Skip to article

2 grasimi noi pentru slabit

Bine, de omega-3 si uleiul de masline si de rolul lor benefic pentru sanatate si silueta cred c-ai mai auzit pana acum. N-o sa vorbim de ei in acest articol, caci au fost destul discutati.

Se pare ca in prezent sunt la moda 2 noi materii grase care te vor ajuta sa-ti mentii silueta sau sa slabesti fara sa induri painea prajita goala sau legumele fara gust. Adauga aceste grasimi in mancaruri si obtine corpul visat!

1. Untul de arahide

Ai gustat pana acum din aceasta specialitate care le place atat de mult americanilor? Ca e pe gustul tau sau nu, ideea e ca nu e atat de nociva precum ai crede!

De fapt, cercetarile in domeniu arata chiar ca untul de arahide e sanatos, continand atat proteine, cat si grasimi nesaturate si fibre. Acestea te ajuta sa slabesti, cu conditia sa nu exagerezi cu consumul!

Specialistii spun ca e ok daca ne rezumam la a-l consuma la micul dejun, si nu mai mult de 1-2 linguri.

2. Uleiul de cocos

Uleiurile vegetale sunt descompuse in acizi grasi care circula prin corp dupa ce le mananci, permitandu-le astfel celulelor grasoase sa le absoarba si sa le depoziteze.

Uleiul de cocos contine grasimi care se gasesc rar in alte alimente, si se numesc trigliceride cu lant mediu. Acestea se duc direct spre ficat, in loc sa intre in circulatie, si sunt arse de organism.

Foloseste uleiul de cocos pe paine, in legume, in sosuri. Nu-l folosi la prajit: se descompune la temperaturi mari! Atentie: uleiul de cocos e saturat si contine trigliceride, de aceea e bine sa-l folosesti in alternanta cu alte uleiuri, daca nu vrei sa ai probleme cu colesterolul!

Articole recomandate

Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe
Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile
Stim cu totii ca zaharul – pe cat e de gustos – pe atat este de periculos pentru sanatate. Zaharul creeaza dependenta, duce la oboseala, schimbari dese de dispozitie. Atunci cand ai mancat ceva  dulce esti vesel si fericit, insa imediat ce ii trece efectul, starea de spirit ti se