Ti se pare ca nu prea esti vazuta bine la serviciu? Iata care sunt cele 5 comportamente care te transforma intr-un coleg nesuferit !
1. Le dai oamenilor de lucru in ultimul moment, cand ai fi putut evita acest lucru
Intotdeauna vor exista proiecte ce apar pe nepusa masa, in ultimul moment, dar nu e cazul sa te transformi in colega care stie ca sunt probleme nerezolvate si le delega abia pe la ora 4 dupa-amiaza! Vei parea atat rau intentionata cat si dezorganizata!
2. Iti spui pasurile altora, in loc sa preferi abordarea directa
E frustrant sa descoperi ca un coleg se plange despre persoana noastra unui tert, in loc sa ne abordeze direct. Tine minte: cand ii vorbesti cuiva fata in fata, nu numai ca vei actiona mai just, dar ii vei acorda aceluia si sansa de a raspunde observatiilor tale, si poate vei vedea lucrurile intr-o alta lumina! Daca insa problemele se repeta, atunci mergi direct la seful tau!
3. Esti pesimista
Recomandari, noi practici, tipul nou din firma: le urasti pe toate si ai grija ca toata lumea sa stie asta. Poate crezi ca astfel iti spui punctul de vedere, insa vei pierde din credibilitatea oamenilor. Pe de alta parte, nu e bine nici sa pari foarte entuziasta, caci vei ajunge sa fii considerata prefacuta. Asadar, pastreaza-ti calmul si echilibrul in orice situatie.
4. Iti aduci viata personala la birou
Daca iti petreci timpul la birou vorbind la telefon in interes personal, tipand si injurand-o pe persoana de la celalalt capat al firului, sau plangand in hohote, atunci ii vei deranja pe cei din jurul tau.
5. Esti tot timpul in defensiva
Sari ca arsa la cea mai mica aluzie cum ca munca ta n-a fost perfecta. In consecinta, colegii te evita, caci nu vor sa aiba de-a face cu o intepata ca tine!