Skip to article

5 momente in care cartile de vizita fac diferenta

5 momente in care cartile de vizita fac diferenta
Cartea de vizita este compacta, eficient din punct de vedere energetic, low-cost, low-tech si continua sa lucreze pentru tine ore, saptamani si chiar ani dupa ce ai lasat-o din mana. Asadar, este cel mai puternic instrument de business sau de marketing personal, meritand fiecare banut investit.

Aproape indiferent de jobul pe care il ai sau de domeniul in care esti implicat, o carte de vizita nu iti strica. Din contra, vei avea numai de castigat de pe urma ei. Iti vom arata in continuare de ce ai neaparata nevoie de aceste carduri cu informatii personale si cand vei fi nevoit sa le folosesti:

La evenimente. Probabil ca cel mai evident motiv pentru care ai nevoie de carti de vizita personale este participarea la evenimente unde toata lumea are. Fara carti de vizita personale te vei diferentia in mod negativ de ceilalti. Care va fi replica ta atunci cand cineva va veni la tine si iti va spune: “Poftiti cartea mea de vizita”?

La targuri de joburi. Acestea sunt o buna oportunitate de a te prezenta unor potentiali angajatori. Impresioneaza-i pe reprezentantii companiei atasand la CV-ul tau si o carte de vizita profesionist realizata.

La intalniri. Chiar si la reuniunile de familie poti lua cu tine cateva carti de vizita, mai ales daca stii ca te vei intalni acolo cu rude pe care nu le-ai mai vazut de ceva vreme si cu care cam pierdusesi legatura. Iar daca esti in cautarea unui loc de munca, inclusiv familia te poate ajuta transmitand mai departe cartile tale de vizita unor potentiali angajatori.

Cand trimiti o invitatie. Astazi se folosesc tot mai mult invitatiile transmise electronic, insa pentru cei de scoala veche are un impact mai mare o invitatie la un eveniment, spre exemplu, trimisa in plic, prin curier sau prin posta. La acea invitatie poti atasa o carte de vizita. Exista aplicatii de smartphone care scaneaza cartile de vizita si iti introduc automat in lista de contacte numarul de telefon si adresa de email.

Cand trimiti un cadou. Sunt tot mai mult la moda cadourile tip corporate, cele trimise de companii, cu ocazia sarbatorilor, unor parteneri de afaceri sau unor colaboratori. In coletul pregatit este absolut obligatoriu sa asezi si o carte de vizita pentru ca destinatarul sa stie din parte cui este darul.

Asadar, daca te-ai lamurit cu motivele pentru care ai nevoie de carti de vizita, iata si cam ce date personale ar trebui sa incluzi pe acestea:

Informatii de contact. Nume, numar de telefon si adresa de email.

Profesie / functie. E important pentru cel in mainile caruia ajunge cartea ta de vizita sa stie domeniul in care activezi, dar si functia pe care o ai intr-o institutie sau intr-o companie.

Logo. Daca ai un logo conceput profesional care sa reprezinte ceea ce faci atunci si acesta trebuie tiparit pe cartea de vizita.

Slogan. De regula, fiecare companie are un slogan, un motto care o defineste. Acesta descrie ideologia de afaceri si este utila pentru cei care vor sa stie cate ceva despre brand.

Adresa site. In cazul in care esti grafician sau designer ori artist plastic de orice fel sau chiar hairstylist ai cu siguranta un site pe care iti prezinti portofoliul. URL-ul site-ului trebuie sa se regaseasca pe cartea de vizita.

Carti-vizita.org este un site dedicat celor care cauta o solutie rapida pentru carti de vizita. Site-ul ofera modele gratuite, livrare gratuita in bucurest in 24, pana la 48 de ore si comanda online.


Articole recomandate

Munca de acasa in pandemie: avantaje si dezavantaje Munca de acasa in pandemie: avantaje si dezavantaje
Munca de acasa a devenit varianta cea mai buna in timpul pandemiei de coronavirus. Foarte multe companii au ales sa isi lase angajatii sa lucreze de la domiciliu pentru a evita raspandirea noului virus aparut din China. Lucrul de acasa are insa avantaje si dezavantaje. Multi angajatori au dezvaluit
INTERVIU Claudia Purde, fondatoarea Prichindel.ro, despre cum sa ai o afacere de succes in timpul pandemiei INTERVIU Claudia Purde, fondatoarea Prichindel.ro, despre cum sa ai o afacere de succes in timpul pandemiei
Pentru majoritatea dintre noi, pandemia de coronavirus a adus cu sine nenumarate temeri, de la cele legate de sanatatea proprie si a celor dragi la griji privind siguranta financiara si a continuitatii business-urilor. Cu aceste temeri s-a confruntat si Claudia Purde, fondatoarea magazinului online
Antreprenorii pot fi actionari unici in mai multe SRL Antreprenorii pot fi actionari unici in mai multe SRL
Antreprenorii pot fi actionari unici in mai multe societati cu raspundere limitata, potrivit unui act normativ privind modificarea Legii societatilor. Legea adoptata de Parlament in decembrie 2019 vizeaza anularea interdictiei de a fi actionar unic in mai multe societati cu raspundere limitata sau
Planuri antreprenoriale in fashion? Iata principalele variante! Planuri antreprenoriale in fashion? Iata principalele variante!
Tot mai multe persoane caută opțiuni prin care să poată avea independență financiară și în același timp să poată să stăpânească exclusiv modul în care își manageriază timpul, astfel încât
Elite Meetup: Energie si Smartlife 2020 Elite Meetup: Energie si Smartlife 2020
Elite Business Women (https://ebw.business), cel mai mare club de afaceri românesc dedicat femeilor antreprenor din România, cu prezentă internațională, invită femeile de afaceri să participe la o nouă întrunire, prima din acest an – Elite Meetup: