Skip to article

Cel mai nou superaliment - inlocuieste faina si promite o sanatate de fier

Cel mai nou superaliment - inlocuieste faina si promite o sanatate de fier
Grija pentru o alimentatie cat mai sanatoasa ne indeamna sa consumam alimente chiar mai putin cunoscute, dar recomandate de specialisti. Cu fani precum Gwyneth Paltrow si Victoria Beckam, nu este nicio mirare ca teff-ul a devenit cel mai ravnit superaliment.

Iar vedetele nu gresesc deloc alegand cereala provenita din Etiopia. Iata cateva dintre beneficiile si secretele teff-ului, prezentate de Care2.

Cum pentru multe persoane glutenul aduce numai probleme, consumul acestei cereale ancestrale este mai mult decat indicat. Teff-ul nu contine gluten, fiind excelent sub forma de faina, mai ales pentru prepararea placintelor si a painii.

Abunda in proteine si vitamina C, nutrienti care lipsesc de obicei din alte cereale.

Citeste mai multe despre Cel mai nou superaliment - inlocuieste faina si promite o sanatate de fier pe ziare.com .

Sursa articol: Ziare.com

Articole recomandate

Cerealele la micul dejun previn hipertensiunea Cerealele la micul dejun previn hipertensiunea
Cerealele integrale la micul dejun reduc semnificativ riscul de hipertensiune , spun cercetatorii americani. Mai exact, potrivit declaratiilor Dr. Jinesh Kochar de la Beth Israel Deaconess Medical Center din Boston, riscul de hipertensiune scade cu pana la 20% la persoanele care au consumat cereale
Fibre versus cereale integrale Fibre versus cereale integrale
De ce sunt fibrele importante pentru silueta?Oamenii care au o dieta bogata in fibre reusesc sa tina diete eficiente si sa-si controleze mai bine greutatea corporala decat cei care nu consuma aceste produse. Fibrele sunt esentiale pentru a avea o silueta frumoasa. Se spune despre alimentele care
Cat de importante sunt cerealele la micul dejun. 5 motive pentru care nu ar trebui sa-ti lipseasca din dieta! Cat de importante sunt cerealele la micul dejun. 5 motive pentru care nu ar trebui sa-ti lipseasca din dieta!
Un stil de viata sanatos presupune, prin altele, si o alimentatie echilibrata. De aceea, prima masa a zilei trebuie sa fie punctul de plecare pentru ca tu sa ai energie si pofta de munca pentru intreaga zi. Si pentru ca, de cele mai multe ori nu ai timp sa-ti pregatesti un mic dejun consistent,