Skip to article

Ce greseli sa eviti in cariera

Ce greseli sa eviti in cariera
Fie ca esti la primul job, fie ca ti-ai schimbat recent locul de munca, trebuie sa ai grija la eticheta profesionala. Un cuvant gresit sau o prezentare de proasta calitate iti poate face hara-kiri in cariera ! Iata care sunt obiceiurile si atitudinile de evitat!

Lipsa de punctualitate

Timing-ul este esential! Task-urile trebuie terminate inainte de termenele limita, astfel incat sa ai timp pentru detalii. Spre deosebire de facultate, nota 5 la munca chiar conteaza! Daca-ti dezamagesti superiorii, e greu sa ai parte de o a doua sansa. Chiar daca nu ai un program strict de la 9 la 5, e bine sa-ti strabilesti niste ore fixe de venit si plecat, astfel incat colaboratorii tai sa stie cand sa te gaseasca.

Vrei totul acum

Multumirile vin greu la locul de munca. Nu se pot acumula 5 ani de experienta intr-unul, si nici nu vei obtine atat de usor salariile babane ale colegilor tai vechi in firma. Vei fi platita doar cu salariul pe care angajatorii tai cred ca il meriti. Daca esti la inceput de drum, nu amesteca banii cu cariera. Prioritatea ta trebuie sa fie profilul job-ului, pe baza capacitatilor tale, care te vor ajuta sa te dezvolti. Abia apoi vin si banii.

Mai mult nu faci

Daca esti rigida in privinta job description-ului, s-ar putea sa nu observi oportunitatile. Asumarea de sarcini in plus fata de cele din fisa postului demonstreaza ca ai talente ascunse si ca ai initiativa.

Esti singura care a muncit pentru succese

Nimeni nu e o insula, mai ales in birourile aglomerate. Intr-un birou, trebuie sa muncesti cu echipa. Daca te descurci bine, arata-ti recunostinta pentru ceilalti, mai ales pentru juniori. Chiar daca nu te intelegi cu cineva, fii politicoasa. Nu uita: e-mailul de la serviciu trece prin serverul angajatorului, deci aici nu e loc de barfe!

Autor: Nuage

Articole recomandate

4 calitati pe care trebuie sa le aiba o femeie pentru a reusi intr-un business dominat de barbati 4 calitati pe care trebuie sa le aiba o femeie pentru a reusi intr-un business dominat de barbati
Numarul femeilor din Romania care isi deschid propriile afaceri sau ajung pe pozitii de conducere in companii importante creste de la un an la altul. Ambitia si dorinta de a dovedi ca pot sa faca fata presiunii mediului antreprenorial, dar si faptul ca din ce in ce mai multe doamne aspira la a fi
Sfaturi pentru un interviu de angajare reusit Sfaturi pentru un interviu de angajare reusit
Cu totii am trecut sau vom trece la un moment dat prin emotiile primului interviu de angajare. Oricat de sigur ai fi pe abilitatile tale, atat personale, cat si privind experienta profesionala, elementul de nou cantareste extrem de mult atunci cand intri in contact cu angajatorul. Noi avem cateva
4 metode care te vor face sa fii productiv, nu ocupat 4 metode care te vor face sa fii productiv, nu ocupat
A fi ocupat si a fi productiv sunt doua lucruri total diferite. Intr-o lume in care a devenit la moda sa fii ocupat, sa spui ca muncesti si sa ai intotdeauna agenda plina, putini sunt cei care exploateaza timpul pe care il au la dispozitie in moduri care sa le aduca beneficii. Exista mai multe
Joburi interesante si bine platite fara a avea studii de specialitate. Ce trebuie sa faci pentru a obtine un astfel de loc de munca Joburi interesante si bine platite fara a avea studii de specialitate. Ce trebuie sa faci pentru a obtine un astfel de loc de munca
Sa ai un job bine platit, care te poate ajuta sa iti indeplinesti toate visurile, sa calatoresti, sa iti permiti lucruri pe care ti le doresti din tot sufletul, este destul de dificil in aceasta perioada, mai ales in contextul pandemiei de coronavirus, cand mii de locuri de munca au disparut si
3 soft skills pe care sa ti le dezvolti in 2022 si cum te ajuta in cariera 3 soft skills pe care sa ti le dezvolti in 2022 si cum te ajuta in cariera
Odată cu stilul de muncă la distanță, în afara biroului, au apărut noi cerințe în ceea ce privește joburile existente și mai ales cele noi. Conform raportului oficial al World Economic Forum, Future of Jobs Report , până în 2025