Skip to article

Vreau sa am propriul meu Brand

Cu totii stim deja ce inseamna notiunea de Brand, ce trebuie sa faca firmele pentru a-si crea un brand si pentru a-l face tot mai puternic. Ce nu stim insa este ca putem sa facem acest lucru si noi ca indivizi. Nu trebuie sa fim o companie de prestigiu pentru a ne crea propriul Brand.

Noi insine suntem un brand, cel mai puternic brand pe care il are o companie

In fond, suma tuturor actiunilor intreprinse de angajatii unei companii fac sa ia nastere brandul corporatiei.

Si tu poti fi un brand, si inca unul foarte puternic. Multe companii sunt cunoscute prin oamenii care lucreaza acolo, prin actiunile intreprinde de acestia, prin imaginea pe care si-au creat-o.

Ce inseamna personal branding?

Personal branding inseamna a te transforma pe tine intr-un brand. Deja, in foarte multe companii multi-nationale exista functia de Brand Manager. Acest brand personal trebuie identificat, creat, manageriat, intretinut, dezvoltat si pus accent pe valorile detinute.
Putem spune brand-ul personal se refera la modul in care o persoana este perceputa de catre public, clienti (consumatori), potentiali clienti si competitori.

Cunoaste-te pe tine insuti

Cel mai important lucru in construirea brandului personal este sa-ti cunosti propria persoana, sa iti identifici punctele forte, sa le fructifici la maximum pe cele care merita si sa incerci sa le schimbi sau chiar sa le elimini pe cele care nu sunt in folosul tau.
Trebuie insa sa intelegem faptul ca un brand personal este extrem de greu de construit si este foarte important sa-l pastrezi odata ce l-ai construit.

Imagina propriei tale persoane este practic cea care trebuie sa iti lase usile deschise oriunde ai merge. Un brand nu se construieste de azi pe maine, este nevoie de timp, de mult timp as indrazni eu sa spun - putem sa ne luam o marja de minimum 5 ani de zile, desi poate e o perioada relativ scurta.

Ideea este ca trebuie sa fii foarte minutios/minutioasa in ceea ce faci, sa iti urmaresti fiecare actiune a ta, si cel mai important, sa nu creezi ceva ce nu are nici o legatura cu realitatea, caci in loc sa scoti punctele forte ale propriei tale persoane, vei accentua si mai tare punctele slabe.
Desi in aparenta Marca Personala are o aplicabilitate orientata catre exterior, este esential ca ea sa fie reprezentativa pentru noi insine, sa ne reprezinte, si mai ales sa prezinte realitatea din jurul nostru, realitatea propriei noastre persoane, asa cum este ea.

Este important de inteles ca Marca Personala nu este viabila si credibila decat daca ne regasim in ea atat in public, cat si in particular. Daca noi nu ne regasim in ceea ce am creat, atunci cu siguranta brandul nu are suport, ceea ce va duce spre un esec total.

In conditiile in care comunicam non-stop si suntem nevoiti sa ne formam o imagine durabila despre cineva in doar cateva minute, putem concluziona ca, daca nu ne cream si gestionam cu atentie Marca Personala, o vor face cu certitudine cei cu care interactionam, si de cele mai multe ori perceptia lor asupra propriei noastre persoane nu va reflecta realitatea, in cel mai rau caz insa, ne va putea periclita intreaga imagine, fiind greu sa modificam parerea care unii si-au creat-o deja.

Pentru a fi siguri ca ne cream o imagine favorabila noua si care sa ne reprezinte, avem la indemana o serie de instrumente de care ne putem folosi si care ne vor asigura succesul.


Autor:Alina Blaga, Marketing Manager
Sursa: YourJobs - Specialistul tau in cariera - www.yourjobs.ro

Articole recomandate

Te tenteaza ofertele de angajari in videochat Bucuresti? Cum stii ca acest job ti se potriveste? Te tenteaza ofertele de angajari in videochat Bucuresti? Cum stii ca acest job ti se potriveste?
Esti tanara, este normal ca lista cu lucruri “de facut” sa fie destul de lunga. Vrei sa calatoresti mai mult, sa-ti permiti toate hainele si accesoriile pe care fetele bogate le etaleaza pe retelele de socializare si sa nu-ti mai numeri fiecare Leu de fiecare data cand iesi in club. Dar
5 momente in care cartile de vizita fac diferenta 5 momente in care cartile de vizita fac diferenta
Cartea de vizita este compacta, eficient din punct de vedere energetic, low-cost, low-tech si continua sa lucreze pentru tine ore, saptamani si chiar ani dupa ce ai lasat-o din mana. Asadar, este cel mai puternic instrument de business sau de marketing personal, meritand fiecare banut investit.
Cum sa-ti descoperi talentul Cum sa-ti descoperi talentul
Există foarte multe persoane care vor să se reinventeze din punct de vedere profesional, dar au un mare semn de întrebare : Ce pot să fac pentru a face o schimbare în viața mea profesională și nu numai? Deși nu pare, răspunsul este simplu: fă
5 motive sa alegi astazi cel mai bun studio de videochat din Bucuresti 5 motive sa alegi astazi cel mai bun studio de videochat din Bucuresti
Esti tanara, majora, arati bine si iti doresti sa duci o viata mai buna, dar nu stii ce cariera sa alegi? Intr-adevar, aceasta decizie este una destul de greu de luat, avand in vedere ca majoritatea joburilor din Romania sunt foarte slab platite. Insa acum poti imbina placutul cu utilul, alegand sa
Academia Photo Insights organizeaza cursuri si workshop-uri de fotografie pentru copii si adulti Academia Photo Insights organizeaza cursuri si workshop-uri de fotografie pentru copii si adulti
Vrei să înveți cum să faci fotografii frumoase? Vă invităm să vă alăturați trainerilor noștri într-o călătorie minunată în lumea fotografiei. Am început din dragoste pentru fotografie și din ideea de a da mai
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.
Ele.ro iti recomanda