Skip to article

4 alimente de consumat zilnic

4 alimente de consumat zilnic
Noul trend printre cei care sunt la dieta? Mancarea mai multa, dar mai sanatoasa! Incearca aceste superstaruri nutritionale pentru un rezultat mai extraordinar decat suma partilor lor!

1. Spanacul

Spanacul este un excelent aliment contra osteoporozei si colesterolului. El este un excelent constructor de oase, continand vitamina K, calciu si magneziu. Contine de asemenea si o cantitate mare de flavonoide, antioxidanti care previn cancerul. Spanacul este o sursa extraordinara de vitamine A si C, care deblocheaza arterele si reduc riscul de boli cardiovasculare.

2. Ouale

Cercetarile noi au aratat ca nu avem de ce ne teme de oua in ceea ce priveste colesterolul. In sfarsit, calitatile sale nutritionale sunt recunoscute. E si normal, la urma urmei ceva care contine toate ingredientele pentru dezvoltarea unei noi vieti nu poate fi decat bun!

Ouale reprezinta o sursa buna de proteine, continandu-i pe toti cei 8 aminoacizi esentiali. Proteinele sunt esentiale pentru a te simti indestulata si pentru a avea energie. De aceea, ouale se recomanda a fi consumate la micul dejun.

3. Merele

Merele contin fibre solubile si insolubile, care reduc colesterolul. Unii medici le recomanda chiar dupa mesele copioase, cu grasimi. Merele reduc riscul de boli cardiovasculare. Mestecarea merelor stimuleaza producerea de saliva, care spala petele de pe dinti si iti improspateaza respiratia instantaneu.

4. Dovleacul

Dovleacul contine cantitati enorme de vitamina A, un nutriment necesar pentru vederea nocturna, care e greu de gasit in general in alimente. Culoarea portocalie intensa a dovleacului provine de la carotinoidele continute, care sunt de fapt antioxidanti ce protejeaza ochiul de agresiuni.

Si semintele de dovleac sunt benefice pentru sanatate. Ele contin o cantitate semnificativa de L-triptofan, un aminoacid care ajuta la prevenirea depresiei. De asemenea, in seminte se mai gaseste si magneziu, eficient contra bolilor cardiovasculare, obezitatii abdominale si diabetului.

Articole recomandate

Cum a reusit Minodora sa slabeasca 40 de kilograme Cum a reusit Minodora sa slabeasca 40 de kilograme
Cantareata Minodora este de nerecunoscut dupa ce a reusit sa slabeasca 40 de kilograme. Artista a dus o lupta grea ani la rand cu kilogramele in plus. In sfarsit, a reusit sa slabeasca cu ajutorul unei operatii de micsorare a stomacului, insa la scurt timp s-a ingrasat la loc.  Minodora a
Fructe si legume fara pesticide, adevarata alimentatie sanatoasa Fructe si legume fara pesticide, adevarata alimentatie sanatoasa
Sanatatea copiilor este pe primul loc pentru orice parinte, mai ales in aceasta perioada de pandemie. Stim ca pentru a-i proteja si a le intari imunitatea si organismul este bine sa le dam zilnic sa manance fructe si legume proaspete, crescute cat mai natural. Insa te-ai gandit cate dintre acestea
Cea mai eficienta dieta cu oua. Slabesti 10 kilograme in 7 zile Cea mai eficienta dieta cu oua. Slabesti 10 kilograme in 7 zile
Dieta cu oua este o cura de slabire drastica, de aceea nu este recomandat sa o tii mai mult de 7 zile. Are rezultate rapide, insa nu trebuie sa o urmezi daca ai probleme de sanatate. Consulta medicul inainte de a tine orice cura de slabire!  Carnea de pui sau cea de vită care apare
Dieta cu muraturi! Cum slabesti rapid toamna Dieta cu muraturi! Cum slabesti rapid toamna
Toamna este anotimpul perfect pentru a scapa de cateva kilograme in plus! Muraturile, pe care numeroase gospodine le pregatesc, pot ajuta la pierderea kilogramelor.  Pe langa faptul ca sunt bogate in vitamine, muraturile au foarte putine calorii. Un castravete murat de aproximativ 140 de
Barbia dubla: 7 exercitii pentru a scapa de ea Barbia dubla: 7 exercitii pentru a scapa de ea
Barbia dubla este un element estetic deranjant pentru multe dintre femei. Desi pare greu sa scapi de ea, exista cateva exercitii care te pot ajuta sa recapeti fermitatea pielii de sub barbie. Iata 7 exercitii simple pentru a scapa de barbia dubla. 1. Ridica barbia Stai dreapta, cu umerii impinsi