitatea de a pune in balanta faptele si de a lua decizii rationale. Nu te lasa condus de sentimente si actioneaza in interesul muncii tale.

Mult succes!

Articole recomandate

Studiu: Romanii prefera munca de acasa. Nu mai vor sa se intoarca la birou Studiu: Romanii prefera munca de acasa. Nu mai vor sa se intoarca la birou
Romanii nu mai vor sa se intoarca la munca de la birou. Pefera sa munceasca de acasa, arata un studiu realizat de Reveal Marketing Search.  O treime dintre participantii la studiu au declarat ca participa la cursuri online platite sau gratuite si sunt mai preocupati de dezvoltarea personala
6 din zece angajatori verifica profilurile de social media ale candidatilor 6 din zece angajatori verifica profilurile de social media ale candidatilor
Mare atentie la ce postezi pe retelele de socializare daca esti in cautarea unui job! Potrivit celui mai recent studiu, 6 din zece angajatori verifică profilurile de social media, iar aproape patru din zece ţin cont inclusiv de acest criteriu în decizia de recrutare. Reputaţia
5 motive sa alegi imprimante inkjet Brother 5 motive sa alegi imprimante inkjet Brother
Imprimantele inkjet Brother sunt apreciate în rândul consumatorilor care doresc soluții eficiente, randament crescut şi investiții pe termen lung. Fie că vorbim de imprimante, fie că vorbim de sisteme all în one, toate echipamentele de bucură de
Fa si tu o multime de bani din videochat non-adult in Iasi la Heylux! Fa si tu o multime de bani din videochat non-adult in Iasi la Heylux!
Banii sunt mai importanți ca oricând. Mai ales în perioada asta, plină de necunoscute. Când multe joburi dispar sau sunt prost plătite, videochatul în Iași e o opțiune serioasă pentru tine. Oricâte probleme ar fi peste tot, domeniul ăsta
Art Studio Bucuresti - descopera independenta financiara Art Studio Bucuresti - descopera independenta financiara
Despre Art Studio Art Studio Bucuresti iti ofera mai mult decat un loc de munca intr-un studio videochat profesionist. Este locul care iti poate oferi siguranta financiara, stabilitate si confort, totul conform cu legile impuse pe piata muncii. Jobul de model de videochat la Art Studio imbina