Skip to article

Caisele: fructe pentru a slabi sanatos

Caisele sunt ideale pentru dietele sarace in grasimi, deoarece sunt bogate in fibre, majoritar insolubile, care absorb apa si ajuta la mentinerea sentimentului de satietate.

In plus, aroma lor este o incantare pentru simturi.

Fibrele sunt benefice pentru cele care doresc sa piarda in greutate. In primul rand, ele actioneaza ca un agent de ingrosare, te ajuta sa te simti satula, si incetinesc golirea stomacului. Fibrele au ca efect si accelerarea miscarilor bolului alimentar prin tractul digestiv.

Nu in ultimul rand, nutrimentele care se gasesc in caise iti protejeaza inima si ochii, si te ajuta sa lupti contra bolilor.

Beneficii asupra sanatatii

Fibrele din caise ajuta la scaderea nivelului colesterolului. Ele contin mult beta-caroten, un antioxidant important, membru al familiei vitaminei A. Cercetarile au aratat legatura dintre alimentele bogate in beta-caroten si preventia unor cancere, cataracta si boli cardiovasculare.

Prefera caisele proaspete, de sezon, ele sunt cele mai sanatoase. Caisele uscate au de 3 ori mai multe calorii decat cele fresh.

Caisele: fructe pentru a slabi sanatos

Valori nutritionale pentru 3 caise

Calorii: 51
Grasimi: 1 g
Grasimi saturate: 0 g
Colesterol: 0 g
Carbohidrati: 12 mg
Proteine: 2 g
Sodiu: 1 mg
Vitamina A: 2.022 UI
Vitamina C: 11 mg
Potasiu: 272 mg
Carotinoide: 1.371 mg

Articole recomandate

Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism
Cum alegi un nutritionist bun? Cum alegi un nutritionist bun?
Sarbatorile au trecut, dar pentru multe persoane lupta cu kilogramele in plus abia acum incepe. Fie  ca ne dorim sa ne schimbam stilul de viata, fie ca vrem sa ne pregatim corpul pentru vara, sau sa scapam de cateva kilograme in plus, un lucru este cert, avem nevoie de sfaturile unui
Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta? Ce dieta ti se potriveste in functie de varsta?
Una dintre marile greseli pe care le fac cele mai multe persoane atunci cand vor sa tina dieta este sa caute cura de slabire perfecta. Specialistii in nutritie spun insa ca organismele sunt diferite si ca cea mai buna dieta este in functie de varsta.  Potrivit acestora, in functie de varsta pe
Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile Cum sa renunti la dulciuri in 5 zile
Stim cu totii ca zaharul – pe cat e de gustos – pe atat este de periculos pentru sanatate. Zaharul creeaza dependenta, duce la oboseala, schimbari dese de dispozitie. Atunci cand ai mancat ceva  dulce esti vesel si fericit, insa imediat ce ii trece efectul, starea de spirit ti se