Skip to article

6 motive pentru care un site iti va ajuta afacerea

Un site iti completeaza intotdeauna afacerea , indiferent de natura si domeniul acesteia. Site-ul te va ajuta sa mentii intotdeauna legatura cu clientii si cu posibilii clienti, te va ajuta sa ii convingi pe acestia sa iti incerce serviciile si sa pastrezi informatiile actualizate la zi.

Descopera care sunt beneficiile unui site si ce avantaje iti aduce acesta.

1. Te ajuta sa iti maresti baza de clienti

Este mult mai usor sa iti faci clienti in mediul online. In general oamenii se simt destul de in siguranta sa achizitioneze produse sau servicii de pe internet. Acest lucru se datoreaza vitezei cu care mediul online a reusit sa isi creeze un renume in ceea ce priveste relatia dintre chipa din spatele unui site si utilizatorul de internet.

Spre exemplu, oamenii stiu deja ca pe internet gasesc oferte mult mai bune decat intr-un spatiu comercial obisnuit. De aceea, pornesti inca de la inceput cu un avantaj.

2. Promovezi afacerea

Cei mai multi oameni fac o scurta cautare pe internet atunci cand au nevoie de un lucru. Daca tu oferi acel lucru, ai castigat un client. Cu cat iti vei promova mai mult afacerea, cu atat vei reusi sa aduci mai multi clienti.

Realizeaza pe site o prezentare a afacerii. Cine esti tu (sau echipa), cu ce va ocupati, care este scopul afacerii vostre si eventual ce avantaje primeste clientul din partea ta si nu le gaseste la concurenta.

Aceste lucruri poate par neinsemnate la prima vedere, dar te vot ajuta sa te promovezi mai mult decat crezi.

3. Pastrezi legatura cu clientii tai

Majoritatea oamenilor prefera sa foloseasca e-mailurile, in locul telefoanelor. Mesajele scrise sunt mai mai practice, la indemana oricui si mult mai ieftine. Creaza-ti o adresa de e-mail sau chiar un client de suport online (mesagerie instanta) pentru a oferi mai multe informatii si detalii eventualilor clienti.

Daca nu te vei ocupa tu de acest aspect, ar fi bine sa te asiguri ca angajezi o persoana competenta, care se poate descurca in situatii de stres si care poate oferi informatii complete si utile chiar si celui mai pretentios client.

4. Pastrezi informatia actualizata

In momentul in care faci modificari sau incerci sa promovezi un serviciu/produs, metoda online este cea mai simpla si rapida. Cu cat vei avea informatii mai actuale, cu atat oamenii vor fi mai interesati de afacerea ta.

Asigura-te ca postezi zilnic lucruri noi pe site, chiar daca astazi inseamna sa ai o sectiune de blog.

5. Iti vinzi serviciile/produsele oricand

Atunci cand ai un site, iti permiti sa vinzi produsele in orice moment din zi si din noapte. Foarte multe persoane se plang de faptul ca magazinele la care vor sa ajunga sau insitutiile care ofera servicii, au un program mult prea scurt, motiv pentru care nu pot beneficia de anumite servicii. Un site te va scoate din acea sfera care ar putea sa aiba clienti, dar nu are din cauza programului limitat.

6. Descrii serviciile cu lux de amananunte

Oamenii au mai multa incredere sa achizitioneze produse despre care reusesc sa afle toate detaliile. In functie de produsele si serviciile pe care le oferi, ataseaza o serie de detalii utile si convingatoare, care sa ii determine pe clienti sa achizitioneze produsul/serviciul, fara intrebari suplimentare.


Autor: Ana-Maria Dragota

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!