Skip to article

Dieta: ce sa mananci la plaja ca sa nu te ingrasi

Dieta: ce sa mananci la plaja ca sa nu te ingrasi
Ai asteptat un an intreg concediul de vara si sejurul la mare, te-ai pregatit temeinic renuntand la prajeli si alte mancaruri nesanatoase, ai facut sport si te-ai abtinut eroic de la dulciuri si bauturi carbogazoase. Corpul senzational pe care il afisezi pe plaja starneste invidie in jurul tau, dar pe masura ce zilele de concediu trec, kilogramele par ca revin la locul lor.

Orele petrecute la plaja si buna dispozitie de care ai parte in concediu te fac sa uiti de dieta. Brusc, ti se face pofta de o gogoasa parfumata cu vanilie si acoperita cu un strat gros de zahar vanilat, de frappe-urile racoritoare de la bar si de cartofii prajiti de la masa de pranz. Trebuie sa recunosti ca in concediu iti vine foarte greu sa te dezici de alimentele care ingrasa.

Totusi, daca nu vrei sa te intorci acasa cu colacei in jurul taliei, iti recomandam sa spui NU tentatiilor pline de calorii si sa alegi alimente senzationale, care nu ingrasa.

Fructe delicioase

In locul gustarilor nesanatoase de pe plaja poti alege sa mananci fructe proaspete. Nectarinele si piersicile se gasesc peste tot si pot constitui o gustare cu putine calorii. Strugurii sunt si ei foarte buni la plaja, pentru ca te mentin hidratata, iar antioxidantii continuti previn imbatranirea prematura a pielii, previn aparitia ridurilor si te protejeaza de cancer. Poti opta si pentru mere si pepene rosu si galben.

Amestecuri de alune si fructe uscate

Fructele oleaginoase sunt o alternativa alimentara sanatoasa in orele pe care le petreci la plaja. Alege amestecuri de alune, migdale, nuci, caju si fructe uscate (prune, stafide, smochine, curmale sau caise) pentru o gustare sanatoasa si satioasa.

Mixul de alune si fructe uscate este o sursa excelenta de fibre, care iti potoleste foamea si iti confera o senzatie prelungita de satietate. In plus, fibrele ajuta digestia si contribuie la eliminarea toxinelor din organism.

Alimente din cereale integrale

Alimentele din cereale integrale te ajuta sa te mentii supla si usoara pe tot parcursul sederii tale la mare. Inainte de a pleca la plaja, nu uita sa iei cu tine un pachet de biscuiti din cereale integrale sau batoane din cereale integrale.

Este indicat sa alegi produse care nu contin ingredinte suplimentare, precum ciocolata, doarece cresti aportul caloric.

Morcovi

Oricat de ciudat ar parea, morcovii sunt senzationali pentru o gustare la plaja. Nu te ingrasa, insa ajuta pielea sa capete un bronz uniform datorita antioxidantului caroten. Acesta protejeaza pielea de razele nocive ale soarelui si accelereaza producerea de melanina, responsabila pentru nuanta aramie a pielii.

Sandvisuri cu piept de pui

Dupa o sesiune de inot in mare, simti ca ti se face foame foarte repede. Pentru aceste situatii, este recomandat sa ai la indemana un sandvis cu piept de pui sau piept de curcan. Carnea contine proteine care ajuta la buna functionare a muschilor si iti confera energie pentru urmatoarele ore.

Poti pregati dinainte si sandvisuri cu branza degresata, insa este bine sa tii cont de o conditie: sandvisurile trebuie tinute la rece, intr-o geanta izoterma, pentru a nu se altera.

Autor: Laura Galan

Articole recomandate

3 sfaturi pentru o alimentatie sanatoasa si delicioasa de vara 3 sfaturi pentru o alimentatie sanatoasa si delicioasa de vara
Vara este anotimpul ideal pentru a reduce aportul de grasimi si zahar cu ajutorul unei bucatarii estivale proaspete, usoare si colorate. Este momentul potrivit pentru legume la gratar, pentru tarte vegetariene si pentru deserturi usoare, pentru ca, la final, sa iei o masa echilibrata, dar fara a
Natalie Portman dezvaluie trucul pentru a slabi rapid si fara exercitii fizice la 40 de ani Natalie Portman dezvaluie trucul pentru a slabi rapid si fara exercitii fizice la 40 de ani
Natalie Portman este una dintre actrițele de la Hollywood care ne-a surprins cel mai mult cu talentul și frumusețea ei. Ea a dezvăluit recent fanilor săi unul dintre trucurile ei pentru a slăbi rapid. Cel mai bun lucru este că nu vei avea nevoie de rutine sportive
Cum poti slabi pana la 30 de kilograme cu o dieta foarte ieftina. Recomandarile Mihaelei Bilic Cum poti slabi pana la 30 de kilograme cu o dieta foarte ieftina. Recomandarile Mihaelei Bilic
Nutritionistul Mihaela Bilic a dezvaluit in ce consta o dieta simpla, care te poate ajuta sa slabesti pana la 30 de kilograme. Specialistul in nutritie o numeste dieta omului sarac, dar sanatos. De asemenea, ea spune ca rezultate se vad rapid, iar efectele acestei cure de slabire sunt de
Preparatul pe care ar trebui sa il consume toate femeile de Paste. Ce beneficii uimitoare are Preparatul pe care ar trebui sa il consume toate femeile de Paste. Ce beneficii uimitoare are
Nutritionistul Mihaela Bilic a dezvaluit care este alimentul pe care ar trebui sa il consume toate femeile de Paste. Este vorba de un preparat traditional, nelipsit de pe mesele romanilor de sarbatorile pascale.  Mihaela Bilic spune ca este vorba despre stufat, un preparat foarte sanatos,
Alimentele pe care nu trebuie sa le combini la masa de Paste. Sfaturile nutritionistului Mihaela Bilic Alimentele pe care nu trebuie sa le combini la masa de Paste. Sfaturile nutritionistului Mihaela Bilic
Nutritionistul Mihaela Bilic are cateva sfaturi foarte importante in ceea ce priveste alimentele pe care le consumam la masa de Paste. Aceasta atrage atentia ca o masa copioasa, cu alimente grele pentru digestie, dupa o perioada de post, poate duce la complicatii pentru sanatate.  Mihaela