Unul din trei tineri romani viseaza sa ajunga manager de petrecere

Unul din trei tineri romani viseaza sa ajunga manager de petrecere
  calendar_month        
38,32% din tinerii cu varsta cuprinsa intre 18 si 25 de ani spun ca jobul de vis este cel de manager de petrecere (Party Manager). Majoritatea respondentilor sunt de parere ca romanii stiu sa se distreze mai bine decat alte natiuni (43,16%) si ca pentru romani distractia este mai importanta decat munca (42,95%). Acestea sunt concluziile unei cercetari online care a implicat 1.696 de persoane din categoria de varsta amintita.

Unul din zece tineri cu varsta cuprinsa intre 18 si 25 de ani merge la petreceri de cateva ori pe luna (12,20%), in timp ce majoritatea lor (45,76%) ajung la un party o data la cateva luni, mai releva cercetarea. O cincime dintre respondenti au recunoscut ca nu au fost niciodata la o petrecere, doar 3,05% dintre ei declarand ca aleg sa mearga la un party cel putin o data pe saptamana.

Job-ul de vis - Manager de Petrecere

De aceea, cand vine vorba de job-ul de vis, tinerii declara ca acesta este "Manager de Petrecere" (38,32%) urmat la mare distanta de inginer (16,42% din respondenti au indicat ca-si doresc un asemenea job), economist (11,69%), inspector de imopozite si taxe (11,44%), regizor (10,20%), bibliotecar (8,98%) si profesor (5,97%).

Ce trebuie sa aiba un Party Manager

Cercetarea releva si calitatile pe care trebuie sa le aiba un Party Manager: 22,51% din respondenti cred ca cel mai important lucru pentru un Party manager este sa stie mai ales cum sa o promoveze. 21,71% spun ca acesta ar trebui sa poata organiza oricand o petrecere spontana, 18,68% sa stie sa incinga atmosfera, iar 17,24% se asteapta ca persoana care s-ar califica sa fie la curent cu tot ce este nou in materie de clubbing.

Ingredientele petrecerii reusite

Cand vine vorba despre "ingredientele" petrecerii reusite, tinerii cu varsta cuprinsa intre 18 si 25 de ani considera ca, pentru un super-party, cele mai importante elemente sunt muzica (22,9%), atitudinea celor prezenti (18,39%) si calitatea DJ-ului (10,54%), urmate de bauturile servite (9,57%), designul clubului (9.03%) si prezenta fetelor frumoase (7,74%).

Cercetarea a fost realizata online de IVOX in perioada perioada 24 - 29-06.2011, la solicitarea Tuborg.

Recomandari