Skip to article

Cum sa mananci corect in functie de forma corpului tau

Cum sa mananci corect in functie de forma corpului tau
Ai incercat tot felul de diete pana acum si niciuna nu a avut rezultatul scontat? Inseamna ca nu ai incercat niciodata dieta care ti se potriveste in functie de forma corpului tau. Nicio dieta-minune nu are acelasi efect la toate femeile. Unele norocoase se pot mandri ca au scapat de kilogramele in plus, altele raman cu dezamagirea timpului irosit in zadar pentru a obtine un corp de vis.

Personalizeaza-ti dieta in functie de silueta pe care o ai, iar rezultatele nu vor intarzia sa apara.


1. Silueta rectangulara

Si femeile slabe se confrunta cu depozite de grasime in zone-cheie ale corpului. Silueta rectangulara este specifica femeilor ale caror forme nu sunt foarte bine definite. Bustul si posteriorul sunt mici, soldurile sunt inguste, iar talia nu este evidentiata.

Daca ai si tu o astfel de silueta, probabil ti-ai dat seama ca primul loc in care te ingrasi este zona abdomenului. Grasimea adunata aici creste riscul aparitiei bolilor cardiace, de aceea trebuie sa mananci sanatos, pentru a avea un corp sanatos si mai putin pentru a fi slaba.

Dieta pentru silueta rectangulara

O dieta recomandata pentru silueta rectangulara contine alimente bogate in grasimi sanatoase. Le gasesti in peste, uleiul de masline si nuci. Legumele, leguminoasele, cerealele integrale si fructele contin un complex de carbohidrati benefic in cura de slabire.

2. Silueta para

Silueta para este specifica persoanelor care sunt inguste in umeri, au talie bine definita, dar sunt foarte late in solduri. In general, persoanele cu o astfel de silueta se ingrasa in partea de jos a trunchiului. Medicii nutritionisti iti recomanda sa fii foarte atenta la cantitatea de grasimi pe care o consumi in fiecare zi. Ai putea crede ca un hamburger nu are puterea necesara de a se "depozita" pe soldurile tale, insa exact asa se intampla.

Dieta pentru silueta para

Pentru a combate aceste inconveniente, este indicat sa adaptezi dieta la silueta ta. Specialistii recomanda sa consumi in special cereale integrale, linte, fasole, proteine din carnea de pui sau cea de peste, precum si fructe si legume.

Pentru rezultate optime si de lunga durata este indicat sa faci exercitii fizice in fiecare zi. Exercitiile de tip aerobic, joggingul si mersul cu bicicleta te ajuta sa arzi rapid caloriile si sa topesti depozitele de grasime de pe solduri.

3. Silueta mar

Silueta mar este specifica persoanelor mai plinute, care intampina dificultati atunci cand vor sa slabeasca. Daca te simti vizata de aceasta descriere, este indicat sa urmezi o dieta specifica acestui tip de silueta.

Dieta pentru silueta mar

Medicii nutritionisti recomanda sa ai grija la consumul de carbohidrati. Un consum ridicat favorizeaza aparitia unor boli precum diabetul, de aceea este indicat sa elimini din meniul tau zilnic acele alimente care nu iti aduc niciun beneficiu - produsele de patiserie, produsele de tip fast food, prajiturile, painea alba, pastele fainoase etc.

In schimb, este indicat sa consumi alimente bogate in fibre, care iti confera o senzatie de satietate pe termen lung si iti favorizeaza procesul digestiv. Este vorba despre fasole, legume, cereale integrale, avocado, banane, capsuni, afine, zmeura si cartofi dulci.

Pentru a obtine rezultate optime, daca ai o astfel de silueta, este indicat sa tii o dieta cu un aport glicemic scazut.

Autor: Laura Galan

Articole recomandate

Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme Dieta cu care Corina Danila a slabit 20 de kilograme
Prezentatoarea TV Corina Danila a slabit 20 de kilograme. Vedeta a tinut o dieta prin care a dat restart metabolismului. Realizatoarea TV a eliminat din alimentatia sa toate alimentele nesanatoase.  Mai exact, a renuntat la zahar, paine, prajeli, covrigei, produse de patiserie, orez si
Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient Cum ajuta tehnologia sa te antrenezi corect ca sa slabesti sanatos si eficient
Promovarea intensa a unor aparate de sport, suplimente de slăbit, ceaiuri și diete care te slăbesc peste noapte ca prin minune, este o iluzie desarta pentru multe persoane care vor să slăbească. Atunci când te lupți cu
10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta 10 secrete ale femeilor care sunt slabe, dar nu tin niciodata dieta
Daca nu obtii niciodata rezultatele dorite cu ajutorul dietelor exista un motiv: "Dietele nu functioneaza, sau functioneaza pe termen scurt", spune Carla Heiser, nutritionist si specialist atestat in consiliul de medicina nutritionala si metabolica din Chicago.  Restrictionarea a ceea ce
Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut Oana Radu a slabit 90 de kilograma in mai multe etape. Ce dieta a tinut
Oana Radu ajunsese sa cantareasca peste 100 de kilograme. Cu multa vointa si cu ajutorul unei diete, artista a reusit sa slabeasca 90 de kilograme.  "Pot să va spun că eu am slăbit de două ori drastic în viață asta și treaba asta cu greutatea a
6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi 6 greseli de evitat la culcare ca sa nu te ingrasi
Somnul are o influenta foarte mare asupra greutatii corporale. Iata ce greseli ar trebui sa eviti la culcare, astfel incat sa nu te ingrasi. 1. Mananci tarziu Masa tarzie in noapte creste nivelul de insulina si obliga organismul sa produca mai putina melatonina. Putina melatonina in organism