Skip to article

Alimentatia intre 20 si 40 de ani

Alimentatia intre 20 si 40 de ani
Alimentatia este un factor important de sanatate pentru orice varsta.

Intre 20 si 40 de ani organismul uman incepe sa fie mai predispus la ingrasare.

Din aceasta cauza, femeile trebuia sa inceapa sa fie mai precaute cu ceea ce consuma.

Ele trebuie sa renunte la produsele alimentare bogate in grasimi si la fumat.

Un rol la fel de important il joaca si practicarea unui program regulat de exercitii fizice.

Iata cateva recomandari privind un stil de viata sanatos:

Daca te-ai decis sa ai un copil si ai pana in 35 de ani atunci in toata aceasta perioada fertila este bine sa consumi mancaruri bogate in calciu (lactate din abundenta), fibre (cereale integrale, legume si fructe) si fier (carne, ficat).

Dupa varsta de 30 de ani tendinta de ingrasare este si mai mare.

De aceea este foarte important sa ai o alimentatie echilibrata, iar daca ai probleme sa mergi la un nutritionist.

Niciodata sa nu optezi pentru o dieta daca nu ai efectuat o consultatie in prealabil.

Multe dintre noi alegem o dieta pentru ca asa am auzit la prieteni sau pentru ca pur si simplu asa dorim fara a constientiza gravitatea faptului.

Procesul de pierdere a kilogramelor poate sa se realizeze cu succes, insa o groaza de alte probleme de sanatate pot degenera la final.

Evita excesul de alcool, cafea si consumul de sare.
Alimentatia intre 20 si 40 de ani


Opteaza pentru produse lactate degresate, carne slaba. Pestele si puiul sunt doua optiuni foarte sanatoase pentru corpul tau.

Cea mai mare parte din alimentele pe care le consumi trebuie sa fie compusa din cereale, paine din faina integrala, verdeturi, legume si fructe.

Daca nu ai probleme cu sanatatea si cu greutatea corporala atunci incearca sa mananci cat mai variat posibil.

Daca nu mananci destul de multe fructe si legume care sa contina vitamina C atunci este cazul ca la indemnul medicului tau sa adaugi dietei tale suplimente nutritive.

Acestea vor echilibra organismul tau si vor incetini procesul de imbatranire a celulelor.

Vitamina A , E si C lupta impotriva ridurilor si iti mentin pielea mai supla si frumoasa.

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism