Skip to article

5 alimente pentru corpul tau

5 alimente pentru corpul tau
Te-ai intrebat de nenumarate ori de ce unele produse cosmetice pentru ingrijre nu functioneaza.

O serie de factori influenteaza aspectul nostru fizic.

Poluarea, stresul, unele disfunctii ale organismului sau alimentatia necorespunzatoare pot fi cauzele pentru care aspectul tau fizic nu mai este la fel de atractiv ca inainte.

Mai intai ne-am propus sa-ti vorbim despre cateva alimente care te-am putea ajuta sa scapi aceste probleme.

Nu uita! Frumusetea vine din interior.

1. Bea apa!

Unul dintre cele mai bune elemente de ingrijire o reprezinta apa .

Mentine-ti corpul cat mai hidratat si astfel punctele negre vor fi o amintire.

Apa detoxifica organismul si te face sa te simti mai sanatoasa ca oricand.

Bea aproximativ opt pahare de apa pe zi. Acesta este unul dintre secretele de mentinere a tineretii tale.

2. Salatele

Puterea de recontructie a celulelor este puternic determinata de alimentatia pe care o adopti.

Vrei o piele mai frumoasa, oase mai puternice si un zambet radiant?

Atunci mananca mai multe salate si mai multe fructe.

Acestea contin antioxidanti, vitamine si multi nutrimenti care iti vor fortifia intregul metabolism.

3. Somonul

Una dintre cele mai sanatoase alimente este carnea de somon.
5 alimente pentru corpul tau


Acesta contine omega-3, un acid gras care ne tine mai suple, imbunatateste circulatia si ajuta sistemul nervos sa funtioneze in conditii optime.

Daca vrei o piele moale si sanatoasa atunci consuma de trei ori pe saptamana cate un fileu de somon gatit la gratar.

Pentru femeile de peste 30 de ani, omega-3 lupta eficient impotriva ridurilor si lipsei fermitatii pielii.

4. Fructele de mare

Dincolo de cochilia lor, scoicile sunt o sursa bogata de zinc.

Aceasta substanta ajuta la crearea colagenului in organism. Acesta este raspunzator pentru mentinerea sanatoasa a structurii pielii.

Zincul ne intareste unghile, ne mentine scalpul si parul robust, iar ochii devin din ce in ce mai lipsiti de problemele de vedere.

5. Afinele

Dincolo de gustul lor foarte placut, afinele, sunt un dar al naturii pentru sanatatea ta.

Studii recente americane au dovedit ca afinele contin cel mai puternic antioxidant gasit vreodata in fructe sau legume.

Asadar, daca-ti plac fructele de padure atunci efectul lor antiinflamator si anti-imbatranire te vor ajuta sa-ti atingi obiectivele.

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism