Skip to article

Cum sa eviti sa mananci prea mult in weekend

Cum sa eviti sa mananci prea mult in weekend
Astepti cu nerabdare cele doua zile de weekend, pentru a te relaxa dupa o saptamana grea de munca. Sunt, practic, singurele zile in care ai timp sa iesi cu prietenii la gratar , sa gatesti mancaruri gustoase si sa coci o prajitura parfumata.

Cand ai timp liber, esti tentata sa mananci mai mult, iar acest gest nu inseamna decat doua lucruri: centimetri in plus si o burtica pufoasa.




Pe moment, simti o satisfactie extraordinara cand gusti din alimentele delicioase, insa ceea ce nu-ti spune aroma senzationala este faptul ca alimentele se vor transforma in grasimi si se vor depozita la loc sigur pe abdomenul, soldurile si posteriorul tau.

Cum ingrasarea nu este vizibila pe moment, nimic nu te impiedica sa mananci mult in weekend. Stim cat de greu este sa te abtii de la bunatati, asa ca avem pentru tine cateva ponturi super eficiente, care te vor ajuta sa nu te ingrasi in cele doua zile libere pe care le ai la dispozitie.

1. Nu te infometa

Infometarea este cea mai proasta decizie pe care poti sa o iei nu doar in weekend, ci si in restul timpului. Sambata si duminica este esential sa iei un mic dejun bogat in proteine si un pranz sanatos. Aceste doua mese te vor ajuta sa alungi senzatia de foame si sa nu mananci excesiv seara, cand iesi cu prietenii in oras la pizza.

2. Ia o gustare inainte sa mananci in oras

Daca urmeaza sa iesi cu prietenii in oras pentru a manca, este indicat sa iei o gustare inainte de a pleca de acasa. Mananca o banana, o felie de paine integrala sau un aliment plin de proteine. In acest fel, cand iti ajunge mancarea la masa, te vei simti deja usor satula si nu vei manca toata portia.

3. Alege mancaruri sanatoase

Restaurantele te intampina cu tot felul de manancaruri delicioase, insa este recomandat sa le ignori total daca nu vrei sa te ingrasi. Comanda o salata de cruditati pe care o asezonezi cu multa zeama de lamaie, deoarece contribuie la inlesnirea digestiei.

4. Evita cocktailurile si sari peste desert

Cocktailurile alcoolice pot fi adevarate bombe calorice, un singur pahar putand contine chiar si 700 de calorii. Daca vrei sa-ti mentii silueta, ar fi bine sa nu consumi astfel de bauturi. De asemenea, este indicat sa inlocuiesti bauturile carbogazoase cu apa plata.

Cat despre desert, acesta iti satisface pofta de dulce, dar se depune pe abdomen. Ramane la latitudinea ta sa decizi daca este bine sa-l consumi sau nu.

5. Gateste cat mai sanatos

In general, sambata este dedicata gatitului acasa. Numai faptul ca gusti din manacare in timp ce o pregatesti deja inseamna ca adaugi calorii inutile la dieta ta. Trebuie sa ai grija cat mananci inainte ca mancarea sa fie gata.

Iti recomandam sa gatesti cat mai sanatos, cu cat mai multe legume. Evita sa faci sosuri grele si tocanite uleioase cu carne de porc. Gateste mai des peste, broccoli, sparanghel si salate de legume.

6. Fa putina miscare

Sambata si duminica sunt zile care iti permit sa faci mai multa miscare decat in timpul saptamanii. Dupa masa de pranz sau dupa cina, iti recomandam sa iesi afara si sa faci jogging sau sa incerci aparatele pentru exercitii fizice montate in parcuri.

Miscarea contribuie la arderea mai reapida a caloriilor si te va ajuta sa te simti mai usoara, mai supla.

Tu cum eviti sa mananci prea mult in weekend?

Autor: Laura Galan

Articole recomandate

Cat timp ar trebui sa faci miscare in functie de varsta ta Cat timp ar trebui sa faci miscare in functie de varsta ta
Sedentarismul este unul dintre principalii factori de risc de mortalitate la nivel mondial. De fapt, potrivit Organizației Mondiale a Sănătății (OMS), se estimează că lipsa miscarii fizice este principala cauză „a aproximativ 21% -25% din cancerele de
Studiu: in timpul pandemiei oamenii s-au ingrasat in medie 6 kilograme Studiu: in timpul pandemiei oamenii s-au ingrasat in medie 6 kilograme
Un studiu realizat recent de Ipsos, care a acoperit 30 de tari, a aratat ca, la nivel global, oamenii s-au ingrasat in medie 6 kilograme in timpul pandemiei de coronavirus.  La nivelul celor 30 de țări monitorizate, o treime (31%) dintre respondenți au câștigat în
Andreea Marin, reteta de pizza care nu ingrasa. Se prepara super usor! Andreea Marin, reteta de pizza care nu ingrasa. Se prepara super usor!
Andreea Marin le-a pus gand rau kilogramelor pe care le-a acumulat in perioada sarbatorilor. De cateva zile, prezentatoarea TV isi incanta fanii de pe retelele de socializare cu retete dietetice, foarte gustoase, cu putine calorii.  In weekend, ea a prezentat o reteta de pizza, delicioasa,
Lidia Buble, dieta stricta de sarbatori Lidia Buble, dieta stricta de sarbatori
Lidia Buble face orice ca sa isi mentina silueta. De sarbatori, artista a facut mai mult foamea. Ea nu mananca carne, asa ca nu a putut sa se rasfete cu preparatele traditionale de Craciun.  ”Eu de Sărbători nu am mâncat aproape nimic, la modul că acasă la mine
Colagenul si cele 10 alimente minune pentru un organism sanatos Colagenul si cele 10 alimente minune pentru un organism sanatos
Păr mătăsos, unghii sănătoase, un ten catifelat și fără riduri sunt doar câteva dintre dezideratele femeilor, iar pentru a le obține nu trebuie să apelezi neapărat la suplimente alimentare, operații sau injecții, ci trebuie