Skip to article

Ce trebuie sa mananci de Sarbatori ca sa nu te ingrasi deloc

Ce trebuie sa mananci de Sarbatori ca sa nu te ingrasi deloc
Toba, caltabosi, piftie, salata de Beof, sarmalute, friptura si tot soiul de alte preparate care mai de care mai consistente vor atenta in zilele care urmeaza la silueta fiecaruia dintre noi. Cu putina bunavointa, am putea insa sa evitam sa ne ingrasam in aceasta perioada.

Ca sa nu risti sa fii nevoita sa iti schimbi toata garderoba dupa Sarbatori, ai nevoia de un strop de determinare si de cateva reguli pe care sa le respecti. Iata cum si ce ar trebui sa mananci intre Craciuns si Revelion ca sa nu te ingrasi:

Moderatia este cheia

In primul rand, nu manca de toate la o singura masa. Cate putin din fiecare e suficient. Nu te obliga nimeni sa mananci si piftie, si sarmale si friptura odata. Imparte bunatatile asa incat sa savurezi la fiecare masa cate ceva. In plus, asigura-te ca ai multe legume pentru salate, astfel incat sa iti completezi masa.

Nu sari peste micul dejun

E foarte important ca in aceasta perioada sa iei si micul dejun. Poti, spre exemplu, sa mananci dimineata o feliuta de toba sau de lebar ori de caltabos, iar la pranz sa sari peste aperitiv. In plus, iti va crea si senzatia de satietate, astfel ca nu vei mai ajunge sa mananci foarte mult la o singura masa.

Nu te repezi in dulciuri

Cozonacul proaspat iti face cu siguranta cu ochiul. La fel si turta dulce sau prajiturile delicioase preparate de mama. Cel mai bine ar fi sa alegi cea mai buna prajitura din „oferta” si sa te rezumi la un singur fel de desert. Nu gusta din toate cate putin pentru ca vei ajunge sa mananci pe saturate si iti va parea rau mai tarziu.

Restabileste echilibrul intre Craciun si Revelion

De obicei, suntem tentati sa luam drept un tot perioada care incepe din Ajunul Craciunului pana dupa Anul Nou si uneori chiar pana la Sfantul Ion, pe 7 ianuarie. De aceea si sunt sanse mari sa ne ingrasam. Totusi, nutritionistii ne sfatuiesc sa impartim in cel putin doua acest interval. Carnea de pui la gratar sau cea de curcan inabusita la cuptor, fara ulei, dar cu legume din abundenta nu va atenta la silueta ta, intrucat aportul caloric este aproape nesemnificativ.

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism