Skip to article

Ce trebuie sa faci ca sa nu te ingrasi de Paste

Ce trebuie sa faci ca sa nu te ingrasi de Paste
Gandul la delicioasele preparate care se vor regasi pe masa de Paste ne incanta, dar ne face si sa tresarim in acelasi timp. Si asta pentru ca ne gandim la kilogramele pe care riscam sa le acumulam infruptandu-ne din toate bunatatile. Ei bine, trebuie sa stii ca poti manca de toata si fara sa te ingrasi.

Ce trebuie sa faci ca sa nu iei in greutate:

1. Nu iti refuza nimic. Mananca putin si cate un singur preparat specific Pastelui la o masa. Sari peste gustarile intermediare, fiindca vei fi tentata sa mananci mult si alimente bogate in calorii.

2. Mananca dimineata cozonac si pasca. In loc sa mananci la desert cozonacul si pasca foloseste-te de aceste preparate delicioase pentru a compune un mic dejun delicios. Sunt minunate alaturi de o cana de lapte cald, consumate pe stomacul gol.

3. Gateste mancare fara grasime. Ideea este sa eviti pe cat posibil sa folosesti grasimea in preparatele pentru masa de Paste. Trebuie doar sa regandesti putin retetele si in felul acesta vei putea manca ceva mai mult fara sa iti dauneze siluetei.

4. Fa combinatii simple. Incearca sa nu combini prea multe feluri de mancare gatita si sa faci pauze mai lungi intre acestea. Si evita pe cat posibil carnea de miel. E greu de digerat si le poate crea probleme celor care deja au o suferinta a ficatului sau a pancreasului. Si nu combina carbohidratii cu proteinele. Alega langa friptura o salata mare si consistenta si sari peste garnitura din cartofi.

5. Sari peste alcool. Stim cu totii cat este de caloric alcoolul si cat de atacat se simte organismul cand ii oferim si alcool si mancare in exces. In locul unui pahar de vin opteaza pentru un fresh de fructe si legume.

6. Alege inghetata. Evita prajiturile cu multa crema sau cozonacii plini cu nuca si rahat. Cea mai buna este o inghetata. Este un amestec de lapte cu putin zahar si daca avem grija sa nu luam varianta cu mult sos de ciocolata sau multa grasime, nu ar trebui sa intampinam probleme. Inghetata este pe placul creierului, avem asadar satisfactia maxima pentru un desert delicios.

7. Fii tu gazda. Invita-ti prietenii la tine pentru a controla ceea ce pui pe masa, iar daca acest lucru nu este posibil incearca sa iti inviti prietenii in parc la o plimbare. In acest fel, nu va exista tentatia mancarii si va veti si simti bine in aer liber.

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism