Skip to article

Alimente anti-aging cu efecte miraculoase. Ce trebuie sa mananci ca sa iti pastrezi tineretea cat mai mult timp

Alimente anti-aging cu efecte miraculoase. Ce trebuie sa mananci ca sa iti pastrezi tineretea cat mai mult timp
Oricat de mult am incerca sa ne mentinem tineretea, corpul uman trece printr-un proces inevitabil de oxidare care altereaza si degradeaza celulele.

Pentru a neutraliza radicalii liberi, din fericire, organismul are o arma formidabila - antioxidantii, care se gasesc in anumite alimente.

Corpul tau nu se odihneste niciodata iar degradarea tesuturilor este permanenta, chiar daca devine mai vizibila in timp prin piele uscata, par alb sau articulatii dureroase.

Dieta alcalina: Cum slabesti rapid si usor cu legume si fructe

Daca vei urma o dieta adecvata inainte de a ajunge la varsta de 40 de ani, vei putea intarzia aparitia acestor fenomene naturale si iti vei mentine tonusul si vitalitatea pentru mai mult timp.

Dieta variata, cheia tineretii

Cheia tineretii este sa mananci cate putin din toate si asigura-te ca mananci suficiente fructe si legume, ulei vegetal, peste, produse lactate proaspete si cereale integrale.

Pentru a beneficia din plin de beneficiile lor, mananca alimentele cat mai proaspete. Tine-le departe de caldura si lumina, evita decojirea sau pregatirea lor in avans si foloseste metode rapide precum gatitul la aburi.

Fructe si legume care distrug celulita. Afla ce nu trebuie sa-ti lipseasca din dieta de zi cu zi!

Daca vrei sa iti mentii tineretea pentru mai mult timp, limiteaza consumul de alcool, nu fuma, si urmeaza o dieta sanatoasa bazata pe alimente simple, naturale.

Dieta 5:2: Cum te ajuta postul sa slabesti, fara sa te infometezi!

Include in dieta ta surse de vitamina A, C si E precum: produsele lactate, galbenusul de ou, ficatul, pestele gras, citricele, kiwi, fructe rosii, broccoli, spanac, uleiul vegetal, uleiul de peste, nucile, cerealele integrale, germenii incoltiti.

Rosiile, varza rosie, pepenele rosu, ceapa si broccoli sunt surse excelente de antioxidanti precum Licopenul si Quercetina - o substanta antihistaminica si antiinflamatoare ce poate proteja organismul de afectiunile cardiovasculare si de cancer.

De asemenea, mineralele nu trebuie sa-ti lipseasca din dieta:

Seleniu gasesti in peste, fructe de mare, orez brun, paine intermediara, piper rosu, usturoi, galbenus de ou.
Magneziu gasesti in nuci si fructe uscate, apa minerala, ciocolata, cereale integrale.
Calciul il obtii din produsele lactate, carnea rosie, ficatul de porc, salata de vara, spanacul, sfecla sunt surse de fier, scoicile si cerealele integrale sunt surse de zinc.

Alte articole despre
alimentatieimbatranire
Citeste despre

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!