Perwoll lanseaza o editie limitata cu un nou design si parfum, in ton cu ultimele trenduri in moda
Incepand cu aceasta luna, Perwoll, detergentul lichid pentru culori intense, ca noi, lanseaza pe piata o editie limitata, cu un nou parfum si design de ambalaj unic, care reflecta ultimele tendinte in moda pentru sezonul toamna/iarna 2014-2015.
Inspirat de trend-urile prezentate de marile case de designeri pentru acest sezon, Perwoll isi schimba astfel designul si parfumul variantelor Perwoll Black si Perwoll Color, intr-o noua editie speciala care preia ca element in focus paietele aurii.
Paietele aurii au fost elementul pe care au mizat diferite colectii prezentate la New York Fashion Week (Victoria Beckham, J. Crew etc) pentru sezonul toamna/iarna 2014-2015. De asemenea, marile case de designeri propun pentru acest sezon tinute accesorizate cu aplicatii stralucitoare, insertii luminoase, incrustatii cu pietre translucide si accente metalice care redau expresivitatea oricarei piese vestimentare si ii creeaza o poveste unica (colectia Dolce & Gabbana ).
Insertiile aurii care marcheaza popularul trend gold rush apare si in colectiile prezentate de Saint Laurent, Prada, Chloe si Moschino pentru toamna/iarna 2014-2015.
Este al 3-lea an consecutiv in care Perwoll introduce pe piata o varianta in editie limitata, adaptandu-si produsul in ton cu tendintele in moda din acel an. Astfel, in 2013 Perwoll a adoptat designul animal print, iar in 2012, pentru ca trendul tintelor devenise un accesoriu popular in moda, a fost imbracat in editia limitata din acel an a detergentului lichid, Perwoll.
Editia limitata Perwoll cu paiete si parfum nou este disponibila deja in magazine, in variantele :
Perwoll Black Limited Edition, detergent lichid pentru negru intens, ca nou, si haine inchise la culoare - 1 litru - 16.88 RON 3L - 42.89 RON
Perwoll Color Limited Edition, detergent lichid pentru culori intense, ca noi - 1 litru - 16.88 RON 3L - 42.89 RON
Perwoll este un detergent lichid special, care datorita formulei spala hainele in mod delicat, inlatura murdaria de zi cu zi si reda intensitatea culorilor, pastrand hainele ca noi pentru mai mult timp.
Henkel opereaza la nivel global cu marci si tehnologii grupate in trei divizii: Laundry & Home Care, Beauty Care si Adhesive Technologies. Companie fondata in 1876, Henkel detine in prezent pozitii de lider global atat pe pietele de bunuri de larg consum, cat si pe cele industriale, printre cele mai importante marci numarandu-se Persil, Schwarzkopf si Loctite. Henkel are cca 47,000 de angajati la nivel global si a inregistrat in anul fiscal 2013 vanzari de 16,4 miliarde euro si un profit operational ajustat de 2,5 miliarde euro. Actiunile preferentiale Henkel sunt listate la bursa germana DAX.
Alte articole despre
Recomandari
Newsletter Ele.ro
inger daca ai fi
- person
"zambeste iar si priveste putin:orice pahar jumatate gol mereu e si jumatate plin"