Skip to article

Cei mai importanti pasi in promovarea unui business prin intermediul marketingului online

Cei mai importanti pasi in promovarea unui business prin intermediul marketingului online
A fi prezent in mediul online este mai mult decat o necesitate pentru business-ul tau, indiferent de domeniul de activitate. Fie ca vorbim despre un magazin online de cosmetice sau de un site de prezentare al unor servicii de beauty, prezentarea ofertelor pe Internet reprezinta un atu.

Modalitatea cea mai simpla de a-ti promova afacerea online o reprezinta site-ul web.
Cu ajutorul acestuia iti prezinti oferta de produse / servicii, o detaliezi si o faci cunoscuta internautilor din intreaga lume. Insa, nu este suficient. Marea majoritate a celor care folosesc internetul se informeaza / cauta servicii si produse accesand motoarele de cautare.

Aici intervine marketingul online, al carui rol este acela de a-ti face afacerea profitabila, de a o include in rezultatele motoarelor de cautare si de a o face mult mai repede vizibila potentialilor clienti.

Marketingul online inseamna, pe scurt, promovare, reclama, pe toate canalele existente in mediul online: motoare de cautare (Google, Yahoo!, Bing), retele sociale (Facebook, Googler+, LinkedIn, Youtube), site-uri de anunturi, site-uri de articole, bloguri, forumuri de specialitate, etc.

Marketingul online inseamna actiuni de realizat, inseamna timp si munca. Ca si in oricare alt domeniu de activitate traditional, si in marketingul online exista actiuni care sa conduca catre conversie.

In cele ce urmeaza te vom ajuta, pas cu pas, sa intelegi ce inseamna marketingul online si care sunt actiunile de baza pe care trebuie sa le desfasori in vederea cresterii afacerii tale in mediul online si gradului de conversie:

1. Site-ul web reprezinta oglinda serviiciilor / produselor tale. Este bine sa scrii pe hartie o structura a acestuia, care sa te ajute in promovarea clara si corecta a serviciilor / produselor tale. Structura unui site web se rasfrange si in felul in care robotii motoarelor de cautare iti indexeaza si afiseaza site-ul in rezultatele lor. Un site cu o structura simpla si la obiect castiga teren in fata unui site dificil, incurcat, in care cu greu gasesti informatiile sau produsele de care ai nevoie.

2. Continutul site-ului trebuie sa fie realizat gandindu-te la nevoile consumatorilor. Pentru a reusi acest lucru, pune-te in locul celor care se afla in cautarea serviciilor sau produselor pe care le promovezi. Daca tu te-ai convins pe tine insati, inseamna ca textele prezente in cadrul paginilor site-ului tau vor fi de folos si celor care iti vor calca pragul. Chiar si motoarelor de cautare iti viziteaza site-ul si il afiseaza in rezultate daca acesta respecta anumite norme ale continutului, precum originalitate, acuratete, unicitate.

3. Ofera-i site-ului tau o nota aparte, particulara ca sa te poti diferentia de concurenta. In orice domeniu de activitate exista concurenta, oriunde ti-ai desfasura activitate. Si in online ai concurenti directi (site-uri cu acelasi profil si cu aceeasi activitate) pe care trebuie sa-i depasesti ca sa inregistrezi profit si conversii. Trebuie sa analizezi foarte bine concurenta inainte de a-ti stabili un plan de atac. Viziteaza site-urile concurente si incearca sa-i acorzi celui personal o nota distincta, care sa-l faca unic in ochii vizitatorilor, de oriunde vin acestia (Google, Facebook, Google+, Youtube, etc.)

4. Fii alaturi de cei interesati de activitatea ta cu noutati, promotii, oferte speciale, solutii interactive, material textual si grafic care sa convinga. In general, oamenii sunt atrasi de tot ce este nou si, daca "noul" este prezentat intr-o forma inedita, vei castiga teren. Tehnicile de promovare prin noutate (expusa intr-o forma atractiva, convingatoare, inspirata) sunt incluse in sfera marketingului online si te ajuta sa-ti cresti business-ul, fara alte eforturi.

Marketingul online este un domeniu aflat intr-o continua schimbare, ceea ce inseamna ca esti mereu fata in fata cu provocarea.

Daca vrei sa afli totul despre marketingul online si tehnicile digitale de promovare pe care sa le aplici in functie de site-ul pe care il detii, te invitam sa participi la trainingul dedicat din perioada 17-18 mai 2014.
Mai multe detalii pe www.cbmanagement.ro .

Alte articole despre
curs marketing online

Articole recomandate

Femei in IT - 5 motive sa urmezi o cariera digitala Femei in IT - 5 motive sa urmezi o cariera digitala
Știai că unul dintre primii programatori din lume a fost o femeie? Numele ei era Ada Lovelace, o matematiciană britanică din secolul 19 care a fost prima dintre oamenii de știință care a identificat potențialul de aplicabilitate a capacităților
Ce criterii trebuie sa aiba parintii in vedere atunci cand aleg o clinica stomatologica Ce criterii trebuie sa aiba parintii in vedere atunci cand aleg o clinica stomatologica
Pentru copii, facem orice! Aceasta este deviza pe care o urmeaza parintii cand vine vorba despre cresterea copiilor lor. Ca urmare a experientei propriilor copii vizavi de serviciile stomatologice, Ane Mary Popescu a fondat clinicile stomatologice KopfZeit in urma cu 8 ani, alaturi de sotul sau,
Solicitarea de fonduri europene! Primii pasi pentru consolidarea afacerii tale Solicitarea de fonduri europene! Primii pasi pentru consolidarea afacerii tale
Vrei sa devii antreprenor, sa iti dezvolti afacerea pe care o ai sau sa investesti intr-un ONG si nu ai bani? Poti apela la fondurile nerambursabile. Desi pare de cele mai multe ori un drum dificil, accesarea fondurilor europene este accesibila (cu putin efort) oricarei persoane. Tipuri de fonduri
Afla totul despre videochat din cel mai nou blog al domeniului! Afla totul despre videochat din cel mai nou blog al domeniului!
Romancele sunt frumoase, inteligente si intotdeauna au stiut sa isi foloseasca calitatile pentru a ajunge la inima barbatilor. Tocmai de aceea, nu este de mirare ca una dintre cele mai profitabile activitati ale prezentului in tara noastra este videochatul. Mai mult decat atat, Romania este printre
Guvernul va introduce sistemul de munca flexibila "Kurzarbeit" Guvernul va introduce sistemul de munca flexibila "Kurzarbeit"
Ludovic Orban, premierul Romaniei, a declarat ca Guvernul vrea sa introduca si in Romania sistemul de munca flexibilă „Kurzarbeit“. Aceasta masura vine ca un ajutor pentru companii si angajati.  „Dacă unei companii i s-a redus vânzarea cu un anumit