Skip to article

Ce trebuie sa mananci daca esti o persoana stresata si foarte ocupata

Ce trebuie sa mananci daca esti o persoana stresata si foarte ocupata
O alimentatie corespunzatoare este una dintre solutiile cele mai la indemana atunci cand stresul si anxietatea si-au facut loc in viata ta.

Intre doua sedinte si trei telefoane la serviciu, ramai sanatoasa si plina de energie pentru a te putea invinge orice obstacol care iti apare in cale.

Afla mai jos ce trebuie sa mananci pentru a combate stresul si oboseala!

Avocado

Include in dieta ta zilnica si cateva felii de avocado. Fie ca il mananci in sandvis sau in salata servita la pranz la birou, avocado e un fruct minune plin de nutrienti, vitamine si minerale, care te ajuta sa iti regasesti echilibrul si sa fii mereu in forma. Un astfel de nutrient este potasiul, responsabil cu reglarea tensiunii arteriale.

Fructe uscate

Beneficiile fructelor uscate, asa cum sunt caisele, bananele, prunele sau stafidele te salveaza in lupta cu oboseala si stresul. Multumita zaharului natural din aceste fructe, care te ajuta intr-un mod mai sanatos decat cel rafinat, dar si magneziului, organismul tau va face fata mult mai bine momentelor tensionate de peste zi.

Ciocolata neagra

Nu ai de ce sa te temi pentru silueta. Consumata cu moderatie, ciocolata neagra iti aduce numai beneficii. Iar unul major se refera tocmai la faptul ca vei deborda de energie (multumita cofeinei) si vei spune adio stresului. Bogata in flavonoide, ciocolata cu 70% cacao relaxeaza vasele de sange si reduce tensiunea arteriala.

Fructele de padure

In iaurtul tau simplu de dimineata adauga si cateva fructe de padure. Pe langa faptul ca vei obtine un aliment mult mai bun la gust, aceasta combinatie iti va aduce si multe beneficii legate de sanatate, inclusiv de reducerea nivelului de stres.

Semintele de dovleac

Semintele de dovleac te ajuta si ele sa in lupta contra stresului. Datorita continutului bogat in magneziu, semintele de dovleac iti mentin ridicat nivelul de energie si te ajuta in perioadele de anxietate.

Somonul

Pastreaza o dieta echilibrata in grasimi esentiale si asigura-te ca incluzi in meniu un peste gras cel putin de doua ori pe saptamana. Somonul este o alegere buna pentru o inima sanatoasa si o digestie optima. Insa acest peste lupta si impotriva depresiei, prin faptul ca mareste nivelul de serotonina in organism. Astfel, tu vei fi mai calma si vei putea sa combati mai eficient stresul.

Legumele cu frunze verzi

Include in meniul tau cat mai multe astfel de legume si vei simti pe pielea ta beneficiile. Varza, salata verde, spanacul, broccoli etc., toate acestea iti vor creste capacitatea organismului de a face fata stresului. Vitaminele si mineralele continute, precum si alti nutrienti esentiali, ajuta la echilibrarea nivelului cortizolului in corp.

Quinoa

Quinoa este o cereala fara gluten care contine mai multe proteine decat orice alta cereala. Acestea sunt esentiale in dezvoltarea si regenerarea tesuturilor. Pe langa vitaminele pe care le contine, quinoa este bogata in magneziu, iar asta inseamna mai putine dureri de cap si o tensiune arteriala mai buna.

In plus, quinoa este si o sursa excelenta de carbohidrati, ceea ce presupune si un nivel mai ridicat de energie.

Articole recomandate

9 alimente care-ti sporesc cheful de sex. Include-le in dieta ta! 9 alimente care-ti sporesc cheful de sex. Include-le in dieta ta!
Uita de filmele pentru adulti si de scenarii elaborate pentru a-ti spori libidoul. Imbunatateste-ti performantele sexuale cu ajutorul dietei care iti da pofta de sex. Iata ce alimente cu un puternic efect afrodisiac nu trebuie sa lipseasca din meniul tau zilnic.1. Fulgi de ovaz cu seminte de
Ce alimente trebuie sa elimini din dieta ta, in 2014. Nu le mai consuma! Ce alimente trebuie sa elimini din dieta ta, in 2014. Nu le mai consuma!
Printre rezolutiile noului an, te-ai gandit sa incluzi si lista cu alimente pe care trebuie sa le elimini din dieta ta in 2014? Acesta ar putea fi un obiectiv-cheie in stilul de viata imbunatatit pe care cu siguranta ti-l doresti de la noul an, cata vreme dieta ramane foarte importanta pentru
6 obiceiuri zilnice care-ti cresc nivelul de stres. Scapa de ele daca vrei sa fii fericita! 6 obiceiuri zilnice care-ti cresc nivelul de stres. Scapa de ele daca vrei sa fii fericita!
Esti prima care ajunge la serviciu si ultima care stinge lumina. In plus de asta, te straduiesti sa faci fata cat mai bine indatoririilor de iubita, sotie sau fiica. Ti-ai dori ca viata ta sa fie altfel, mult mai linistita si cu mult mai putin stresanta.Desi nu o faci intentionat, de multe ori
Ce sa mananci pentru o viata sexuala mai intensa. Alimente obligatorii! Ce sa mananci pentru o viata sexuala mai intensa. Alimente obligatorii!
O viata amoroasa mai buna nu se obtine numai prin diversificarea pozitiilor sexuale, stimularea libidoului cu ajutorul lenjeriilor intime cat mai sexy sau folosirea unor jucarii sexuale. La baza ei poate sta si o alimentatie corespunzatoare. Iata ce sa mananci pentru a fi mai fericita in
Adevarul despre obiceiurile tale alimentare. Afla de ce nu poti sa slabesti! Adevarul despre obiceiurile tale alimentare. Afla de ce nu poti sa slabesti!
Atunci cand incerci din rasputeri sa slabesti si orice ai face ti se pare ca acul cantarului nu mai vrea sa coboare, de vina s-ar putea sa fie chiar obiceiurile tale alimentare. Poate parea ciudat, insa momentul in care alegi sa te asezi la masa joaca un rol crucial in lupta cu kilogramele. Iata
Afla ce greseli faci cand tii o dieta si invata sa te feresti de ele Afla ce greseli faci cand tii o dieta si invata sa te feresti de ele
Daca esti una din acele persoane care tin diete fara rezultate, poate ca ar trebui sa iti pui cateva intrebari despre ce greseli comiti in timpul regimurilor de slabit. Iata mai jos care sunt aceste greseli si ce trebuie sa faci ca sa le eviti:1. Renunti complet la dulciuri si alte capriciiPotrivit