Skip to article

Ce sa mananci la micul dejun cand esti grabita. 6 idei!

Ce sa mananci la micul dejun cand esti grabita. 6 idei! Mic dejun
Fie ca esti la dieta sau nu, importanta micului dejun nu trebuie subestimata, mai ales ca aceasta masa este considerata a fi cea mai importanta a zilei. Chiar daca esti presata de timp sa ajungi la serviciu si inca nu te-ai machiat, fa-ti timp sa mananci ceva pentru a-ti incepe ziua intr-un mod placut si sanatos.

Cum arata micul dejun al lui Carmen Bruma

Iata ce sa mananci la micul dejun atunci cand te grabesti.

Importanta micului dejun

De-a lungul timpului, numeroase studii au relevat importanta micului dejun pentru sanatatea organismului. Aceasta masa te ajuta sa reduci riscul de diabet, iti imbunatateste memoria, te slabeste (consumi mai putine calorii pe timpul zilei) si preintampina bolile de inima.

Nutritionistii afirma ca micul dejun trebuie sa acopere aproape o treime din necesarul zilnic de energie, iar nutrientii pierduti prin eliminarea lui din alimentatie nu vor fi inlocuiti la restul meselor.

Cum sa mananci micul dejun in lipsa de timp

Atunci cand stii ca programul tau este atat de incarcat incat trebuie sa pleci de acasa foarte devreme, exista cateva sfaturi care te vor ajuta sa te asiguri ca nu sari peste micul dejun atunci cand nu ai timp:

- fa-ti un plan pe o saptamana si cumpara respectivele produse;
- pregateste-ti micul dejun cu o seara inainte;
- fa-ti o rezerva de gustari sanatoase;
- ai pregatite mereu cateva fructe la indemana;

Ce sa mananci la micul dejun atunci cand te grabesti

Smoothie

Prepara-ti singura un smoothie delicios din fructe sau legume, avand grija sa-l indulcesti cu putina miere daca simti nevoia. Este o bautura extrem de sanatoasa, care se prepara rapid si poate sa inlocuiasca cu succes prima masa a zilei.

Sandwich

Fa-ti un sandwich din doua felii de paine integrala, rosii si salata verde, o felie de cascaval si cateva bucatele din piept de pui facut de cu seara pe gratar. La fel de bine poti manca doua oua jumari intre feliile de paine sau poti sa iti faci un sandwich cu unt de arahide.

Briose

Pe langa faptul ca sunt absolut delicioase, briosele constituie o varianta rapida si savuroasa a unui mic dejun luat in graba. Poti sa le cumperi in drum spre facultate sau spre serviciu, ori poti sa le faci acasa dupa retete de pe internet.

Iaurt

O alta varianta la fel de eficace este iaurtul. Asigura-te ca ai in permanenta cateva iaurturi degresate in frigider, iar in zilele in care nu ai timp pentru un mic dejun consistent poti apela cu incredere la acest aliment hranitor.

Studiu: un desert la micul dejun te ajuta sa slabesti. Iata 4 idei delicioase!

Cereale integrale

Cerealele integrale sunt un alt aliment pe care poti sa il consumi la micul dejun atunci cand esti grabita. Ele contin o cantitate impresionanta de fibre care te ajuta sa ai o digestie mai buna, iti scad colesterolul si previn bolile de inima.

Totodata, cerealele integrale iti ofera senzatia de satietate si nu necesita timp de preparare, asa ca reprezinta metoda perfecta pentru un mic dejun rapid si sanatos.

Grapefruit

Deliciosul fruct este satios si constituie un bun mod de a-ti incepe ziua, chiar si atunci cand nu esti pe fuga. Grapefruitul contine mai multe vitamine si antioxidanti care lupta impotriva radicalilor liberi. In plus te ajuta si in dieta.

Articole recomandate

Dieta - Mic dejun cu banane Dieta - Mic dejun cu banane
Aceasta dieta se adreseaza persoanelor care doresc sa slabesca, insa nu se hazardeaza in privinta kilogramelor pe care vor sa le dea jos.Dieta pe baza de banane este o dieta care functioneaza in timp si da rezultate maxime daca se monitorizeaza consumul de calorii.Principiul acestei diete este ca
Slabeste pe termen lung cu un mic dejun copios! Slabeste pe termen lung cu un mic dejun copios!
Nu este usor sa urmezi un regim slab in calorii pe termen lung. Inamicul numarul 1 este foamea. Pentru a o controla mai bine, tot ce trebuie sa faci e sa repartizezi mai bine putinele calorii pe care ai voie sa le consumi, atacand fiecare zi prin consumarea a 50% din calorii la micul dejun. Pentru
Ingredientele unui mic dejun sanatos Ingredientele unui mic dejun sanatos
Care sunt ingredientele unui mic dejun sanatos si cum le putem combina?Sa mananci fructe si legume. Sa mananci incet. Sa nu mananci multe grasimi. Sa mananci in fiecare dimineata.Iata multe sfaturi pe care le auzim si le vedem peste tot, in presa scrisa sau audiovizuala. Sigur, sunt sfaturi