Skip to article

Dieta: 5 idei simple si rapide pentru un pranz sanatos la birou

Dieta: 5 idei simple si rapide pentru un pranz sanatos la birou Pranz sanatos
De cate ori nu ai fost nevoita sa mananci la birou acele sandwich-uri nesanatoase de la automat sau o portie de mancare de la cantina? Salveaza-ti silueta si portofelul cu cateva retete delicioase, pe care le poti pregati chiar tu acasa si savura in pauza de pranz, de la munca.

Iata 5 idei simple si rapide!

1. Salata de ton in stil toscan

Salata de ton in stil toscan

Este o salata gustoasa, a carei preparare nu iti da nici o bataie de cap intrucat o poti pregati seara, inainte de a te baga in pat, sau chiar in dimineata in care pleci la serviciu.

Pe langa faptul ca este simplu de facut, salata de ton are si numeroase beneficii pentru sanatate: scade tensiunea arteriala, previne bolile cardiace, iti ofera proteine, acizi grasi esentiali Omega 3 si minerale etc.

Ingrediente: 150 de grame de ton, 200 de grame de fasole alba la conserva, 6 rosii cherry taiate in patru, o ceapa mica taiata felii, o lingura de ulei de masline extra-virgin, o lingura de suc de lamaie, sare si piper.

Metoda de preparare: combina ingredientele intr-un bol de dimensiuni medii si amesteca usor, dupa care pune castronul in frigider.

2. Salata greceasca cu pui

Salata greceasca cu pui

O alta idee delicioasa care se prepara rapid si te ajuta si in dieta este salata greceasca cu pui. Practic, in 10-15 minute obtii o mancare sanatoasa si nici nu va trebui sa iti mai faci griji in privinta cheltuirii banilor pe masa de pranz.

Ingrediente: 150 de grame de pui la gratar taiat fasii, 100 de grame de branza feta taiata cuburi, 2 rosii, masline negre (dupa preferinte), 1 castravete, jumatate de ceapa, 1 ardei rosu mic tocat marunt, 2 linguri de ulei de masline extr-virgin, putin otet, sare, piper.

Metoda de preparare: amesteca puiul cu legumele bine tocate si apoi adauga uleiul, otetul si putina sare si piper, dupa gust.

3. Sandwich cu friptura de vita si hrean

Sandwich cu friptura de vita si hrean

O excelenta gustare bogata in fier, care iti va oferi energia necesara sa faci fata stresului de la birou pentru intreaga zi.

Ingrediente: 2 lingurite de maioneza usoara, jumatate de lingurita hrean, 1 tortilla din grau, o frunza mare de salata verde, 3 felii subtiri de friptura de vita fara grasime si o rosie tocata marunt.

Metoda de preparare: amesteca maioneza cu hreanul intr-un bol mic si intinde bine pe marginea tortillei. Pune frunza de salata in centru si adauga rosiile si carnea de vita, iar apoi impatureste.

4. Sandwich din piept de pui la gratar

Sandwich din piept de pui la gratar

Ingrediente: 100 de grame de piept de pui tocat marunt, jumatare de morcov ras, o lingura de sos pentru gratar (poti sa il prepari singura sau poti sa iei gata preparat), o chifla din faina de grau integral, o frunza de salata taita fasii.

Metoda de preparare: Amesteca toate ingredientele intr-un castron si apoi presara sosul peste ele. Pune-le in chifla si lasa la frigider.

5. Supa crema de pui cu dovleac

Supa crema de pui cu dovleac

Ingrediente: 150 de grame de dovleac placintar, 150 de grame de piept de pui taiat marunt, putin spanac, o lingurita de suc de lamaie, jumatate de cana de lapte de nuca de cocos, o lingurita zahar brun, jumatate de lingurita pasta curry sau pudra, putina sare, jumatate de cana de apa.

Metoda de preparare: Incalzeste dovleacul, apa si laptele de nuca de cocos la foc mediu, adauga puiul si redu focul pana ce compozitia fierbe. Dupa 3 minute adauga spanacul si celelalte ingrediente si lasa oala pe foc alte 3-4 minute.

Articole recomandate

Alimentatia adecvata pe perioada alaptarii Alimentatia adecvata pe perioada alaptarii
O mamica stie cat de importanta este alimentatia pe perioada sarcinii. Stie ca trebuie sa se hraneasca cat mai sanatos si mai diversificat. Aceasta grija pentru consumul de alimente nutritive si benefice pentru organism trebuie mentinuta si dupa nastere, pe perioada alaptarii.Desi unele mamici sunt
Schimbari mici pentru o alimentatie mai sanatoasa. Trebuie sa incerci! Schimbari mici pentru o alimentatie mai sanatoasa. Trebuie sa incerci!
Expertii in diete afirma ca cea mai buna modalitate de a respecta o alimentatie sanatoasa o perioada lunga de timp este sa faci pasi mici.De ce sa faci mici schimbari in alimentatieSchimbarile mici pe care le faci in alimentatie nu reprezinta o dieta, ci un stil de viata pe care ti-l poti insusi cu
Arde caloriile in timp record: 5 alimente care topesc grasimile si-ti sculpteaza silueta Arde caloriile in timp record: 5 alimente care topesc grasimile si-ti sculpteaza silueta
Alimentele pe care le consumi zi de zi au cea mai mare influenta asupra siluetei tale, iar uneori este suficient sa faci chiar si un mic exces culinar pentru a-ti da seama ca abdomenul nu mai este plat sau ca posteriorul si-a pierdut din fermitate. Din fericire, nu trebuie sa urmezi diete extreme
Cele mai proaste obiceiuri din alimentatia ta. Scapa de ele! Cele mai proaste obiceiuri din alimentatia ta. Scapa de ele!
Obiceiurile proaste in materie de alimentatie sunt un lucru frecvent. Este foarte usor sa actionezi automat atunci cand vine vorba despre mancare. Un stil de viata agitat te impinge rapid spre obiceiuri proaste de alimentatie, cum ar fi mancatul pe fuga.5 alimente care sunt mai sanatoase crudeAfla
7 alimente care te ajuta sa slabesti fara efort 7 alimente care te ajuta sa slabesti fara efort
Exercitiile de la sala ti se par istovitoare si simti ca oricat ai alerga pe banda nu poti sa dai jos colaceii de pe abdomen? Dietele care iti promit ca scapi rapid de kilogramele in exces ti se par de nesuportat? Daca raspunsul la aceste doua intrebari este afirmativ, atunci trebuie sa urmezi
7 alimente care ne fac mai frumosi 7 alimente care ne fac mai frumosi
Alimentatia este esentiala atunci cand vrei sa iti pastrezi supletea, tonusul si naturaletea. Cercetatorii au ajuns la concluzia ca anumite alimente consumate cu regularitate ne ajuta sa fim mai frumosi. Nutrientii, vitaminele si minerale din anumite fructe si legume ajuta organismul sa lupte