Skip to article

Strategia portofoliului de brand

Strategia portofoliului de brand
Strategia portofoliului de brand

Cum sa iti pastrezi relevanta brandului, in conditiile in care piata este foarte dinamica;

Cum sa iti diferentiezi brandul utilizand instrumentele portofoliului de brand;

Cum sa imbunatatesti claritatea ofertelor si sa furnizezi unicitate activitatilor de construire a brandului;

Cum sa faci ca o alianta a brandurilor sa functioneze.

Potrivit autorului, dezvoltarea strategiei portofoliului de brand este un proces complex, care trebuie adaptat fiecarei situatii in parte. David Aaker crede ca nu exista o "reteta" care sa iti garanteze realizarea unei strategii perfecte, iar "scopul acestei carti este sa prezinte mai degraba optiuni si cazuri problematice, decat raspunsuri usoare."

"
Philip Kotler, profesor de Marketing International, Facultatea de Management Kellogg, Universitatea Northwestern

Despre autor

DAVID A. AAKER este vicepresedinte al companiei Prophet, profesor emerit de Strategie de marketing la Facultatea de Studii Economice Haas, la Berkley, in cadrul Universitatii din California, consilier la firma Dentsu, Inc. si o autoritate recunoscuta in domeniul problemelor de brand si de management al brandului.

Este castigator al Premiului Paul D. Converse pentru contributii remarcabile la dezvoltarea stiintei marketingului si al Premiului Vijay Mahajan pentru Contributii profesionale in Strategia de marketing.

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!