Skip to article

Caderea parului - remedii naturiste

Caderea parului - remedii naturiste
Dupa cum se stie, cauzele caderii parului pot fi diverse. Vom prezenta in continuare cateva remedii naturiste impotriva caderii parului, precum si cateva sfaturi importante in ceea ce priveste alimentatia optima.

Alimentatie

Este recomandat sa introduceti in alimentatia cotidiana alimente precum: oua, legume verzi, salate crude, cartofi fierti sau copti la cuptor in coaja lor, produse lactate, fructe de sezon si fructe uscate, in special caise, nuci si alune de toate felurile, neprajite si nesarate, si uleiuri vegetale.

Pe cat posibil mancati cat mai multe legume si tineti cont de faptul ca fierberea si caldura distrug enzimele. Daca aveti posibilitatea, mancati multi castraveti, caci ei favorizeaza cresterea parului, datorita continutului lor ridicat de sulf si siliciu. Nu beti apa in timpul mesei. Consumati apa inainte sau dupa terminarea mesei la un interval de 20-30 de minute.

Alimente de evitat:

zaharul rafinat (alb),
faina rafinata (alba) si toate produsele din faina alba, ca pastele, painea si biscuitii industriali,
fructele conservate industrial,
fulgii de cereale (industriali) pentru micul dejun,
bauturile dulci si gazoase produse industrial,
carnea,
toate prajiturile pe care nu le-ati facut din produse naturale,
lasati-va de fumat.

Alimente, vitamine si "suplimente" recomandate:

proteine (praf),
germeni de grau (cruzi),
drojdie de bere,
seminte de floarea soarelui,
lecitina din soia,
suc de morcovi,
uleiuri vegetale,
comprimate de multivitamine si minerale naturale
vitamina A naturala
1000 miligrame de vitamina C naturala, pe zi,
inlocuiti INTOTDEAUNA zaharul cu mierea.

Sfaturi si cercetari in ceea ce priveste caderea parului

Intr-un buletin medical, Dr. Gubler preciza ca persoanele ce prezinta o carenta de acid folic sufera deseori de calvitie, insa dupa ce asimileaza aceasta vitamina, parul le creste din nou.

Toate elementele din grupul vitaminelor B sunt indispensabile cresterii parului, in special inositolul, acidul folic si cholina. Barbatii au nevoie de doua ori mai multa vitamina B decat femeile. Aceste substante precum si proteine si alte elemente ce contribuie la cresterea parului sunt continute in cantitati mari in: drojdia de bere, germenii de grau cruzi si semintele de floarea soarelui.

Cercetarile de la Universitatea din California, au evidentiat in cadrul unui experiment, faptul ca, daca unei persoane sanatoase nu i se mai administreaza proteine, parul prezinta semne de atrofiere si de decolorare. De asemenea, s-a evidentiat ca pentru aceeasi greutate, continutul de proteine din semintele de floarea soarelui este cu mult superior celui din carne.

Alopecia, precum si uscaciunea pielii si fragilitatea unghiilor pot fi uneori cauzate de o insuficienta cantitate de iod in alimentatie. Cu mai mult timp in urma, un articol din New York Times sustinea ca algele bogate in iod, vitaminele si minerale pot avea efecte spectaculoase in ceea ce priveste cresterea parului.

Un cercetator specialist in alimentatie, chimistul Alfred W. McCann, afirma ca "nu numai parul oamenilor ci si al animalelor are nevoie de siliciu". Cateva alimente care contin siliciu sunt: ovazul, castravetii, germenii de grau cruzi, semintele de susan si alte seminte.

S-a demonstrat in cadrul mai multor studii ca vitamina E stimuleaza cresterea parului.

Uleiurile vegetale sunt importante pentru sanatatea parului si a pielii capului, datorita acizilor grasi esentiali pe care ii contin si care hranesc glandele sebacee, lubrifiind pielea capului si parul.

Sursa: Armonianaturii.ro

Articole recomandate

Coafuri simple: 6 tunsori usor de intretinut iarna. Incearca-le si tu! Coafuri simple: 6 tunsori usor de intretinut iarna. Incearca-le si tu!
Coafuri simple: Iarna e un cosmar pentru par: nici o suvita nu mai sta cum trebuie, parul se toceste mai repede, se ingrasa de la palarii, caciuli, berete, si nici o coafura nu tine mai mult de  cateva ore. Coafuri simple: Iti oferim mai jos de la expertii Real Simple sase stiluri de par care
5 trucuri pentru a-ti face o coafura ca la salon! 5 trucuri pentru a-ti face o coafura ca la salon!
Stim ca in perioada sarbatorilor, dar nu numai, coafura este un lucru spre care ne indreptam  atentia in totalitate. Felul in care aratam si modul in care ne sta parul la petrecerile de sarbatori sau cand iesim in oras, conteaza foarte mult pentru noi.   De aceea, de cele mai multe ori,
Coafuri par mediu. Tunsori in functie de forma fetei Coafuri par mediu. Tunsori in functie de forma fetei
Coafuri par mediu. Parul de lungime medie este foarte popular in randul femeilor. Exista si o explicatie: este usor de intretinut si este foarte versatil cand vine vorba despre coafuri. Parul de  lungime medie este foarte usor de aranjat, indiferent daca ai firul gros sau subtire, indiferent
Coafuri care te fac sa pari mai slaba Coafuri care te fac sa pari mai slaba
Exista trucuri de infrumusetare care te pot ajuta sa iti pui in evidenta anumite zone ale corpului pentru a avea un look cat mai placut. Nu numai anumite haine sau culori te pot ajuta, de exemplu, sa arati mai slaba, ci si anumite coafuri. Iata cateva dintre acestea:  Coada de cal 
Tunsori pentru femeile trecute de varsta de 30 de ani Tunsori pentru femeile trecute de varsta de 30 de ani
O simpla tunsoare iti poate schimba radical look-ul. Dupa varsta de 30 de ani, hair-stilistii recomanda un o reimprospatare a tunsorii. Iata ce propuneri si cum poti parea mai tanara:  Bretonul  Daca vrei un aer adolescentin dupa varsta de 30 de ani, cea mai buna alegere este bretonul. Nu